Hei ajattelin että olisiko joku kiinnostunut mennä kattoo Spike Jonzen uutta leffaa Her. En ole koskaan mennyt yksin leffaan ja kaverit ei oikein oo kiinnostunut tästä leffasta, joten kokeilen onneani hakee seuraa leffaan ja samalla tutustuu uusiin tyyppeihin. By the way olen päälle 20 vuotias kundi jos se jotakin kiinnostaa. Tää on vaan sitten leffa seura ilmoitus sille joka on myös kiinnostunut leffasta eli ei oo mikään pokailu yritys, vaan yritän leffa seuraa ja plus en tarjoo mitään! Kiitos ja näkemiin.
Elokuviin?
Tiketti
2
173
Vastaukset
- leffaan1
Itte olen menossa kattoo ton juku päivä
- poppariz
toivottavasti löydät seuraa, mut jos et niin ei se yksin leffaan meneminen niin kummallista oo :)
Ei ainakaan sen takia pidä jättää käymättä!
Ootko Helsingissä menossa katsoon sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923