heips !
minkä värisiä pomeranioita on eniten? siis mikä väritys on kyseisellä rodulla yleisin? (musta, valkoinen, soopeli..) ja mikä olisi hyvä ja luotettava kasvattaja? paljon hintaa tulisi uroskoiralle?
pomeranian värit
4
976
Vastaukset
- koiran ostanut
Sen mitä itse kysyin niin hinnat alkaa olla parin tonnin luokkaa ja yli. Eli melko arvokasta.
- pomminomaava
Pommeja on monen eri värisiä. Musta tuntuu, että black taneja, oransseja ja oranssisoopeleita/soopeleita on eniten. Ehkä myös mustiakin. Valkoisiin, kermaan ja tricoloriin olen törmännyt harvemmin. Pommin hinta on 1800e-2500e, riippuen kasvattajalta, jolta otat. Esim. Tempore&Tirhan pyytää urospennusta 1800 e, mutta joku toinen (en muista kennelin nimeä) pyytää 2500 e, sillä ovat jotenkin kasvattajan mukaan "parempia jalostukseltaan". Sillä ei nyt niin väliä. Usein hinta pyörii 2000 euron tietämillä.
Pommipentuja tulee harvemmin ja niitä syntyy yleensä 1-2, eli vähän. Lisäksi se on haluttu, mutta harvinaisempi rotu, eikä yleensä kasvattajat kerkeä välttämättä päivittelemään tilanteitaan omille nettisivuilleen, vaan pennut menevät niistä oikeasti kiinnostuneille, jotka ovat itse kasvattajaan yhteydessä ja kysyvät tilanteesta.
Kasvattajia kannattaa vilkuilla kennelrekisteristä, ja itse löytää se luotettava kasvattaja. - koirankaula
entä onko urospomeranialla karvanlähtöaikaa? jos on niin kuinka usein? paljon karvaa lähtee?
- pomminomaava
Karvaa löytyy koko ajan joka paikasta vähän, mutta itse olen yllättynyt siitä, miten vähän sitä loppupeleissä lähtee. Karvanlähdön voi pitää myös kurissa harjaamalla viikottain. Olen huomannut, että karvaa lähtee siinä syksyn aikaan ja keväällä enemmän, varmaan uusii turkkiaan. Viime syksynä sain furminatorilla otettua koirasta yhtä ison kasan karvaa, mitä se kokoaan on iso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180