Olemme perheen (2 aik 2 lasta) voimin menossa omatoimi matkalle Khao Lakiin. Lento phuketiin ja siitä pitäisi päästä hotellille Khao Lakiin. Mitä tkai matka maksaa? voiko jostain tilata edullisen ja kunnollisen taksin/kyydin
Kaikki kyytivinkit siis jakoon nyt!
Phuketin kentältä Khao Lakiin
5
419
Vastaukset
- The Sands
Lue keskustelu Briza Beach sieltä saat hyvän vinkin.
- Boss taxi prices
http://www.walagata.com/w/arandora/Boss_Prices_October_2013..jpg
- 393939393
Bossilla kannattaa mennä, tingaten 20e suunta.
- petep
Hei. Sieltä juuri tulin ja tilasin thai tuttavaltani taksin...iso Toyotan kapunkimaasturi odotti ja vaikka kone kolme tunti myöhässä niin siellä oli. Myös sama auto ja kuski kentälle heitti. Luotettava palvelu. Maksu noin 25 euroa suunta ja matka noin sata kilometriä. Reilun tuplahinnan maksatte jos taksin kentältä otatteVoitte minulta lisää kysyä s-postissani; [email protected]
Jos päätyykin ottamaan taksi kentältä, älkää ottako niiltä tyrkyiltä ovensuusta.
Taxi metersiltäkin saa halvemman kyydin. Taxi metersin löydätte kun käännytte ulkoovesta oikealle, ja kävelette n. 60m. Niiltä saa kyydin n. 1600thb, kun ovensuussa ja sisällä repijät haluaisivat yli 2000 thb.
Portilla on vielä niitä minibusseja eli vaneja, eli *pakettiautoja*, joilta voi saada edullisemmin. Itse en tosin ole koskaan jaksanut sinne asti raahautua.
Nykyisin omat kyytini tulevat automaattisesti kun fb:hen kirjoitan lennonnumeron ja arvioidun saapumisajan. Enkä edes tiedä kenen auto se on, mut sama kuski siellä on ollut odottamassa. Joku tutun, pomon, tuttu se ilmeisesti on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744026- 1013555
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823378Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382789- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141121Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120