Olen 11-vuotias tyttö ja haluaisin kanin. Kanille tulisi 2mx130cm kokoinen kompostikehikkoaitaus. Syöttäisin Cuni Complete-pellettiä, laadukasta heinää, vettä ja tuoretta joka päivä. Ulos veisin myös joka päivä (mikä pakkasraja?) Harjaisinkin jokapäivä. Heinähäähän pitää olla koko ajan koska kanin ruokavaliosta 80% koostuu heinästä. Lisäksi vettä koko ajan. Häkkiin mökki, juomapullo, 2 ruokakuppia, heinäteline, wc, matto pohjalle, leluja ja virikkeitä. Joka päivä sais myös olla vapaana huoneessa. Onko 2 rkl pellettiä päivässä sopiva? Ulkohäkki löytyy myös. Olenko mielestänne valmis hankkimaan kanin?
Olenko valmis hankkimaan kanin?
3
97
Vastaukset
- hiirumamma
Hyvä että olet ottanut sen ruokinnasta ym selkvää! :) Kaneista en tarkemmin tiedä, mutta jos kani voi elää melkein 10-vuotiaaksi, niin jaksatko hoitaa sitä vielä yli 18-v:nä?? Ja kani voi olla aluksi tosi arka, ja pahimmillaan olen lukenut että kesytykseen voi mennä vuosi/puoli vuotta.
- Kanipieni
Kyllä, luulisin että jaksan (: Minulla on myös poni joten siitäkin vastuuta olen joutunut ottamaan. Ajatteli ottaa kääpiölupan, eikö ne ole aikas rauhallisia? Ymmärrän silti että kesytykseen menee aikaa.
- hiirumamma
Ihan hyvältä kuullostaa sitten :) kiva että on olemassa vastuullisia nuoria, kun välillä aikuisetkaan eivät ymmärrä eläinten päälle :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851788- 821620
- 491300
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471245Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481142- 1141088
- 39925
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59902Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23901Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket22877