Loma Tammikuu 2014

Lomamimmi

Vietimme Riu Merengessä kaksi viikkoa ja henkilökunta oli tosi ystävällistä ja kaikki muukin ihan jees. MUTTA toista kertaa en mene näin vanhaan hotelliin syystä, että sieltä tarttuu hirveä homeen haju joka vaatteeseen ja tavaraan, mitä sinulla on mukanasi. Jos olet menossa Dominikaaniseen niin valitse uusi hotelli, missä on uudemmat ilmastointi- ja kosteuden poistolaitteet.

4

616

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomagent

Minäkin olin samassa hotellissa kaksi viikkoa nyt tammilkuussa. Huone oli erittäin hyvä, ilmastointi toimi, eikä homeen hajua lainkaan missään. Oisko kannattanut valittaa huoneesta, jos siellä todella oli hometta?

• Perdone.

Soon trooppinen tuoksu kun voi joku luulla että homeessa. Ilmastohan on aivan eri kosteustasolla kuin koskaan täällä, no, on oikein lämpimällä säällä kun alkaa satamaan lähes samanlaista kotomaassakin.
      Minä olen ollut sellaisessakin halpakämpässä, jossa putket vuoti ja ilmastointia ei ollut, niin siitä voi sanoa että oli hiukan homeessa; en valittanut sanallakaan, koska siitä ei siellä sairastu. Kosteus on poikaa tähän rutikuivaan epäterveelliseen pohjoisen ilmastoon verraten.

• Sosuensa

Näin on, Perdone. Turhamaisista asioita ei ole syytä valittaa. Olen itsekin asunut paikoissa joissa suihku ei ole ollut muuta kuin putki seinässä, mutta hotelli on ollut turvallinen. Ja vettä ja sähköä on tullut vain silloin tällöin. Sitä saa mitä tilaa ja mistä maksaa.

Dominikaaninen Tasavalta ei ole Suomi, ja niin se pitää ollakin. Erilainen. Miksi lähteä toiseen maahan lomalle, jos odottaa että kaikki toimii kuin Suomessa jaa vielä paremmin?

• Perdone.
        Sosuensa kirjoitti:

Näin on, Perdone. Turhamaisista asioita ei ole syytä valittaa. Olen itsekin asunut paikoissa joissa suihku ei ole ollut muuta kuin putki seinässä, mutta hotelli on ollut turvallinen. Ja vettä ja sähköä on tullut vain silloin tällöin. Sitä saa mitä tilaa ja mistä maksaa.

Dominikaaninen Tasavalta ei ole Suomi, ja niin se pitää ollakin. Erilainen. Miksi lähteä toiseen maahan lomalle, jos odottaa että kaikki toimii kuin Suomessa jaa vielä paremmin?

Sosuensa, olet vuosia kirjoitellut tänne asiaa.
        Vaikutat ilmeisesti Sosuan alueella? Olisipa mielenkiintoista joskus nähdä samanhenkinen ihminen.
        Tykkään Dominikaanisen Tasavallan menosta, kaikkine ongelmineen.
        Valtakuntaan tutustuin 90-luvulla selvittyäni elämään hengenvaarallisesta putoamisesta työmaallani.
        Liftaaminen ja kaikenlainen puuhailu kylillä antoi vauhtia ja tutustutti elämänmalliin siellä. Olen hyvin tyytyväinen, että käytin viimeiset roponi tuohon matkaan silloin.
        Myöhemmin olen tutustuttanut myös vaimoni näihin ystävällisiin ja tulisiin ihmisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      104
      1280
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      90
      773
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      541
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      487
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      473
    Aihe