Olen 11-vuotias tyttö ja haluaisin kanin. Kanille tulisi 2mx130cm kokoinen kompostikehikkoaitaus. Syöttäisin Cuni Complete-pellettiä, laadukasta heinää, vettä ja tuoretta joka päivä. Ulos veisin myös joka päivä (mikä pakkasraja?) Harjaisinkin jokapäivä. Heinähäähän pitää olla koko ajan koska kanin ruokavaliosta 80% koostuu heinästä. Lisäksi vettä koko ajan. Häkkiin mökki, juomapullo, 2 ruokakuppia, heinäteline, wc, matto pohjalle, leluja ja virikkeitä. Joka päivä sais myös olla vapaana huoneessa. Onko 2 rkl pellettiä päivässä sopiva? Ulkohäkki löytyy myös. Olenko mielestänne valmis hankkimaan kanin?
Olenko valmis hankkimaan kanin?
3
128
Vastaukset
- hiirumamma
Hyvä että olet ottanut sen ruokinnasta ym selkvää! :) Kaneista en tarkemmin tiedä, mutta jos kani voi elää melkein 10-vuotiaaksi, niin jaksatko hoitaa sitä vielä yli 18-v:nä?? Ja kani voi olla aluksi tosi arka, ja pahimmillaan olen lukenut että kesytykseen voi mennä vuosi/puoli vuotta.
- Kanipieni
Kyllä, luulisin että jaksan (: Minulla on myös poni joten siitäkin vastuuta olen joutunut ottamaan. Ajatteli ottaa kääpiölupan, eikö ne ole aikas rauhallisia? Ymmärrän silti että kesytykseen menee aikaa.
- hiirumamma
Ihan hyvältä kuullostaa sitten :) kiva että on olemassa vastuullisia nuoria, kun välillä aikuisetkaan eivät ymmärrä eläinten päälle :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 54713
- 41684
- 49644
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516