No meillä on yksi kissanpentu joka on nimeltään Poju.Se puree ja raapii ja syö tosi paljon! Laittakaa videoiota tähän keskusteluun mutta kissoista mielellään.kKissat on ihania seuraeläimiä. Meidän kissat on aina tapellut. Kirjottakaa jotain vinkkejä kissanpennun hoitamiseen.
Onko teillä kissanpentuja jotka puree ja raapii?
1
1075
Vastaukset
kissanpennut on tosi leikkisiä ja kissanpennut haluaa oppia aika paljon kuin meillä ihmisillä lapset. Kannattaa aina seurata pentuja. Kissanpennut ovat todella leikkisiä ja siksi kannattaa katsoa ovien lähettyvillä pentua ettei jää oven väliin. Jos pentu jää väliin kannattaa tutkia pentu ja vaikka olisi kunnossa niin kannattaa vielä viedä se eläinlääkärille tutkittavaksi. Kissalla voi olla silti vaikka on kunnossa niin siitä saattaa jäädä murtumia vaikka ei huomaisikaan. Kissanpentu kannattaa opettaa hiekkalaatikolle ja ainakin sanomapaperille. Kissan kanssa kannattaa leikkiä ja jos kissa puree varpaita ja sormia se maistelee ja kokeilee että mitäs nyt tapahtuu jos tästä puraisis. Mulla on kanssa yksi kissa joka on syönyt paljon. Se ei ollut muutenkaan kovin iso kissanpentu kun oli nuorin. Kumminkin nykyään se on jo aikuisenakin isompi. Aikuisena kissan painoa voisi seurata kumminkin. Ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287