Poika ja siivoojatyttö

-----

Kirjoittakaapa joku tarina pojan ja uimahallin nuoren siivoojatytön "toilauksista"

3

30326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle

      Istun rauhassa Takahipiän uimahallin saunassa, sulkemisajan jälkeen, on pimeää ja runkkaan.

      Yhtäkkiä syttyy valot ja runkkaan.

      Sisään astuu nuori siivooja-neiti ja näkee minut ja sen mitä teen. Hän innostuu...

      ....hän kohottaa moppinsa, pieksee minut siniseksi ja hakee talonmiehen. Talonmiehen pitäessä minua paikallaan, tyttö pieksee minua lisää.

      Sitten tyttö ja talonmies alkaa nauramaan ja meillä kaikilla oli niin maan perkeleen mukavaa.

    • Pettynyt

      Olen siivooja nainen 32 vuotias ja tässä tarina jonka johdosta kaipaan apua/neuvoja!

      Syksyinen sateinen ilta. Mieheni katsoo taas tv:stä urheiluruutua ym muuta...
      Makaan makuuhuoneemme pedatulla sängyllä ja kaivan patjan välistä kummatkin dildoni esiin. Toinen pieni, sievä, kova ja taipumaton, toinen taas pitkä, paksu ja todella kookasta tavaraa sekä se vähän muotoutuu käytön mukaan.
      Työnnän heti isomman dildon sisääni. Kostea kun olen se työntyy heti "pohjaan" asti.
      Väännän vähän vibraa päälle ja nautin ison hiljaisesta työskentelystä. Lantioni nousee ja laskee pikkuhiljaa rauhalliseen tahtiin, en päästä itseäni vielä kunnolla vauhtiin vaan naatiskelen alkuhuumasta. Tätä kestää joitakin minuutteja kunnes saan päähäni ottaa pienemmän valkoisen dildoni toiseen käteeni ja hieron sillä klitorikseni seutua kunnes yhtäkkiä muljautan senkin sisääni isomman kaveriksi.
      En ollut tätä ennen tehnyt siis kaksi munaa pillussani eikä siinä vielä mitään sillä tämä pienempi vielä karkasi sormieni ulottumattomiin ja työntyi aivan uskomattomaan paikkaan isomman vanavedessä. Sain valtavan hyvän olon tunteen purkauksen ja työnsin vielä sormeni pyllyvakoa hieromaan ja lopulta tulin! ihanaa!
      Mutta mieheni ei ollutkaan enään olohuoneessa vaan seisoi makuuhuoneen ovella enkä tiennyt kauanko hän siinä oli ollut, ei ollut aavistustakaan. Häpeissäni nousin ylös dildojen tippuessa lattialle, en kerennyt sanomaan mitään kun mieheni jo paiskasi minut takaisin pahnan pohjille, työnsi etu-ja keskisormensa pilluuni ja peukalonsa pyllyreikääni. Tunsin kuinka ohut väliliha onkaan. Se tuntui vielä hyvältä. Tätäkään en ollut koskaan kokenut eikä miehelläni tämän suuntaisia otteita ennen ollut. Mutta nyt oli ilmeisesti minun rivon leikkini ansiosta luolamies herännyt ja jo hetken perästä hän heittämällä käänsi minut mahalleen, nosti pyllyni ylös, sylki lensi pyllyvakooni ja Tunsin kuinka hänen muna puoliväkisin työntyi suoleni sisään. En heti tajunnut enkä osannut laittaa vastaan kunnes kipu alkoi tuntua nautintoa paljon suuremmalta ja kun kielsin ja yritin kiemurrella vastaan hän ei siitä välittänyt vaan raiskasi minut omassa aviovuoteessamme.
      Itki koko illan sen jälkeen ja kysyin miksi hän niin teki. Hän näki leikkini ja kuvitteli minun haluavan munaa perseen täydeltä. Mutta ei, tykkään kyllä kun pyllyvakoa vähän sormeillaan tai jopa nuollaan, se tuntuu hyvältä mutta paneminen sinne ei ole mukavaa, tuli paikat kipeiksi ja verisiksi moneksi päiväksi...

      Onko teillä kokemuksia! Kirjoittakaa!

      En halua enään miestäni ollenkaan, hän raiskaisi minut ja saa olla ilman vielä pitkään. Multa meni halut varmaan kokonaan?!

      Mistä apua?

      • class1

        Olen siivooja nainen 32 vuotias ja tässä tarina jonka johdosta kaipaan apua/neuvoja!

        Syksyinen sateinen ilta. Mieheni katsoo taas tv:stä urheiluruutua ym muuta...

        Makaan makuuhuoneemme pedatulla sängyllä ja kaivan patjan välistä kummatkin dildoni esiin. Toinen pieni, sievä, kova ja taipumaton, toinen taas pitkä, paksu ja todella kookasta tavaraa sekä se vähän muotoutuu käytön mukaan.

        Työnnän heti isomman dildon sisääni. Kostea kun olen se työntyy heti "pohjaan" asti.
        Väännän vähän vibraa päälle ja nautin ison hiljaisesta työskentelystä. Lantioni nousee ja laskee pikkuhiljaa rauhalliseen tahtiin, en päästä itseäni vielä kunnolla vauhtiin vaan naatiskelen alkuhuumasta. Tätä kestää joitakin minuutteja kunnes saan päähäni ottaa pienemmän valkoisen dildoni toiseen käteeni ja hieron sillä klitorikseni seutua kunnes yhtäkkiä muljautan senkin sisääni isomman kaveriksi.


        En ollut tätä ennen tehnyt siis kaksi munaa pillussani eikä siinä vielä mitään sillä tämä pienempi vielä karkasi sormieni ulottumattomiin ja työntyi aivan uskomattomaan paikkaan isomman vanavedessä. Sain valtavan hyvän olon tunteen purkauksen ja työnsin vielä sormeni pyllyvakoa hieromaan ja lopulta tulin! ihanaa!


        Mutta mieheni ei ollutkaan enään olohuoneessa vaan seisoi makuuhuoneen ovella enkä tiennyt kauanko hän siinä oli ollut, ei ollut aavistustakaan.

        Häpeissäni nousin ylös dildojen tippuessa lattialle, en kerennyt sanomaan mitään kun mieheni jo paiskasi minut takaisin pahnan pohjille, työnsi etu-ja keskisormensa pilluuni ja peukalonsa pyllyreikääni. Tunsin kuinka ohut väliliha onkaan. Se tuntui vielä hyvältä. Tätäkään en ollut koskaan kokenut eikä miehelläni tämän suuntaisia otteita ennen ollut.

        Mutta nyt oli ilmeisesti minun rivon leikkini ansiosta luolamies herännyt ja jo hetken perästä hän heittämällä käänsi minut mahalleen, nosti pyllyni ylös, sylki lensi pyllyvakooni ja Tunsin kuinka hänen muna puoliväkisin työntyi suoleni sisään.

        En heti tajunnut enkä osannut laittaa vastaan kunnes kipu alkoi tuntua nautintoa paljon suuremmalta ja kun kielsin ja yritin kiemurrella vastaan hän ei siitä välittänyt vaan raiskasi minut omassa aviovuoteessamme.

        Itkin koko illan sen jälkeen ja kysyin miksi hän niin teki. Hän näki leikkini ja kuvitteli minun haluavan munaa perseen täydeltä. Mutta ei, tykkään kyllä kun pyllyvakoa vähän sormeillaan tai jopa nuollaan, se tuntuu hyvältä mutta paneminen sinne ei ole mukavaa, tuli paikat kipeiksi ja verisiksi moneksi päiväksi...

        Onko teillä kokemuksia! Kirjoittakaa!

        En halua enään miestäni ollenkaan, hän raiskaisi minut ja saa olla ilman vielä pitkään. Multa meni halut varmaan kokonaan?!

        Mistä apua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe