Hölmistynyt ihmettelijä

joku keksi eilen

tunkea nettikameralla seuraamaan mitä teen ja minkälainen nainen olen.
Pitkän veti, ei varmasti saa muuta kun itselleen ketutuksen päälle kun näkyy pelkkää mustaa.
Tuli eilen illalla yllättäin tuohon yläpalkkiin lisäikkuna, missä teksti: NETTIKAMERA. Klikkasin heti sen kamerasta kertovan "ikkunan" kiinni, mutta pystykö se joku kuitenkin tekemään jotain minun piikkiini jonnekkin?
Kuka on niin intohimoinen minua kohtaa että yrittää kurkkia kameran avulla minua ja sitä mitä teen?
Mistä saisin selville kuka se mahtoi olla, vaivaa pirusti, ja jos joku tietää miten sen selvitän, niin kertokaa. Aion jotenkin sen tunkeilijan selvittää, mutta mistä alotan.

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse luulen ettei kukaan seurannut sinua. Selville sitä ei oikein saa.

• Mutta webcameran voi saada pois päältä laitehallinnasta.

• joku keksi eilen

Ei ole koskaan ollu tässä koneessa nettikamera päällä, ja kamera on pimentoon teipattuna.
        Outo tapahtuma kyllä oli. Joku se on joka on kiinnostunut, erästä epäilen, joten onko millään saatavissa selville onko ko. henkilö syyllinen tuohon kyttäämisyritykseen.
        Nettipoliisiakin jo ajattelin lähestyä asian tiimalta, mutta saaneeko sekään taho mitään tietoonsa, vaikka ilmoittaisin tuon epäilyni kohteen.

• joku keksi eilen

En löytänyt sivuhistoriastakaan tuota kurkintaa, mutta se ei ilmeisesti näytä silloin sivua kun se on ulkopuolisen tekemä.

• joku keksi eilen kirjoitti:

Ei ole koskaan ollu tässä koneessa nettikamera päällä, ja kamera on pimentoon teipattuna.
        Outo tapahtuma kyllä oli. Joku se on joka on kiinnostunut, erästä epäilen, joten onko millään saatavissa selville onko ko. henkilö syyllinen tuohon kyttäämisyritykseen.
        Nettipoliisiakin jo ajattelin lähestyä asian tiimalta, mutta saaneeko sekään taho mitään tietoonsa, vaikka ilmoittaisin tuon epäilyni kohteen.

Ei oikeastaan ole keinoja saada kotikonstein selvitettyä tuon.

Käyttiksen uudelleen asennus olisi varmin keino poistaa vakoiluohjelmat ja muut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7412
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3625
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43