Miksi basenjille on oma palsta, kun ei ole keskustelua nimeksikään...
Miksi basenjille on palsta
4
994
Vastaukset
- Tarpeellinen palsta
Tämä on niille, joilla on jotain asiaa basenjeista. Asiattomat käyttävät basenjiyhdistyksen palstaa, jolla asialliset saavat sakinhivutusta ja kasvattajaklikin haukkumista. Juu, basenjiharrastajat haukkuvat, vaikka basenjit eivät.
Hyvä siis olla olemassa. Siis mitäh?
Basenjeja omistavat ovat ymmärtääkseni lähes kaikki basenjiyhdistyksen jäseniä. Emmekä me hauku. Emmekä ole asiattomia. Itse ainakaan en ole.- tinamuuri
No höh. Lähes puoleen vuoteen en ole täällä vieraillut, vaan samat viestit nököttävät basenjikeskustelussa edelleen samalla omalla paikallaan. Mitä järkee ylläpitää tätä sivustoa, kysyy tiinamuori
Tinamuurin ei pitäisi allekirjoittaa viestiään Tiinamuorina, kun ei kerta ole Tiinamuori. Ettäs tiedät:-))
Samaa mieltä kuitenkin tästä sivustosta, tavallaan. Oli tosi ikävää, että keskustelu basenjeista täällä kuihtui lähes alkuunsa. Aikoinaan, yli kymmenen vuotta sitten tarjouduin toimimaan ns. sheriffinä basenjikeskustelussa. Jostain syystä eivät halunneet minua, vaan ottivat jonkun muun. En edes muista kenet, enkä edes tiedä, kuka se tällä hetkellä on. Minulla olisi ollut halua ylläpitää positiivista ja tietoa välittävää keskustelua basenjeista täällä Suomi24-keskusteluissa. Nykyään minäkin vierailen täällä ainoastaan about kerran kahdessa vuodessa. Että se siitä sitten.
Voin kuitenkin taata, että Suomen Basenjit on täysin luotettava sivusto, ja ottakaa yhteyttä sieltä löytyviin kasvattajiin, mikäli haluatte kysyä mitä tahansa basenjeihin liittyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3092743Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä532583- 1211710
- 1181400
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441211- 741079
- 691070
- 701010