Nythän todellisuus on kuitenkin se

Anonyymi-ap

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen.
Voimme puhua pehmeitä ja mennä vaikka miesleirille halailemaan puita, mutta joudumme palaamaan siihen tosiasiaan, että mies ja nainen ovat erilaisia. Yleensä.

Peace and love anyway.

🤓

196

664

1Äänestä

Vastaukset 196

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miehet ja naiset kykenevät kaikkiin samoihin tunteisiin. Keskimääräisiä eroja on siinä, miten tunteita ilmaistaan ja miten sosiaalisiin tilanteisiin reagoidaan. Kasvatus ja kulttuuri vaikuttavat tähän erittäin paljon.

Esimerkiksi ajatus, että ”miehet eivät saa näyttää tunteita”, voi johtaa siihen, että mies oppii peittämään tunteitaan, vaikka hän kokisi ne aivan yhtä voimakkaasti. Siksi on tärkeää murtaa tätä ajattelua.

• Anonyymi00051

No ihan helppo noita on lukea

• Anonyymi00002

Naiset on keskenään erilaisia ja miehet on keskenään erilaisia. Ja työt menee miten menee. 😄

Yllä eka kommentoija vei jalat suusta. 😃

• Anonyymi00004

Onhan se totta tämäkin 🤓

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Onhan se totta tämäkin 🤓

Tuli flashbäkki... eräs nainen jodkus sanoi suoraan, että olen vähän liian pehmrä hänen makuun... kolahtihan se vähän siinä hetkessä, mutta hyvä niin, että osasi sen sanoa ja tiemme siltä osin erosi. Mutta on meitä vaan moneksi...🙂

Siitä sai joku karskimpi karju naisen. 😄

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuli flashbäkki... eräs nainen jodkus sanoi suoraan, että olen vähän liian pehmrä hänen makuun... kolahtihan se vähän siinä hetkessä, mutta hyvä niin, että osasi sen sanoa ja tiemme siltä osin erosi. Mutta on meitä vaan moneksi...🙂

Itse olen sitä mieltä, että miehen pitää jollain tapaa inhimillinen olla eli pehmeä tarvittaessa.
        Tietysti jos mies on pelkkää ameebamaista pehmoa, ei sekään niin kovin hauskaa varmasti ole. Monipuolisuus on ihan hyvä asia minusta.
        🤓

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että miehen pitää jollain tapaa inhimillinen olla eli pehmeä tarvittaessa.
        Tietysti jos mies on pelkkää ameebamaista pehmoa, ei sekään niin kovin hauskaa varmasti ole. Monipuolisuus on ihan hyvä asia minusta.
        🤓

No en minäkään jaksaisi toiselle olla mikään pönkkä. Kyllä pitää löytyä jalat alle, jos kainaloista nostaa pystyyn. 😄

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No en minäkään jaksaisi toiselle olla mikään pönkkä. Kyllä pitää löytyä jalat alle, jos kainaloista nostaa pystyyn. 😄

😂

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

😂

Nauloista saa sokat, jos ne polovista lentää hittoon. 😄☝️

• Anonyymi00025
        Anonyymi00012 kirjoitti:

🤓

Siinäpä hyvä kirjoitus!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se oli oikea nainen, ei halua mitään pehmistä miehekseen.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No kyllä se oli. Kyllä tutustuin sen verran "läheltä", ettei jäänyt epäselväksi.

Mutta arvot ei täsmänneet... eikä siinä mitään. Jonkun muun kanssa tädmäs, kun polkivat vielä yhden penskan... mua ei penskojen teko oiskaan natsannut... pelkkä "kuivatreeni" riitti. 😄

Minusta mun lapsille on reilua, että heitä on vain he...🙄

• Anonyymi00045
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Oikea, aito nainen kyllä arvostaa myös pehmeyttä miehessä.

🤓

• Anonyymi00052
        Anonyymi00012 kirjoitti:

🤓

Niin jos hän voi tuntea jotain muutakin kuin haamukipua kiveksissä toisen puolesta. Good?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00034 kirjoitti:

No kyllä se oli. Kyllä tutustuin sen verran "läheltä", ettei jäänyt epäselväksi.

Mutta arvot ei täsmänneet... eikä siinä mitään. Jonkun muun kanssa tädmäs, kun polkivat vielä yhden penskan... mua ei penskojen teko oiskaan natsannut... pelkkä "kuivatreeni" riitti. 😄

Minusta mun lapsille on reilua, että heitä on vain he...🙄

Että lapaan on tullut vedeltyä ja sujuu kuin vanhasta muistista kö?

• Anonyymi00070
        Anonyymi00045 kirjoitti:

🤓

Ei kaikki pidä samoista jutuista ja ainakin mulle se oli ihan fine. Kuten sanoin, että kirpaisi, mutta pidän häntä yhä ihan aitona ja oikeana naisena.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00045 kirjoitti:

🤓

Miksi arvostaisi, kun ei ole pakko? Se saa ihan sellaisen miehen kun vaan haluaa. Nainen haluaa itse olla se pehmeä, heikko, hakea tukea ja turvaa miehestä joka on kuin lämmin kallio aurinkoisena päivänä.

Pitää ottaa huomioon että nainen voi harrastaa s_ksiä ihan minkä tahansa miehen kanssa, hetken aikaa, mutta se minkä nainen haluaa lastensa isäksi on aivan eri mies kuin nuo tavalliset s_ksikumppanit.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Miksi arvostaisi, kun ei ole pakko? Se saa ihan sellaisen miehen kun vaan haluaa. Nainen haluaa itse olla se pehmeä, heikko, hakea tukea ja turvaa miehestä joka on kuin lämmin kallio aurinkoisena päivänä.

Pitää ottaa huomioon että nainen voi harrastaa s_ksiä ihan minkä tahansa miehen kanssa, hetken aikaa, mutta se minkä nainen haluaa lastensa isäksi on aivan eri mies kuin nuo tavalliset s_ksikumppanit.

Ehkä kännissä ja läpäl?

• Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

"olen vähän liian pehmrä hänen makuun"

Niin ja tuohan ei tarkoita, että olisit oikeasti liian pehmeä. Myös "karskimpi karju" voi olla pehmeä.

• Anonyymi00122
        UUSI
        Anonyymi00115 kirjoitti:

"olen vähän liian pehmrä hänen makuun"

Niin ja tuohan ei tarkoita, että olisit oikeasti liian pehmeä. Myös "karskimpi karju" voi olla pehmeä.

Joo... voi. Mutta ymmärsin, että olin ehkä liian syvällinen, ehkä romanttinen jne. Hänen makuunsa.

• Anonyymi00003

Mies on kuin autisti verrattuna naiseen, tai sanotaan jos mies ei oo yltiöekstrovertti. Emme puhu, emme pukahda. Kotini on linnani. Oon niin vieroittunut ihmisistä ja sosiaalisista kanssakäymisistä että en tiedä mitä on olla sosiaalinen. Silti oon hyvinkin ulospäinsuuntautunut silloin kun käyn asioimassa missä tahansa. Paukkuja siis riittää varastossani vaikka väsynkin nopeasti pulisijoihin. Jatkuvasti puhuvat ihmiset = Henkisen v*-kivallan käyttäjiä. Jesaria naamaan ja upotuskaste niille 💦. -💊-.

• Anonyymi00014

Niin no termi räpätäti voidaan lennosta vaihtaa räpäsetään. 🤓

• Anonyymi00021

• Anonyymi00022

• Anonyymi00091
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin no termi räpätäti voidaan lennosta vaihtaa räpäsetään. 🤓

tunnen yhden räpäsedän 😂 voi sitä puheen määrää

• Anonyymi00116
        UUSI

Mies on kuin autisti verrattuna naiseen, tai sanotaan jos mies ei oo yltiöekstrovertti"

Tuo ei pidä paikkansa. Sukupuolten väliset erot ovat keskimääräisiä ja pieniä. Yksilöiden väliset erot saman sukupuolen sisällä ovat aina paljon suurempia kuin miesten ja naisten väliset erot.

• Anonyymi00119
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

tunnen yhden räpäsedän 😂 voi sitä puheen määrää

Räpä -alkuinen sana on ikävää nimittelyä.

Puheliaisuus on taito tai käyttäytymistä, ei pelkkä synnynnäinen temperamentti. Hyvin moni introvertti osaa esiintyä tai keskustella.

On myös hyvä erottaa puheen laatu. Sen taustalla voi olla monia tekijöitä, jotka eivät liity lainkaan synnynnäiseen puheliaisuuteen. Mm ahdistus, jännitys, pelko saa ihmisen puhevirran liikkeelle.

Neurologiset tekijät: adhd ja add ihmiset puhuvat paljon (ajattelevat sitten) ja uppoutuessaan kiinnostavaan aiheeseen puhuvat pitkään ja keskittyneesti, usein hankala keskeyttää.

Bipolaarisuuteen liittyy myös puhetulvia (puhe nopeaa, vaikea keskeyttää) etenkin maniavaiheessa.

Niin.. ja pitkään yksin olleella ihmisellä saattaa olla suuri tarve päästä purkamaan ajatuksiaan heti, kun joku on lähellä ja kuuntelee.

- Sheena

• Anonyymi00005

ONKO SINULLA PUOLISOA

• Anonyymi00013

Älä kuule huuda tähän aikaan ja kysy vaikeita kysymyksiä 🤓

• Anonyymi00007

Osempikki voi viedä joitain aisteja paitsi haistia ei.

• Anonyymi00054

Ja kasvuhormoni tuoda lihaksia

• Anonyymi00009

Erot miehen ja naisen välillä aiheutuvat sukupuolihormoneista, pääasiassa testosteronista ja estrogeenista.

Jotenkin on käsittämätöntä, jopa jotenkin hyvin säälittävää, että valtavilla aivoilla, aivokapasiteetilla, älykkyydellä, varustetut ihmiset antavat muutaman äärettömän pienen, yksinkertaisen steroidihormonin; hiilestä, vedystä ja hapesta koostuvan molekyylin, säädellä sitä mitä ovat ja tekevät.

Ajattelevan nykyihmisen pitää pystyä parempaan.

• Anonyymi00015

Fysiikka on eri, se on kiistaton tosiasia 🤓

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Molempien takamukset pysyvät toimistojen tuoleilla. 🤭

🦄

• Anonyymi00026
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Onneksi olkoon, osoitit juuri älykkyytesi olevan ameeban tasolla.

• Anonyymi00031

Naisten aivot eivät ole niin kovinkaan isot. Todistetusti.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Taas sinä. Eikö sinulla todella ole muuta tekemistä, kuin kököttää hikikomerossasi ja näpytellä nettiin typeryyksiä? Todistetusti sinä et osaa käyttää aivojasi, vaikka sinulla ne on. Säälittävä. Se sinä olet.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tosin minä en siitä mitään ymmärrä koska olen tyhmä🤓

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tosin minä en siitä mitään ymmärrä koska olen tyhmä🤓

Olipas se nyt fiksua esiintyä minuna. Hyvin tyhmästi ja tuhmasti tehty. Yleensä miehen erottaa naisesta fyysiset ominaisuudet ja jos sinä et erota, kaiva kakkulat, mutta älä minun kakkuloita vie!

🤓

• Anonyymi00042
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Molempien takamukset pysyvät toimistojen tuoleilla. 🤭

🦄

Miehillä ja naisilla on keskimäärin joitakin merkittäviä fyysisiä eroja, jotka liittyvät muun muassa hormoneihin, lihasmassaan, kehon kokoon ja koostumukseen. Murrosiän jälkeen testosteronitasot ovat miehillä keskimäärin huomattavasti korkeammat, mikä johtaa yleensä suurempaan lihasmassaan, lihasvoimaan ja hapenottokykyyn. Naisilla puolestaan estrogeenin vaikutukset liittyvät esimerkiksi suurempaan rasvakudoksen osuuteen ja erilaisiin kehon mittasuhteisiin.

Nämä erot näkyvät erityisesti fyysisessä suorituskyvyssä. Keskimäärin miehillä on enemmän absoluuttista lihasvoimaa ja suurempi aerobinen kapasiteetti, minkä vuoksi miesten ja naisten suorituskykytuloksissa on monissa lajeissa selvä ero. Erot eivät kuitenkaan tarkoita, että jokainen mies olisi fyysisesti vahvempi tai nopeampi kuin jokainen nainen. Yksilöiden välillä on paljon vaihtelua, ja esimerkiksi harjoittelu, geenit, ikä ja kehon koko vaikuttavat suorituskykyyn merkittävästi.

Kilpaurheilussa miehille ja naisille on tämän vuoksi yleensä omat sarjansa. Tarkoituksena on luoda mahdollisimman reilu kilpailuasetelma. Jos sukupuolten keskimääräiset fyysiset erot jätettäisiin kokonaan huomiotta esimerkiksi voima-, nopeus- tai kestävyyslajeissa, naisten olisi monissa lajeissa huomattavasti vaikeampi kilpailla tasavertaisesti miesten kanssa. Erilliset sarjat mahdollistavat sen, että myös naiset voivat kilpailla korkeimmalla mahdollisella tasolla ja saavuttaa urheilullisia tavoitteita.

Fyysiset erot eivät kuitenkaan määritä sitä, mitä ihminen voi elämässään tehdä. Monet työt ja ammatit sopivat yhtä hyvin miehille kuin naisille, ja ratkaisevaa on yksilön osaaminen, kiinnostus, koulutus ja soveltuvuus. Monia töitä voivat siis tehdä sekä miehet että naiset sukupuolesta riippumatta.

AI 🤓

• Anonyymi00055
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Vaikutat hyvin lupsakalta ja elämämmyönteiseltä miesihmiseltä. Oletko suosittu seuramies? T naiselta

• Anonyymi00060
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Miehillä ja naisilla on keskimäärin joitakin merkittäviä fyysisiä eroja, jotka liittyvät muun muassa hormoneihin, lihasmassaan, kehon kokoon ja koostumukseen. Murrosiän jälkeen testosteronitasot ovat miehillä keskimäärin huomattavasti korkeammat, mikä johtaa yleensä suurempaan lihasmassaan, lihasvoimaan ja hapenottokykyyn. Naisilla puolestaan estrogeenin vaikutukset liittyvät esimerkiksi suurempaan rasvakudoksen osuuteen ja erilaisiin kehon mittasuhteisiin.

Nämä erot näkyvät erityisesti fyysisessä suorituskyvyssä. Keskimäärin miehillä on enemmän absoluuttista lihasvoimaa ja suurempi aerobinen kapasiteetti, minkä vuoksi miesten ja naisten suorituskykytuloksissa on monissa lajeissa selvä ero. Erot eivät kuitenkaan tarkoita, että jokainen mies olisi fyysisesti vahvempi tai nopeampi kuin jokainen nainen. Yksilöiden välillä on paljon vaihtelua, ja esimerkiksi harjoittelu, geenit, ikä ja kehon koko vaikuttavat suorituskykyyn merkittävästi.

Kilpaurheilussa miehille ja naisille on tämän vuoksi yleensä omat sarjansa. Tarkoituksena on luoda mahdollisimman reilu kilpailuasetelma. Jos sukupuolten keskimääräiset fyysiset erot jätettäisiin kokonaan huomiotta esimerkiksi voima-, nopeus- tai kestävyyslajeissa, naisten olisi monissa lajeissa huomattavasti vaikeampi kilpailla tasavertaisesti miesten kanssa. Erilliset sarjat mahdollistavat sen, että myös naiset voivat kilpailla korkeimmalla mahdollisella tasolla ja saavuttaa urheilullisia tavoitteita.

Fyysiset erot eivät kuitenkaan määritä sitä, mitä ihminen voi elämässään tehdä. Monet työt ja ammatit sopivat yhtä hyvin miehille kuin naisille, ja ratkaisevaa on yksilön osaaminen, kiinnostus, koulutus ja soveltuvuus. Monia töitä voivat siis tehdä sekä miehet että naiset sukupuolesta riippumatta.

AI 🤓

Huomasitko edes, että puhuit juuri itsesi umpipussiin? Tai tekoäly puhui, sinä postasit.

Sukupuolten väliset erot, nekin kaikki jotka tuohon kopioit, johtuvat nimenomaan sukupuolihormoneista, jotka vaikuttavat ihmisen kehitykseen jo sikiöasteella.

Ja kuten todettu, sukupuolesta riippumatta ihminen voi tehdä elämässään tasan sitä miltä tuntuu ja mitä haluaa.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Huomasitko edes, että puhuit juuri itsesi umpipussiin? Tai tekoäly puhui, sinä postasit.

Sukupuolten väliset erot, nekin kaikki jotka tuohon kopioit, johtuvat nimenomaan sukupuolihormoneista, jotka vaikuttavat ihmisen kehitykseen jo sikiöasteella.

Ja kuten todettu, sukupuolesta riippumatta ihminen voi tehdä elämässään tasan sitä miltä tuntuu ja mitä haluaa.

En lainkaan puhu. Tämä kommentti sinulta: ” Sukupuolten väliset erot, nekin kaikki jotka tuohon kopioit, johtuvat nimenomaan sukupuolihormoneista, jotka vaikuttavat ihmisen kehitykseen jo sikiöasteella”.
        ei kumoa mitenkään sitä, mitä ketjussa sanon

Voin vääntää sinulle rautalangasta jos normaali kirjoitus ei uppoa. Biologisilta ominaisuuksiltaan nainen ei voi toimia esim. ammattiurheilijana joissain biologisesti miehen ominaisuuksia vaativissa miesten lajeissa. Se olisi epäreilua.

Miehen tyo on olla mies ja naisen työ on olla nainen sisältää syvemmän pohdinnan sukupuolisuuden erilaisista kokemuksista. Se ei poista yleisimmin miehen ja naisen fysiikkaan luontojaan liittyviä eroavuuksia.

🤓

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

En lainkaan puhu. Tämä kommentti sinulta: ” Sukupuolten väliset erot, nekin kaikki jotka tuohon kopioit, johtuvat nimenomaan sukupuolihormoneista, jotka vaikuttavat ihmisen kehitykseen jo sikiöasteella”.
        ei kumoa mitenkään sitä, mitä ketjussa sanon

Voin vääntää sinulle rautalangasta jos normaali kirjoitus ei uppoa. Biologisilta ominaisuuksiltaan nainen ei voi toimia esim. ammattiurheilijana joissain biologisesti miehen ominaisuuksia vaativissa miesten lajeissa. Se olisi epäreilua.

Miehen tyo on olla mies ja naisen työ on olla nainen sisältää syvemmän pohdinnan sukupuolisuuden erilaisista kokemuksista. Se ei poista yleisimmin miehen ja naisen fysiikkaan luontojaan liittyviä eroavuuksia.

🤓

Eli väität, ettei ole olemassa naissukupuolta edustavia ammattiurheilijoita samoissa lajeissa joissa on myös miehiä. Väitteesi on ymmärrettävästi epätosi.

Olet puhunut itsesi pussiin.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Olipas se nyt fiksua esiintyä minuna. Hyvin tyhmästi ja tuhmasti tehty. Yleensä miehen erottaa naisesta fyysiset ominaisuudet ja jos sinä et erota, kaiva kakkulat, mutta älä minun kakkuloita vie!

🤓

Ai jai. Osuit trollia ytimeen.

Voimme vain arvailla, kuka on härnäänisen ja. matkimisen takana.

Sitä ei olekaan tehty pitkiin aikoihin, koska kommentoija usein lähtee tai katoaa, eikä trolli saa enää syötävää, vaan näivettyy

• Anonyymi00076
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Eli väität, ettei ole olemassa naissukupuolta edustavia ammattiurheilijoita samoissa lajeissa joissa on myös miehiä. Väitteesi on ymmärrettävästi epätosi.

Tästä poistettiin kirjoitukseni, jossa perustelin, etten ole puhunut pussiin.

Esimerkiksi naisten ja miesten ammattiurheilussa on huomioitu fysiologiset eriävyydet naisten ja miesten kesken.

Sukupuolinen työläys on kokemuksellinen asia.

🤓

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Esimerkiksi naisten ja miesten ammattiurheilussa on huomioitu fysiologiset eriävyydet naisten ja miesten kesken.

🤓

Kilpaurheilussa erityisesti naisten sarjoissa joissakin lajeissa on hormonitasoihin, murrosikään tai muihin suorituskykyyn liittyviä osallistumiskriteerejä. Lajikohtaiset erot ovat suuria. Esimerkiksi kontaktilajeissa turvallisuus voi olla keskeinen kysymys, kun taas muissa lajeissa painottuvat erilaiset suorituskykytekijät.
        Myös kansainväliset lajiliitot ja olympialaisiin liittyvät säännöt voivat poiketa toisistaan ja muuttua ajan myötä.

Keskustelu kanssasi on päättynyt.

🤓

• Anonyymi00078
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Keskustelu sinun kanssasi siis, en tykkää tyylistäsi.

🤓

• Anonyymi00079
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Kilpaurheilussa erityisesti naisten sarjoissa joissakin lajeissa on hormonitasoihin, murrosikään tai muihin suorituskykyyn liittyviä osallistumiskriteerejä. Lajikohtaiset erot ovat suuria. Esimerkiksi kontaktilajeissa turvallisuus voi olla keskeinen kysymys, kun taas muissa lajeissa painottuvat erilaiset suorituskykytekijät.
        Myös kansainväliset lajiliitot ja olympialaisiin liittyvät säännöt voivat poiketa toisistaan ja muuttua ajan myötä.

Keskustelu kanssasi on päättynyt.

🤓

Kopioit tänne tekoälyn tekstejä ominasi, kuinka säälittävää, ja näköjään usein sekä aiheen sivusta, ilmeisesti ymmärtämättömyyttäsi.

Oli miten oli, naiset ja miehet voivat tehdä täysin samoja asioita.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Kopioit tänne tekoälyn tekstejä ominasi, kuinka säälittävää, ja näköjään usein sekä aiheen sivusta, ilmeisesti ymmärtämättömyyttäsi.

Viimeinen sana! VIIMEINEN SANA 😆

• Anonyymi00076 kirjoitti:

🤓

Siksi on ne miesten ja naisten luokatkin, missä edes transsukupuoliset sukupuolihormooneja käyttävät ei kilpaile ristiin. Koska miessukupuoli saa aina vähän etumatkaa.

• Anonyymi00079 kirjoitti:

Voi, muttei pärjätä tasavahvasti.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Taas sinä. Eikö sinulla todella ole muuta tekemistä, kuin kököttää hikikomerossasi ja näpytellä nettiin typeryyksiä? Todistetusti sinä et osaa käyttää aivojasi, vaikka sinulla ne on. Säälittävä. Se sinä olet.

Tutkimustulokset ja faktat puhuvat puolestani. Sinun puolestasi eivät.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00079 kirjoitti:

AI niin 🤓

• Anonyymi00106
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Montako heikkiä eroa?

• Anonyymi00110
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Tutkimustulokset ja faktat puhuvat puolestani. Sinun puolestasi eivät.

Nekö tutkimustulokset, jotka kertovat, että Suomessa tytöt pärjäävät koulussa huomattavasti paremmin kuin pojat, naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet, ja suurempi osuus naisista on korkeakoulutettuja kuin miehistä? Sekä toki ne, jotka kertovat, että pojat läpäisevät nykyään peruskoulun oppimatta edes lukemaan ja kirjoittamaan (mahdollisesti koska opettajatkaan eivät kestä pidempään katsella heitä).

• Anonyymi00010

Miksi pitäisi? Miksi rajoitatte itseänne?

• Anonyymi00018

Asenteet muuttuvat vähitellen.

Nukkumatti tuli hakemaan. Se on miespuolinen, luotan suvereenisti sen hiekkavalikoimaan näissä asioissa. Uni tulee 100 varmasti 🤓

• Anonyymi00027
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Asenteet muuttuvat vähitellen.

Nukkumatti tuli hakemaan. Se on miespuolinen, luotan suvereenisti sen hiekkavalikoimaan näissä asioissa. Uni tulee 100 varmasti 🤓

Nukun Masa... tuttu tyyppi... vähän tyly tyyppi kun viskoo hiekkaa silmiin...😬

Joskus vielä viskon sitä takaisin jollain, ennenkuin se ehtii....huoh....😴

• Anonyymi00011

No mitäs niihin sukupuolispesifeihin töihin kuuluu?

(Lisääntyminen ei ole pakollista.)

🦄

• Anonyymi00041

Sitä voi mietiskellä 🤓

• Anonyymi00017

Noin se juuri on! Ja minua ei kiinnosta olla yhdessä kenenkään kanssa,, koska minä en halua tehdä naisen töitä kenenkään muun kotona kuin omassa kodissani! Haluan elää juuri niin kuin itse tahdon ja siihen ei kuulu yksikään mies muuna kuin pelkkänä ystävänä!

• Anonyymi00020

Ja tämä kokemuksen syvällä rintaäänellä 30v kestäneestä parisuhteesta, jonka minä lopetin koska en jaksanut enää! Eli jatkoa edelliseen!

• Anonyymi00040

Kotityöt eivät nykypäivänä onneksi ole enää ”naisten työtä”. 🤓

• Anonyymi00056
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja tämä kokemuksen syvällä rintaäänellä 30v kestäneestä parisuhteesta, jonka minä lopetin koska en jaksanut enää! Eli jatkoa edelliseen!

Näin täydelliseen leipääntymiseen tarttee gubbe olla jo vähän enemmänkin ikää. Osaako populistit laskea? T naiselta

• Sitten on vielä me, joilla on henkiset valmiudet tehdä miehen työt, mutta ei fyysisiä. Sitten vaan joutuu tyytyy fyysisen ehtoihin.

Naisena oleminen ei ole mitenkään helppoa, sanokoo kuka mitä lystää sitä vastaan. Ei ole.

• Anonyymi00029

En keksi ainoatakaan työtä, josta nainen ei nykyteknologian avulla kykenisi suoriutumaan siinä missä mies. Kerro.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En keksi ainoatakaan työtä, josta nainen ei nykyteknologian avulla kykenisi suoriutumaan siinä missä mies. Kerro.

Nainen ei pysty yhteenkään miehen työhön.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kuten mihin?

• Anonyymi00038

Jotkut on sukupuolensa vankeja, toisille äitiys on työtä. Sitä päivää minä en ole nähnyt, että mies synnyttäisi. Siitä työstä he eivät tiedä mitään.

🤓

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Sä puhut töistä, mä puhun töistä. En halua dissata mitenkään, kun sanon että miehet luultavasti ymmärtää mitä on nämä mainitut miesten työt.

Työt mihin mieslataus tuo oman osuutensa. Se kun on paitsi fyysisiä ominaisuuksia, mutta myös psyykkinen asetelma. Mihin ihan kaikki naiset ei välttis pääse/joudu koskaan kurkistamaan.

Elä elämää miehenä on ehkä tavoista tyypillisin kokea sitä muilta kuin fyysisin osin.

Mutta ihan kaikkiin töihin sitten taas ei fysiikka vaan useimmilla naisilla riitä edes teknologian turvin. Vaikka on miten kova muija. Se on biologiaa.

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Jotkut on sukupuolensa vankeja, toisille äitiys on työtä. Sitä päivää minä en ole nähnyt, että mies synnyttäisi. Siitä työstä he eivät tiedä mitään.

🤓

Transmiehet pystyy. Bioligisetkin ehkä joskus, jos saadaan toimiva kohtu heille.

Kaikki asiat ei hoidu pelkällä fyysisellä keholla, sitten on asioita joihin ei juuri muuta tarvitakkaan.

Kukin voi miettiä mitähän ne olis. 🙂

• Anonyymi00044
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sä puhut töistä, mä puhun töistä. En halua dissata mitenkään, kun sanon että miehet luultavasti ymmärtää mitä on nämä mainitut miesten työt.

Työt mihin mieslataus tuo oman osuutensa. Se kun on paitsi fyysisiä ominaisuuksia, mutta myös psyykkinen asetelma. Mihin ihan kaikki naiset ei välttis pääse/joudu koskaan kurkistamaan.

Elä elämää miehenä on ehkä tavoista tyypillisin kokea sitä muilta kuin fyysisin osin.

Mutta ihan kaikkiin töihin sitten taas ei fysiikka vaan useimmilla naisilla riitä edes teknologian turvin. Vaikka on miten kova muija. Se on biologiaa.

Mitä nämä, ilmeisesti muIkuIIa tehtävät, työt ovat? Vai etkö sinäkään keksi yhtään.

• Anonyymi00038 kirjoitti:

🤓

Sukupuolen vanki voi olla, voi myös olla sairaan kehon vanki. Molemmista mulla on jo 50 vuoden kokemus. Mutta kamalinta mitä tiedän on olla oman mielensä vanki.

• Anonyymi00046
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Transmiehet pystyy. Bioligisetkin ehkä joskus, jos saadaan toimiva kohtu heille.

Kaikki asiat ei hoidu pelkällä fyysisellä keholla, sitten on asioita joihin ei juuri muuta tarvitakkaan.

Kukin voi miettiä mitähän ne olis. 🙂

No nämä ovat näitä henkisen puolen juttuja sitten. Minulla ei ole mitään ketään vastaan. Kirjoitan fysiikasta biologisella miehellä ja huomioin kokemuksen työläydestä.

🤓

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Mitä nämä, ilmeisesti muIkuIIa tehtävät, työt ovat? Vai etkö sinäkään keksi yhtään.

Jaa mulkulla tehtävät työt. No kyllähän se miehuus niittenkin ympärille vahvasti nitoutuu, ne kun ilmottelee olemassaolostaankin, vaikka koittas ne unohtaakkin.

Mitähän ne vois olla?. Haluutko auttaa ajatuksen janssa? Sen tiiän, että sormi ei korvaa antia miehelle. Naiselle se voi riittääkin.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Jaa mulkulla tehtävät työt. No kyllähän se miehuus niittenkin ympärille vahvasti nitoutuu, ne kun ilmottelee olemassaolostaankin, vaikka koittas ne unohtaakkin.

Mitähän ne vois olla?. Haluutko auttaa ajatuksen janssa? Sen tiiän, että sormi ei korvaa antia miehelle. Naiselle se voi riittääkin.

Yks homma on, kun tekee ihan hirveesti mieli yhtyä naiseen ja munat on hukassa, ihan kun kiireessä autonavaimet tai silmälasit kun pitäs nähdä lukea mitä allekirjoittaa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Yks homma on, kun tekee ihan hirveesti mieli yhtyä naiseen ja munat on hukassa, ihan kun kiireessä autonavaimet tai silmälasit kun pitäs nähdä lukea mitä allekirjoittaa.

Hirvein skenaario. Se nainen on siinä tyrkyllä ja oottelee missä ne munat viipyy, silloin tekee miehessä kipeää.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Hirvein skenaario. Se nainen on siinä tyrkyllä ja oottelee missä ne munat viipyy, silloin tekee miehessä kipeää.

Siinä voi muutama kirosana herjetä, mutta voi vetää aika apeeksikin mielen.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Siinä voi muutama kirosana herjetä, mutta voi vetää aika apeeksikin mielen.

Vaan nyt rupeen keskittyy taas kotikuvioihin, hommaa riittää. Otetaas tosta vähän vauhtia.

https://youtu.be/b_JRLw0xKzY?is=1H8fnFXLAKUrnP2j

• Anonyymi00049
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sukupuolen vanki voi olla, voi myös olla sairaan kehon vanki. Molemmista mulla on jo 50 vuoden kokemus. Mutta kamalinta mitä tiedän on olla oman mielensä vanki.

Totta. 🤓

• Anonyymi00057
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kuulemme sinua, toimiston porsas sonni sekä apina

• Anonyymi00058
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Penismalli?

• Anonyymi00059
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Käykö gubbe usein näin?

• Anonyymi00061
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kuten yllä todettu, EN TIEDÄ, mutta koska sinä kerrot tietäväsi, niin voisit kertoa myös vastauksen, etkä höpistä kaikkea muuta.

En myöskään ymmärrä miksi seksi on sotkettava joka asiaan. Suurimman osan ajasta se muIkku toimeton, lähinnä tiellä oleva, lerpattava lihaklöntti. Mutta koska tämä uloke on ainoa mikä miehellä on, mutta naisella ei, oletusarvoisesti viittaamasi työ liittyy siihen.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Penismalli?

Kiitos. En tiennyt tällaisen työn olemassaolosta, se on varmasti haastava ammatti.

• Anonyymi00061 kirjoitti:

Kuten yllä todettu, EN TIEDÄ, mutta koska sinä kerrot tietäväsi, niin voisit kertoa myös vastauksen, etkä höpistä kaikkea muuta.

En myöskään ymmärrä miksi seksi on sotkettava joka asiaan. Suurimman osan ajasta se muIkku toimeton, lähinnä tiellä oleva, lerpattava lihaklöntti. Mutta koska tämä uloke on ainoa mikä miehellä on, mutta naisella ei, oletusarvoisesti viittaamasi työ liittyy siihen.

No seksi ja seksuaalisuus kuulemma on hirmu tärkee asia. Onhan se silloin kun tekee mieli toteutua seksuaalisesti. Eihän se koko elämä ole, muttei sitä pidä vähätelläkkään, muuten ei ymmärrä koko kuvaa miehuudestakaan.

Kekkulien video on muuten nyt kanavallani kukkojussi.

• Anonyymi00061 kirjoitti:

Voit varmaan tiukkana tätinä kertoa vastaukset tähän. Siinä samalla hahmottelet mitä ne mieheltä halutut työt on ja mieheltä onnistuvat työt. Mikä on ylipäänsä miehen rooli ja asema, suhde koko yhteiskunnassa tai biologiassa.

https://youtu.be/kp5EH-dWM9c?is=Nj3jNjcVCltjcVqK

Tiedän, se on valtava viidakko. Älä lannistu.

• Anonyymi00063
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No seksi ja seksuaalisuus kuulemma on hirmu tärkee asia. Onhan se silloin kun tekee mieli toteutua seksuaalisesti. Eihän se koko elämä ole, muttei sitä pidä vähätelläkkään, muuten ei ymmärrä koko kuvaa miehuudestakaan.

Kekkulien video on muuten nyt kanavallani kukkojussi.

Lisääntymisvietti on ihmisen vanhimpien/alkeellisimpien aivoalueiden, liskoaivojen, duuni. Löytyy molemmilta sukupuolilta. Jos sitä ei kykene kontrolloimaan kehittyneemmillä aivojen osa-alueilla, niin huonosti on asiat.

En todellakaan katso mitään urpoiluvideota puolestasi.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Voit varmaan tiukkana tätinä kertoa vastaukset tähän. Siinä samalla hahmottelet mitä ne mieheltä halutut työt on ja mieheltä onnistuvat työt. Mikä on ylipäänsä miehen rooli ja asema, suhde koko yhteiskunnassa tai biologiassa.

https://youtu.be/kp5EH-dWM9c?is=Nj3jNjcVCltjcVqK

Tiedän, se on valtava viidakko. Älä lannistu.

Jos vedetään mutkat suoriksi, niin miehen tulee olla kaikkea sitä mitä nainen ei voi tai halua olla, jotta nainen on tyytyväinen. Jotta mies on tyytyväinen, miehen pitää voida toteutua, itsenään.

Ja tässä se kohtaanto ongelmakin on. Ei mulla muuta tähän keissiin lisättävää. Työt on keljuja, mutta jonkun nekin tarvii tehä kotonakin.

• Anonyymi00046 kirjoitti:

No nämä ovat näitä henkisen puolen juttuja sitten. Minulla ei ole mitään ketään vastaan. Kirjoitan fysiikasta biologisella miehellä ja huomioin kokemuksen työläydestä.

🤓

Jep. Miehen työ. Aika raakaa.

https://youtu.be/XbsuSoUT2yk?is=rwBIXBhJnWuX9c8l

Oikea kysymys olisi miksi tähän on päädytty? Missä syy?

• Anonyymi00058 kirjoitti:

Penismalli?

Musta tulis mainio partamalli. 😅

Oisko kellään työtä tarjolla?

• Anonyymi00064
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos vedetään mutkat suoriksi, niin miehen tulee olla kaikkea sitä mitä nainen ei voi tai halua olla, jotta nainen on tyytyväinen. Jotta mies on tyytyväinen, miehen pitää voida toteutua, itsenään.

Ja tässä se kohtaanto ongelmakin on. Ei mulla muuta tähän keissiin lisättävää. Työt on keljuja, mutta jonkun nekin tarvii tehä kotonakin.

Ilmeisesti et siis yksinkertaisesti tiedä vastausta kysymykseen, vaan valehtelet, kuten toki kunnon internetin trollin kuuluukin.

Huomaa kuitenkin, että vaikka sinä et moniin töihin kykene, johtui se sitten pippeIin puutteesta tai muista vajavaisuuksistasi/sairauksistasi, tämä ei tarkoita, etteivät muut naissukupuolen edustajat kyseisiin töihin kykenisi.

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Lisääntymisvietti on ihmisen vanhimpien/alkeellisimpien aivoalueiden, liskoaivojen, duuni. Löytyy molemmilta sukupuolilta. Jos sitä ei kykene kontrolloimaan kehittyneemmillä aivojen osa-alueilla, niin huonosti on asiat.

En todellakaan katso mitään urpoiluvideota puolestasi.

Se on mitä miehen tulee olla biisi. Aika pitkälti ne työt yhäkin jakaantuu odotusten mukaan. Sitä en tiiä mitä sinä odotat, mutta fakta on näin.

• Anonyymi00064 kirjoitti:

Ilmeisesti et siis yksinkertaisesti tiedä vastausta kysymykseen, vaan valehtelet, kuten toki kunnon internetin trollin kuuluukin.

Huomaa kuitenkin, että vaikka sinä et moniin töihin kykene, johtui se sitten pippeIin puutteesta tai muista vajavaisuuksistasi/sairauksistasi, tämä ei tarkoita, etteivät muut naissukupuolen edustajat kyseisiin töihin kykenisi.

Sinun aivokapasiteetti ei vaan riitä ymmärtämään suoria vastauksiani. Sillehän me emme voi kumpikaan mitään, minä vielä vähemmän kun odotat vastauksia jotka on edessäsi, muttet vaan ymmärrä niitä.

Eihän se mun ongelma ole, onneksi.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Sinun aivokapasiteetti ei vaan riitä ymmärtämään suoria vastauksiani. Sillehän me emme voi kumpikaan mitään, minä vielä vähemmän kun odotat vastauksia jotka on edessäsi, muttet vaan ymmärrä niitä.

Eihän se mun ongelma ole, onneksi.

Ja aihepiiri taisi liittyä miehen yöihin eikä minuun ja sairauksiini. Jostain kumman syystä niilläkin pitää lyödä kun ei muuten oikein pärjää.

• Anonyymi00064 kirjoitti:

Jos et osaa yhtään eläytyä toiseen ihmiseen, olet aika heikoilla jäillä ihan kaikessa. Et vain sukupuolien välisissä töissä ja työnjaoissa.

Siihen ei oikeen mitkään sanat auta, jos tunneäly puuttuu.

• Anonyymi00065
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos et osaa yhtään eläytyä toiseen ihmiseen, olet aika heikoilla jäillä ihan kaikessa. Et vain sukupuolien välisissä töissä ja työnjaoissa.

Siihen ei oikeen mitkään sanat auta, jos tunneäly puuttuu.

Stereotyyppisestihän tunneälyn puute vaivaakin erityisesti miehiä. Miehethän vaikuttavat elävän enemmän tunteidensa vietävinä kuin naiset, joka selviää esimerkiksi väkivalta- ja seksuaalirikostilastoista; tunteet löytyy, mutta niitä seuraavista teoista on toisinaan äly kaukana.

Sinulla on mahdollisesti hyvin kummallekin sukupuolelle epätyypilliset 'tippaleipäaivot', mikäli kuvittelet antaneesi kysyttyyn kysymykseen vastauksen.

Itsehän sinä 'sairaan kehosi' mukaan keskusteluun vedit.

Suurlähettiläiden kappaleen sanoman olet ilmeisesti ymmärtänyt totaalisen väärin. Pointti on nimenomaan olla oma itsensä, välittämättä muiden asettamista odotuksista.

• Anonyymi00065 kirjoitti:

Stereotyyppisestihän tunneälyn puute vaivaakin erityisesti miehiä. Miehethän vaikuttavat elävän enemmän tunteidensa vietävinä kuin naiset, joka selviää esimerkiksi väkivalta- ja seksuaalirikostilastoista; tunteet löytyy, mutta niitä seuraavista teoista on toisinaan äly kaukana.

Sinulla on mahdollisesti hyvin kummallekin sukupuolelle epätyypilliset 'tippaleipäaivot', mikäli kuvittelet antaneesi kysyttyyn kysymykseen vastauksen.

Suurlähettiläiden kappaleen sanoman olet ilmeisesti ymmärtänyt totaalisen väärin. Pointti on nimenomaan olla oma itsensä, välittämättä muiden asettamista odotuksista.

Kunhan nyt aikuistut, niin jutellaan sitten lisää. Pikkulapsen uhma ja asenne, ei kiinnosta yrittää. Kiitos kuitenkin leuhkasta asenteestasi asiaa kohtaan, opin taas jotain ihmisistä joihin ei kannata uhrata aikaansa.

Eikun heikunkeikun sulle ja sun heiluvilles. Mieheksi olet liian lapsellinen ja naiseksi tunneköyhä.

• Anonyymi00067
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kunhan nyt aikuistut, niin jutellaan sitten lisää. Pikkulapsen uhma ja asenne, ei kiinnosta yrittää. Kiitos kuitenkin leuhkasta asenteestasi asiaa kohtaan, opin taas jotain ihmisistä joihin ei kannata uhrata aikaansa.

Eikun heikunkeikun sulle ja sun heiluvilles. Mieheksi olet liian lapsellinen ja naiseksi tunneköyhä.

Livistä vain paikalta, olethan hävinnyt tämän 'väittelyn'.

Olen siis sukupuoleton, jännä juttu, ehkä siksi aivoni toimivat niin hyvin; ei ole turhia häiriötekijöitä.

• Anonyymi00067 kirjoitti:

Livistä vain paikalta, olethan hävinnyt tämän 'väittelyn'.

Olen siis sukupuoleton, jännä juttu, ehkä siksi aivoni toimivat niin hyvin; ei ole turhia häiriötekijöitä.

Asenteessasi vain on se isoin vika, tuskin sukupuolesdasi mitään vikaa onkaan. Sehän tässä hiertää sun kanssas. Ei mikään muu.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Tiedän tuon tunteen, just kun tarvis aivojaan käyttää niin muistaa unohtaneensa ne vesilasiin yöpöydälle 😄

• Anonyymi00073
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Asenteessasi vain on se isoin vika, tuskin sukupuolesdasi mitään vikaa onkaan. Sehän tässä hiertää sun kanssas. Ei mikään muu.

Koitin itsekin lukea, että mikä se miehen työ oli, mitä ei voi kuin mies hoitaa, edes apuvälineillä?

Paneminen? 🤔

• Anonyymi00073 kirjoitti:

Koitin itsekin lukea, että mikä se miehen työ oli, mitä ei voi kuin mies hoitaa, edes apuvälineillä?

Paneminen? 🤔

Sehän on vain yksi osa miehuutta, mutta erottaa miehen ja naisen kehot aika tehokkaasti. Biologiaa. Ei sen ihmeempää.

• Ex-Lukka kirjoitti:

Tiedän tuon tunteen, just kun tarvis aivojaan käyttää niin muistaa unohtaneensa ne vesilasiin yöpöydälle 😄

Ne tais olla ne tekarit lasissa? 😄

• Anonyymi00073 kirjoitti:

Paneminen? 🤔

Ja jos nyt välineurheilu on kivempaa, kun oikeat vermeet niin tuskin silloin on mitään väliä mitä on, kunhan joku kohta kehossa naurattaa. Vaikka ne aivot.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Paneminen? 🤔

Ei se ole tuokaan.

Uutisissahan oli joku aika sitten, että Palander toivoi Korven vetävän häntä ahteriin strap-on:lla, jonka ymmärsin olevan kuvaamaasi 'työhön' kehitetty apuväline.

• Anonyymi00084
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Sehän on vain yksi osa miehuutta, mutta erottaa miehen ja naisen kehot aika tehokkaasti. Biologiaa. Ei sen ihmeempää.

Niin, siis tuohonkin on leikkauksilla mahdollista saada käsittääkseni ihan kelpo "väline" jos ei sitä stappäriä halua.

Ainoa mikä ehkä voisi olla tuossa eroa tekevä juttu pikkuviilauksella on se lanneliike...sen kopioiminen mieheltä voi naiselle olla yllättävän vaikeaa. 🤔

• Anonyymi00084 kirjoitti:

Niin, siis tuohonkin on leikkauksilla mahdollista saada käsittääkseni ihan kelpo "väline" jos ei sitä stappäriä halua.

Ainoa mikä ehkä voisi olla tuossa eroa tekevä juttu pikkuviilauksella on se lanneliike...sen kopioiminen mieheltä voi naiselle olla yllättävän vaikeaa. 🤔

Ei se kuulemma ole aina ollenkaan niin näppärä, kun mainostetaan. Harva tulee kertomaan niistä epäonnistumisista, kun hehkutus on rohkaisevampaa.

Tehty on tehty, ei aito. Edes aidon näköinen se ei ole.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei se kuulemma ole aina ollenkaan niin näppärä, kun mainostetaan. Harva tulee kertomaan niistä epäonnistumisista, kun hehkutus on rohkaisevampaa.

Tehty on tehty, ei aito. Edes aidon näköinen se ei ole.

Kyllä ne kaikki on enimmäkseen vaan huonoja kopioita, millä ei tee muuta kun kusee seusten ja kusikin valuu holtittomasti, jääden letkuun. Sitten haiset kuselle, tosi rohkaisevaa.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Kyllä ne kaikki on enimmäkseen vaan huonoja kopioita, millä ei tee muuta kun kusee seusten ja kusikin valuu holtittomasti, jääden letkuun. Sitten haiset kuselle, tosi rohkaisevaa.

Enkuksi on paljon aihetta käsittelevää faktaa. Itse en kuunaan lähtisi moiseen hullutukseen. Siinä voi tosiaan mennä koko terveys jopa henki. Luonnonluoma on luonnonluomaa, muu on ihmisen kotkotuksia.

• Anonyymi00090
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Enkuksi on paljon aihetta käsittelevää faktaa. Itse en kuunaan lähtisi moiseen hullutukseen. Siinä voi tosiaan mennä koko terveys jopa henki. Luonnonluoma on luonnonluomaa, muu on ihmisen kotkotuksia.

Joo... eipä sitä varmaan ikinä saada niin hyvin toimimaan kuin alkuperäistä.

Joskus nähnyt jotain strap-on videoita, niin huvittaa se kankea lanneliike naisilla. 😁
        Ei kovin smoothia... mietin leikilläni, että eikö se naisen lantiolla onnistu oikeesti. 😆

• Anonyymi00090 kirjoitti:

Joo... eipä sitä varmaan ikinä saada niin hyvin toimimaan kuin alkuperäistä.

Joskus nähnyt jotain strap-on videoita, niin huvittaa se kankea lanneliike naisilla. 😁
        Ei kovin smoothia... mietin leikilläni, että eikö se naisen lantiolla onnistu oikeesti. 😆

Onnistuu, mutta kun se ei ole sitä oikeaa missä on tunto ja kaikki, niin se on varmasti siksi kankeaa. Eihän sillä feikillä tunne vastapuolen paikkoja, kuten aidolla ja sen mukaanhan se liikekkin tulee mikä tuntuu hyvälle. Ei puukäsikään yhtä näppärä ole kun oikea.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Onnistuu, mutta kun se ei ole sitä oikeaa missä on tunto ja kaikki, niin se on varmasti siksi kankeaa. Eihän sillä feikillä tunne vastapuolen paikkoja, kuten aidolla ja sen mukaanhan se liikekkin tulee mikä tuntuu hyvälle. Ei puukäsikään yhtä näppärä ole kun oikea.

Eipä se lelulla jyystö toisi jyystäjällekkään oikeaa nautintoa, kuten oikealla peniksellä. Mikä menee pitkin kehoa ja tuntuma vastapuolenkin orgasmissa olisi jollain dildolla ihan nolla.

• Anonyymi00095
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Musta tulis mainio partamalli. 😅

Oisko kellään työtä tarjolla?

Niin tulisi, hieno parta on Töksäyksellä! 🤓

• Anonyymi00097
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Heikkouden merkki tämä kommentti, jossa yritetään painaa alas kirjoittajaa siinä onnistumatta:
        ”Sinulla on mahdollisesti hyvin kummallekin sukupuolelle epätyypilliset 'tippaleipäaivot', mikäli kuvittelet antaneesi kysyttyyn kysymykseen vastauksen”.

Töksäys keskustelee hyvin asiasta kuin asiasta tätä mieltä minä olen! 🤓

• Anonyymi00104
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Joo menisivät hoitoon nekin

• Anonyymi00095 kirjoitti:

Niin tulisi, hieno parta on Töksäyksellä! 🤓

Kiitos. Ilme on kyllä vähän poissaoleva. 😄

• Anonyymi00114
        UUSI
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Heikkouden merkki tämä kommentti, jossa yritetään painaa alas kirjoittajaa siinä onnistumatta:
        ”Sinulla on mahdollisesti hyvin kummallekin sukupuolelle epätyypilliset 'tippaleipäaivot', mikäli kuvittelet antaneesi kysyttyyn kysymykseen vastauksen”.

Töksäys keskustelee hyvin asiasta kuin asiasta tätä mieltä minä olen! 🤓

Sehän on nimenomaan onnistunut kommentti kuvaamaan sitä, ettei kyseinen henkilö kilometrien kiertelystään ja kaartelustaan huolimatta osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen, eikä kykene sitä myöntämään.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ne tais olla ne tekarit lasissa? 😄

Ei mun kohdallani 😄

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ei mun kohdallani 😄

Pitihän mun varmistaa, että ymmärsit mitä puhut. Ja hyvä, että nuppi kunnossa. 😊

• Anonyymi00028

Tosiasiat ei ole koskaan kivoja myöntää. Siksi niitä aina pyritäänkin muokkaamaan kovasti.

• Anonyymi00039

Korjaustoimenpiteet voivat viedä terveyden, mutta jos omassa kehossa olo käy työstä, minkäs sillekään tekee. Kyllähän kirurgit kaikkea tekee, muttei sitä luonnollisesti tapahdu. Fysiikka kun on miehellä ja naisella eri.

🤓

• Anonyymi00043

Näköjään.

• Ei ne kivoja ole, useimmatkaan. Mutta omasta mielestä ensin pitää edes yrittää tottua, riskitöntä muutosta kun ei ole.

• Anonyymi00047

Huomenta. Huomannut olen peilistä, että miehessä ja naisessa on joitain eroja. Pyrsk.
      Peilistä ei näy aivojen koko, äly ei tunteet, mutta mieliala, ehkä.
      Jos rupee naurattamaan.
      Vilma

• Anonyymi00050

Nauru pidentää hm… ikää.

🤓

• Anonyymi00048

Ihminen on ihminen.

• Olis sitä joskus myös toisilleenkin.

• Luonto jakaa ja luonto valitsee, aika simppeliä loppujen lopuksi.
      Tarvitsee vain kuulla ja nähdä.
      Eikä pieni ymmärryksen jyvänenkään pahaksi ole :)

• Anonyymi00086

Harvinaisen hyvin kiteytetty. Näin.

🤓

• Anonyymi00071

Katsokaapas tätä naista.

https://youtu.be/impOLoYYHWM?is=CaTXSCnbZB_7q9Vu

En tiedä onko ottanut hormooneja, mutta uskoisin, että jos harjoittelee ja syö oikein, voi nainenkin muuttua mieskroppaiseksi.
      Ja voin sanoa, etten miehenä haluis tulla tuon naisen taklaamaksi. 😁

Luulen, että vielä jossainvaiheessa naisen ja miehen kokoero muuttuu pienrmmäksi. Naiset kasvaa ja miehet pienenee.

• Anonyymi00072

Tekoäly kertoo, ettei Ilona olisi käyttänyt mitään kasvuhormooneja tms.
        Mutta niin tai näin, taatusti hän on tehnyt ison työn kroppansa eteen ja onhan tuo aikamoinen tuolla kentällä.

Mietin vaan oikeasti noita muita urheilijoita kentällä. Voiko miehissä joku olla noin paljon ylivoimainen? 🤔
        Tuleeko tuollaisia naisurheilijoita tulemaan vaan lisää? Koska rahahan sen tulee aikanaan tekemään. 🤔

• 178 ja 85kg näköjään, iso ja nopeakin vielä. Vastannee lajin vaatimuksia

• Anonyymi00074
        Ex-Lukka kirjoitti:

178 ja 85kg näköjään, iso ja nopeakin vielä. Vastannee lajin vaatimuksia

Niin. Käsittääkseni isänsä kanssa treenanneet ihan pikkutytöstä asti.

Toki varmaan on geeneissä saanut jotain etua, mutta jotenkin mietin, että ollaanko oikeasti nyt siinä tilanteessa, että naisten urheilussa alkaa tulla tuollaisia tasoeroja ihan luonnostaan? 🤔

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Toki varmaan on geeneissä saanut jotain etua, mutta jotenkin mietin, että ollaanko oikeasti nyt siinä tilanteessa, että naisten urheilussa alkaa tulla tuollaisia tasoeroja ihan luonnostaan? 🤔

Monessa naisten urheilulsjeissa ei ole rahaa ollut samalla tavalla kuin miesten vastaavissa. Mutta jos alkaa tulla sitä rahaa, niin jos jokainen nainen pystyy treenaamaan ja syömään täystoimisesti ammattilaisesti, niin tuleeko noita Ilona-naisia lisää?

• Anonyymi00085
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Monessa naisten urheilulsjeissa ei ole rahaa ollut samalla tavalla kuin miesten vastaavissa. Mutta jos alkaa tulla sitä rahaa, niin jos jokainen nainen pystyy treenaamaan ja syömään täystoimisesti ammattilaisesti, niin tuleeko noita Ilona-naisia lisää?

Se ei vaan toimi niin.

Raha ei tule ensin, ensin tulee työ ja työllä saavutetaan menestystä, ja sillä saavutetaan rahaa.

Naiset haluaisivat että se menisi toisinpäin.... ensin annettaisiin rahaa ja sitten alettaisiin tekemään työtä sen eteen....

Tämän takia naisurheilusta ei koskaan tule mitään suurta.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Se ei vaan toimi niin.

Raha ei tule ensin, ensin tulee työ ja työllä saavutetaan menestystä, ja sillä saavutetaan rahaa.

Naiset haluaisivat että se menisi toisinpäin.... ensin annettaisiin rahaa ja sitten alettaisiin tekemään työtä sen eteen....

No tuntuu tuolla jenkeissä vaan kokoajan kasvavan tuo naisten urheilun seuranta. On jo monessa lajissa ammattilaisuutta.

Siellä osataan tehdä urheilulla rahaa.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

No tuntuu tuolla jenkeissä vaan kokoajan kasvavan tuo naisten urheilun seuranta. On jo monessa lajissa ammattilaisuutta.

Siellä osataan tehdä urheilulla rahaa.

Esim missä lajissa?

• Anonyymi00094
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Se ei vaan toimi niin.

"Raha ei tule ensin, ensin tulee työ ja työllä saavutetaan menestystä, ja sillä saavutetaan rahaa."

Raha voi tulla myös ensiksi ja kyllä raha on tullutkin ensiksi monella miesurheilijalla, jotka ovat esim. toisen tai jopa kolmannen sukupolven huippu-urheilijoita.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Se ei vaan toimi niin.

Ei mitään tämmösiä kääntää kyllä

• Anonyymi00102
        Anonyymi00094 kirjoitti:

"Raha ei tule ensin, ensin tulee työ ja työllä saavutetaan menestystä, ja sillä saavutetaan rahaa."

Raha voi tulla myös ensiksi ja kyllä raha on tullutkin ensiksi monella miesurheilijalla, jotka ovat esim. toisen tai jopa kolmannen sukupolven huippu-urheilijoita.

Esim. kuka kolmannen sukupolven huippu-urheilja on saanut rahan käteen ennen suoritusta?

• Anonyymi00108
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Esim. kuka kolmannen sukupolven huippu-urheilja on saanut rahan käteen ennen suoritusta?

Lähes joka ikinen kolmannen sukupolven huippu-urheilija elää suvun rahoilla. Ei heidän tarvitse tehdä muita töitä elääkseen.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Lähes joka ikinen kolmannen sukupolven huippu-urheilija elää suvun rahoilla. Ei heidän tarvitse tehdä muita töitä elääkseen.

Esimerkkinä nyt vaikkapa jokikinen nimekkäästä jääkiekkosuvusta pinnalle ponnahtanut. He ovat saaneet koko ikänä varsin vapaasti keskittyä ihan vaan urheilemaan. Myös moottoriutheilun puolella on todella paljon noita ns. kultalusikka suussa syntyneitä, jotka ovat saaneet aina keskittyä ihan vaan ajamaan ja harjoittelemaan. Sanotaan nyt suomalaisille tuttuina esimerkkeinä vaikkapa Nico Rosberg tai Kalle Rovanperä. Mitään kummankaan osaamisesta pois ottamatta, mutta ovathan he päässeet huomattavan helpolla kiinni elämään, jossa voi vain keskittyä ajamaan.

• Anonyymi00074 kirjoitti:

Hollantilaisia sukujuuria, siellä naisten keskipituus 170-171 ja kroppa näyttää siltä että on nostellut muutakin kuin muropaketteja.
        Poikkeus toki mitä voimaan ja kokoon tulee.

Eipä siinä kai auta kuin vingahtaa myönteisesti jos tommoinen täti kaappaa kainaloonsa, olikos se nyt usa TTK kisassa missä oli nostanut ensimmäisenä naisena tanssipartnerinsa ilmaan 😂

• Anonyymi00111
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Esimerkkinä nyt vaikkapa jokikinen nimekkäästä jääkiekkosuvusta pinnalle ponnahtanut. He ovat saaneet koko ikänä varsin vapaasti keskittyä ihan vaan urheilemaan. Myös moottoriutheilun puolella on todella paljon noita ns. kultalusikka suussa syntyneitä, jotka ovat saaneet aina keskittyä ihan vaan ajamaan ja harjoittelemaan. Sanotaan nyt suomalaisille tuttuina esimerkkeinä vaikkapa Nico Rosberg tai Kalle Rovanperä. Mitään kummankaan osaamisesta pois ottamatta, mutta ovathan he päässeet huomattavan helpolla kiinni elämään, jossa voi vain keskittyä ajamaan.

Myös jalkapallon puolella on tosi paljon näitä "junioreita", joiden ei ole koskaan elämässään tarvinut tehdä muuta kuin keskittyä potkimaan palloa.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Myös jalkapallon puolella on tosi paljon näitä "junioreita", joiden ei ole koskaan elämässään tarvinut tehdä muuta kuin keskittyä potkimaan palloa.

Ja jos mennään ihan puhtaasti tuonne jenkkeihin, joissa urheilu on valtava bisnes, niin siellä varsinkin baseballin ja amerikkalaisen jalkapallon puolella on enemmän näkyvillä sitten jo tuota kolmatta sukupolvea, joiden ei ole tarvinut koskaan elämässään keskittyö muuhun kuin urheilemaan. Tuossa toki on varmaan sitten toisella puolella hieman ongelmana se, että onko motivaatio riittävän kovaan harjoitteluun kuinka helppoa löytää, jollei taloudellisesti ole mitään tarvetta?

• Anonyymi00117
        UUSI
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Esim missä lajissa?

Jääkiekko, toi rugby... vafmasn muitakin...

• Anonyymi00118
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Hollantilaisia sukujuuria, siellä naisten keskipituus 170-171 ja kroppa näyttää siltä että on nostellut muutakin kuin muropaketteja.

Eipä siinä kai auta kuin vingahtaa myönteisesti jos tommoinen täti kaappaa kainaloonsa, olikos se nyt usa TTK kisassa missä oli nostanut ensimmäisenä naisena tanssipartnerinsa ilmaan 😂

Joo. On kyllä sellainen pakkaus. 😁

• Anonyymi00121
        UUSI
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Jääkiekko, toi rugby... vafmasn muitakin...

Itseasiassa ei toi rugby vielä ole niin ammattimaista, mut jaliksessa on ja jääkiekossa, sekä koripallossa myös alkaa olla isot rahat.

Sieltä ne naisetkin pikkuhiljalleen tulee vielä enempi ammattimaisemmaksi. Ja kun joku vaan keksii, niin ennemmin jääkirkkoakin ois ne miesten ja naisten pelit, kuin lisätä aina vaan miesten pelimäärää.

Mä uskon, että joku vielä tuonkin keksii bisneksenä paremmin. Nhl;ssä vois pelimääriä vähentää ja silti ois enemmän tarjolla tuotetta erilaisin pakkauksin.

• Anonyymi00123
        UUSI
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Ja jos mennään ihan puhtaasti tuonne jenkkeihin, joissa urheilu on valtava bisnes, niin siellä varsinkin baseballin ja amerikkalaisen jalkapallon puolella on enemmän näkyvillä sitten jo tuota kolmatta sukupolvea, joiden ei ole tarvinut koskaan elämässään keskittyö muuhun kuin urheilemaan. Tuossa toki on varmaan sitten toisella puolella hieman ongelmana se, että onko motivaatio riittävän kovaan harjoitteluun kuinka helppoa löytää, jollei taloudellisesti ole mitään tarvetta?

No nyt niitä nimiä sitten esiin.

• Anonyymi00124
        UUSI
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Bullshittiä jälleen kerran:

Kalle Rovanperän merkittävimpiä sponsorikumppaneita ovat Red Bull, Unibet ja HKS.

Red Bull: Energiajuomajätti on tukenut Rovanperää jo teini-ikäisestä lähtien ja on hänen näkyvin yhteistyökumppaninsa.
        Unibet: Vedonlyöntiyhtiö on solminut näkyvän sponsorisopimuksen, jonka logot näkyvät Rovanperän varusteissa, autossa ja some-sisällöissä.
        HKS: Japanilainen moottoriurheiluyritys tuki Rovanperää tuoteponsoroinnilla muun muassa Formula Drive Japan -kilpailuissa.
        Rovanperän taloudellinen asema perustuu voimakkaasti henkilökohtaisiin sponsorisopimuksiin, jotka ovat arvioitujen tietojen mukaan tuoneet hänelle vuositulot, jotka ylittävät peruspalkan. Toyota Gazoo Racing maksaa Rovanperälle vain pienen muodollisen korvauksen

• Anonyymi00125
        UUSI
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Rosbergilla on myös isoja sponsoreita, mutta lisäksi jotain hämärää Rosberg säätiö toimintaa, tiedä mistä rahat siihen ovat tulleet.

Nico Rosberg has transitioned from a Formula 1 driver to a prominent sustainability entrepreneur and brand ambassador, leveraging his 2016 World Championship title for partnerships focused on e-mobility and environmental innovation.

His current and recent major sponsorships and brand roles include:

Jungheinrich: Named as a brand ambassador in October 2021, advocating for electric mobility and sustainable intralogistics solutions.
        Continental Tire: Appointed as a brand ambassador in June 2021, aligning with the company’s commitment to safety, performance, and sustainability in tire manufacturing.
        Rosberg X Racing: As the founder of this Extreme E team, Rosberg secures sponsorships for the series, with IG Prime (a division of financial brokerage IG) becoming a key partner in May 2021.
        Rosberg Philanthropies: Launched in 2023, this charitable enterprise partners with Oxford University to sponsor students researching climate change solutions, such as carbon capture and alternative fuels.
        Rosberg Ventures: A $200M+ venture capital platform founded by Rosberg, which invests in high-growth startups in green technology and mobility (e.g., Lilium, Volocopter).
        Previously, during his active racing career, Rosberg held endorsements with Thomas Sabo (2010–2015) and served as an ambassador for Mercedes team sponsors like Tumi, Puma, and UBS.

• Anonyymi00126
        UUSI
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Rosbergilla on myös isoja sponsoreita, mutta lisäksi jotain hämärää Rosberg säätiö toimintaa, tiedä mistä rahat siihen ovat tulleet.

Nico Rosberg has transitioned from a Formula 1 driver to a prominent sustainability entrepreneur and brand ambassador, leveraging his 2016 World Championship title for partnerships focused on e-mobility and environmental innovation.

Jungheinrich: Named as a brand ambassador in October 2021, advocating for electric mobility and sustainable intralogistics solutions.
        Continental Tire: Appointed as a brand ambassador in June 2021, aligning with the company’s commitment to safety, performance, and sustainability in tire manufacturing.
        Rosberg X Racing: As the founder of this Extreme E team, Rosberg secures sponsorships for the series, with IG Prime (a division of financial brokerage IG) becoming a key partner in May 2021.
        Rosberg Philanthropies: Launched in 2023, this charitable enterprise partners with Oxford University to sponsor students researching climate change solutions, such as carbon capture and alternative fuels.
        Rosberg Ventures: A $200M venture capital platform founded by Rosberg, which invests in high-growth startups in green technology and mobility (e.g., Lilium, Volocopter).
        Previously, during his active racing career, Rosberg held endorsements with Thomas Sabo (2010–2015) and served as an ambassador for Mercedes team sponsors like Tumi, Puma, and UBS.

Nico Rosbergin isä, Keke Rosberg, toimi Nico:n uran alussa tämän kilpa-ajon hallinnoitsijana ja managerina, auttaen järjestämään rahoitusta ja sponsorointia, kuten Mercedesin tuen karting-uralla.

Myöhemmin isä ja poika ovat tehneet yhteistyötä sponsorikampanjoissa, kuten Heinekenin

• Anonyymi00127
        UUSI
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Nico Rosbergin isä, Keke Rosberg, toimi Nico:n uran alussa tämän kilpa-ajon hallinnoitsijana ja managerina, auttaen järjestämään rahoitusta ja sponsorointia, kuten Mercedesin tuen karting-uralla.

Myöhemmin isä ja poika ovat tehneet yhteistyötä sponsorikampanjoissa, kuten Heinekenin

En tiedä miksei tuo sama toimisi naisurheilijan kohdalla mikäli hänellä on rikas ja kuuluisa isä. Miksei naisurheilija pysty toimimaan samalla tavoin? Aivojen pienempi koko esteenä?

• Anonyymi00128
        UUSI
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Bullshittiä jälleen kerran:

Kalle Rovanperän merkittävimpiä sponsorikumppaneita ovat Red Bull, Unibet ja HKS.

Red Bull: Energiajuomajätti on tukenut Rovanperää jo teini-ikäisestä lähtien ja on hänen näkyvin yhteistyökumppaninsa.
        Unibet: Vedonlyöntiyhtiö on solminut näkyvän sponsorisopimuksen, jonka logot näkyvät Rovanperän varusteissa, autossa ja some-sisällöissä.
        HKS: Japanilainen moottoriurheiluyritys tuki Rovanperää tuoteponsoroinnilla muun muassa Formula Drive Japan -kilpailuissa.
        Rovanperän taloudellinen asema perustuu voimakkaasti henkilökohtaisiin sponsorisopimuksiin, jotka ovat arvioitujen tietojen mukaan tuoneet hänelle vuositulot, jotka ylittävät peruspalkan. Toyota Gazoo Racing maksaa Rovanperälle vain pienen muodollisen korvauksen

Eli ihan kuten aiemmin jo sanottiinkin, niin pojan ei ole tarvinut tehdä päivääkään elämässään oikeita töitä. Siinä on helppoa opetella vääntämään rattia.

• Anonyymi00129
        UUSI
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Rosberg Ventures: A $200M venture capital platform founded by Rosberg, which invests in high-growth startups in green technology and mobility (e.g., Lilium, Volocopter).

Sama kuin edellä, eli juuri kuten aiemmin kerrottiinkin. Tuonkaan pojan ei ole päivääkään elämässään tarvinut tehdä oikeita töitä.

• Anonyymi00130
        UUSI
        Anonyymi00127 kirjoitti:

En tiedä miksei tuo sama toimisi naisurheilijan kohdalla mikäli hänellä on rikas ja kuuluisa isä. Miksei naisurheilija pysty toimimaan samalla tavoin? Aivojen pienempi koko esteenä?

Siitähän tässä oli juurikin kysymys. Tietysti toimii. Sellaisia esimerkkejä ei vain ole aiemmin ollut, eikä naisille edes isoja kannustimia toimia noin. Nyt niitä alkaa olla ja varsinkin heillä, joilla on maksamaan kykenevät vanhemmat, on nyt tuohon mahdollisuus. Tulokset alkavat näkyä joidenkin vuosien päästä.

• Anonyymi00131
        UUSI
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Siitähän tässä oli juurikin kysymys. Tietysti toimii. Sellaisia esimerkkejä ei vain ole aiemmin ollut, eikä naisille edes isoja kannustimia toimia noin. Nyt niitä alkaa olla ja varsinkin heillä, joilla on maksamaan kykenevät vanhemmat, on nyt tuohon mahdollisuus. Tulokset alkavat näkyä joidenkin vuosien päästä.

Niinpä. Mitä enemmän naisille tulee mahdollisuuksia aitoon ammattilaisuuteen, eikä vain harrasteluun, niin sitä useampi niitä mahdollisuuksia tulee jatkossa myös hyödyntämään. 👍

• Anonyymi00132
        UUSI
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Niinpä. Mitä enemmän naisille tulee mahdollisuuksia aitoon ammattilaisuuteen, eikä vain harrasteluun, niin sitä useampi niitä mahdollisuuksia tulee jatkossa myös hyödyntämään. 👍

Ehkä jossain vaiheessa naiset vielä alkavat urheilemaan yhteisissä sarjoissa miesten kanssa, eikä heille enää tarvita erityis-sarjoja joissa on laitettu helpotuksia? Siis kunhan naiset vaan saavat enemmän rahoitusta urheilu-uraansa.

• Anonyymi00137
        UUSI
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Ehkä jossain vaiheessa naiset vielä alkavat urheilemaan yhteisissä sarjoissa miesten kanssa, eikä heille enää tarvita erityis-sarjoja joissa on laitettu helpotuksia? Siis kunhan naiset vaan saavat enemmän rahoitusta urheilu-uraansa.

Ammattilaisnaiset vastaan tavalliset miehet koripallossa:

https://www.youtube.com/watch?v=ypzt-CCLllI

jalkapallossa:
        https://www.youtube.com/watch?v=3BjSBiaC3Aw

• UUSI

Geeniperimä vaikuttaa, kehon omat hormoonitasot vaikuttaa ja urheilukin lisää androgeenien määrää riippuen urheilumuodosta.

"Liikunnan aiheuttama androgeenien eritys on kehon luonnollinen korjausmekanismi.

Androgeenit ovat anabolisia hormoneja, mikä tarkoittaa, että ne auttavat korjaamaan lihasvaurioita, kasvattamaan lihasmassaa ja tehostamaan palautumista treenin jälkeen.

On hyvä muistaa, että urheilun aiheuttama hormonitasojen nousu on lyhytkestoista (yleensä muutamasta minuutista pariin tuntiin treenin jälkeen), mutta säännöllinen harjoittelu auttaa ylläpitämään tervettä hormonitasapainoa ja reseptorien herkkyyttä pitkällä aikavälillä. "

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Tanssipari oli tosin hento nainen. Ei mies. Ei ihan mahdoton tehtävä, mutta yllättävä. Varsinkin päänsä päälle nosto.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Geeniperimä vaikuttaa, kehon omat hormoonitasot vaikuttaa ja urheilukin lisää androgeenien määrää riippuen urheilumuodosta.

"Liikunnan aiheuttama androgeenien eritys on kehon luonnollinen korjausmekanismi.

Androgeenit ovat anabolisia hormoneja, mikä tarkoittaa, että ne auttavat korjaamaan lihasvaurioita, kasvattamaan lihasmassaa ja tehostamaan palautumista treenin jälkeen.

On hyvä muistaa, että urheilun aiheuttama hormonitasojen nousu on lyhytkestoista (yleensä muutamasta minuutista pariin tuntiin treenin jälkeen), mutta säännöllinen harjoittelu auttaa ylläpitämään tervettä hormonitasapainoa ja reseptorien herkkyyttä pitkällä aikavälillä. "

Geeniperimä tulee heti esiin, kun katsot Ilonan perheen.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRqzvq6tyd4VyII8B3ed1F0G1encdcTiaBkc7qgrxyuDg&s=10

Niin se meilläkin menee, isällä on iso yläkroppa, äidillä on iso yläkroppa ja mulla on iso yläkroppa. Työjuhtan keho on hyvä pohja.

• UUSI

• Anonyymi00092

onko esim kodin korjaushommat, auton pesu miehen töitä? On ne. Silti mies laistaa noista ja ne jää naisen vastuulle. Onko mies silloin mies ollenkaan?

• Anonyymi00093

Miksi ne olisivat miehen töitä? Ne ovat sen töitä, joka osaa tehdä ja mielellään myös tykkää tehdä.

• Anonyymi00098

Kyllä, neljennesvuosittain tulee hoppu

• Anonyymi00099

Se joka ajaa autolla, pesee auton.

Se joka omistaa talon, korjaa talon.
        Mutta mies korjaa talon koska nainen ei siihen pysty.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00099 kirjoitti:

"Mutta mies korjaa talon koska nainen ei siihen pysty."

Nainen pystyy siihen kyllä. Eivät kaikki, mutta suurin osa kyllä. Toisaalta kaikki miehetkään eivät tuohon pysty.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Nainen pystyy siihen kyllä. Eivät kaikki, mutta suurin osa kyllä. Toisaalta kaikki miehetkään eivät tuohon pysty.

Muutoin olen ihan samaa mieltä tuosta, että "Se joka ajaa autolla, pesee auton. Se joka omistaa talon, korjaa talon." Omassa tapauksessani iis hoidan itse nuo molemmat. Jos autoani haluaisi käyttää tai talossani asua, niin noihin joutuisi sitten luonnollisesti myös osallistumaan.

• Anonyymi00133
        UUSI

Epätasapainoisten kodin töiden ja korjausten ym jakautuminen vain yhdelle ei ole parisuhteen ainoa ongelma, vaan erityisesti epätasainen tunnetyön jakautuminen vain toiselle. (Toinen huomaa, että jokin on pielessä, toinen aloittaa aina vaikean keskustelun, toinen rahoittelee toisen tunteita ja unohtaa omansa jne...)

- Sheena

• Anonyymi00136
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

No jos nainen pystyy, miksei se tee? Ei vaan viitsi vai?

• Anonyymi00139
        UUSI
        Anonyymi00136 kirjoitti:

No jos nainen pystyy, miksei se tee? Ei vaan viitsi vai?

Kyse ei ole pystymisestä tai osaamisesta ei tahtomisestakaan, vaan ihmissuhteesta ja sen vuorovaikutuksesta.

• Anonyymi00140
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Se joka omistaa talon, voi korjauttaa talon alan ammattilaisella ja usein näin tehdäänkin.

• Anonyymi00141
        UUSI
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Se joka omistaa talon, voi korjauttaa talon alan ammattilaisella ja usein näin tehdäänkin.

Ja alan ammattilainen on mies.

Siis soitat miehen korjaamaan asian mitä ET ITSE KYKENE KORJAAMAAN.

TARVITSET MIEHEN APUUN.

• Anonyymi00142
        UUSI
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Ja alan ammattilainen on mies.

Siis soitat miehen korjaamaan asian mitä ET ITSE KYKENE KORJAAMAAN.

TARVITSET MIEHEN APUUN.

Kerron sinulle salaisuuden. Kun nainen pyytää miestä tekemään jotain, vaikka avaamaan sen kurkkupurkin kannen, niin se ei tarkoita, ettei nainen saisi ko. hommaa tehtyä itse, vaan pyynnön tarkoitus on saada mies tuntemaan itsensä tarpeelliseksi. Mies teki miehen työn - mies on tyytyväinen - elämä on taas hetken helpompaa.

Toinen juttu on, että nykyään kukaan täysjärkinen ei osta taloa, jota joku muu (mies) kuin alan ammattilainen on remontoinut. Sen talon arvo on nimittäin suurella todennäköisyydellä miinusmerkkinen.

Rakennusalallekin saadaan varmasti tulevaisuudessa enemmän naisia, kunhan sovinistiset asenteet väistyvät ja mm. seksuaalinen ahdistelu vähenee. Nythän on esimerkiksi pula naistaksikuskeista, koska naisasiakkaat haluavat naistaksikuskin. Aivan varmasti moni nainen haluaisi kotonaan käymään esim. naisputki"miehen", se olisi paljon turvallisempaa ja mukavampaa.

• Anonyymi00144
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

se joka syö ruokaa, ostaa ja tekee ruokansa. Ja hoitaa myös tiskit. Se joka käy vessassa pesköön vessan. Se joka siittää lapsia, saa myös ne hoitaa.
        Onneksi tuolla logiikalla naisen ei tarvitse tehdä mitään. Kun käyttää sinun näkökulmaasi mies.

• Anonyymi00145
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Se nainen saa miehen, jolla ei ole autoa.
        Nainen, jolla ei ole autoa, ei saa miestä, jolla ei ole autoa.

• Anonyymi00096

Sinä voit puuhastella mies just mitä tykkäät

• Anonyymi00112

Valitsen olla duunari ja minun täytyy tehdä kaikki ne työt mitä sukupuoliroolittajat eivät kohellukseltaan pysty tai osaa.

• Anonyymi00120
      UUSI

Miehet ja naiset ovat ihmisiä ja aikalailla samanlaisia.

Kaikki voivat halutessaan halailla puita.

Peace and love.

- Sheena

• UUSI

Näinhän se on. Mies hoitaa pääsääntöisesti nylykytyksen ja nainen vain levittää haaransa. On se tämä elämä väärin.

• Anonyymi00134
        UUSI

Kyllä naisen pitäisi osallistua enemmän.

• Anonyymi00135
        UUSI

😂 jep

• Anonyymi00138
        UUSI

Et tiedä mitään kunnon seksistä.

• UUSI
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Et tiedä mitään kunnon seksistä.

En ole kokeillut miesten välistä.

• Anonyymi00143
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

En ole kokeillut miesten välistä.

Sinulla ei taida olla liiemmin kokemusta myöskään naisen ja miehen välisestä seksuaaIisesta kanssakäymisestä. Voin kertoa, että se ei vastaa esim. luontodokumenteissa nähtävää parin sekunnin pisto ja ravistus episodia. Tai jos vastaa, niin jotain on aika pahasti vinksallaan.

• Anonyymi00146
        UUSI
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Sinulla ei taida olla liiemmin kokemusta myöskään naisen ja miehen välisestä seksuaaIisesta kanssakäymisestä. Voin kertoa, että se ei vastaa esim. luontodokumenteissa nähtävää parin sekunnin pisto ja ravistus episodia. Tai jos vastaa, niin jotain on aika pahasti vinksallaan.

Minkäänlaista järkevää syytä ei ole siihen että seksiakti kestäisi viittä minuuttia pidempään.

• Anonyymi00147
        UUSI
        Anonyymi00146 kirjoitti:

Minkäänlaista järkevää syytä ei ole siihen että seksiakti kestäisi viittä minuuttia pidempään.

Noh, jos se kerran toimii teille noin miesten kesken, niin anti mennä pikakelauksella ihan Duracell-pupuna.

• Anonyymi00148
        UUSI
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Noh, jos se kerran toimii teille noin miesten kesken, niin anti mennä pikakelauksella ihan Duracell-pupuna.

No, onko sinulla antaa minkäänlaista järkevää selitystä sille että miksi seksiaktin pitäisi kestää pidempään kuin viisi minuuttia? Koska susta "tuntuu vaan siltä", vai?

• Anonyymi00149
        UUSI
        Anonyymi00148 kirjoitti:

No, onko sinulla antaa minkäänlaista järkevää selitystä sille että miksi seksiaktin pitäisi kestää pidempään kuin viisi minuuttia? Koska susta "tuntuu vaan siltä", vai?

Ihan todella en tiedä miesten välisestä seksistä mitään.

Mutta kuule, pitäisikö sinun ja Palstakamun mennä treffeille? Teillä on molemmilla homoseksuaalisia taipumuksia ja olette molemmat yksinäisiä.

• Anonyymi00150
        UUSI
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Paras hetki on ennen laukeamista ja sehän voi olla halutessa pitkäkin aika. Kun laukeaminen tapahtuu, tilannehan on oikeastaan ohi. Fiksu ihminen ei myöskään anna arvosanoja laukeamisen tasosta. Joka osaa arvostaa yleensä hyvän olon tunnetta toisen ihmisen kanssa, hänen ei tarvitse mittailla nautinnon tasoja ja kuten kaikki tietävät, jokainen akti on erilainen ja voi olla voimakkuudeltaan vaihteleva.

• Anonyymi00152
        UUSI
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Paras hetki on ennen laukeamista ja sehän voi olla halutessa pitkäkin aika. Kun laukeaminen tapahtuu, tilannehan on oikeastaan ohi. Fiksu ihminen ei myöskään anna arvosanoja laukeamisen tasosta. Joka osaa arvostaa yleensä hyvän olon tunnetta toisen ihmisen kanssa, hänen ei tarvitse mittailla nautinnon tasoja ja kuten kaikki tietävät, jokainen akti on erilainen ja voi olla voimakkuudeltaan vaihteleva.

No, miestä ei kiinnosta mikään tuollainen naisten p*ska. Mies haluaa vaan p*nna, suorittaa asiansa tehokkaasti ja jatkaa elämäänsä. Normaalia tervettä miestä ei vaan kiinnosta tuollainen sairas p*ska.

• Anonyymi00151
      UUSI

tpdeööosiisjam pm sot' ett' wofo sel'ä llamme3tavsattoetöoolemyrermvamja aolaa voo,evipasolu,,emeöt¨
      matkapååi Sopåeroaam kps p,oist

KÄVIN PELAAMASSA TUOTA SUOSIKKI-POKWEIPWLIÄNI, JOTTA EN OLE VARMSTIKAAN TUHLSNNUT LEIKKIRSHOJS PELIDDÄ JS LÄHETTÄMÄLLÄ KAVEREILLE LAHJARAHOJA JOTAIN YLI 100 M ILÖJO

• Anonyymi00153
      UUSI

NOOH HSUSKASKIN POKERIPELI TUO... MMINULLE TULI KIINANAISIAKIN PELIAVEREITA, MURO TARKOITTAISIVAT MERKIT... EN LÖYTÄNYT EDES NETISÄ OIKEIN...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      86
      1426
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      37
      1115
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      21
      891
    4. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      154
      735
    5. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      710
    6. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      669
    7. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      196
      664
    8. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      647
    9. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
      Ikävä
      33
      570
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      39
      558
    Aihe