aussie bar kamppi

minde82

hei, kävin kampin aussie barissa viime perjantaina ensimmäistä kertaa ja tapasin siellä erään mukavan baarimikon.. jotain pientä flirttiä oli välillämme ja haluaisin tietää tunteeko kukaan mahdollisesti näitä baarin työntekijöitä? ovatko flirttejä kaikille niinkuin toimenkuvaan kuuluu, vai kehtaisinkohan mennä uudelleenkin juttelemaan tälle miehelle? en haluiaisi vaikuttaa liian innokkaalta mikäli flirttailevatkin jokaiselle naisasiakkaalle

8

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjoilijatarmään

      ihan tiedoksi.. baarimikot flirttaa IHAN JOKAISELLE asiakkaalle, koska se on meidän homma. Suurin osa varattuja / homoja. NAisten ihan turha ajatella sen kummempia, kun kaikille kuitenkin heitetään läppää jne...

      Ja sama koskee toisinkin päin...

      • rrfdsfds

        Ei varmasti baarimikko flirttaile siksi, että työnantaja käskee niin tehdä. Toisaalta baarimikot aivan varmasti flirttailevat useammalle kuin yhdelle, koska niin moni on heistä kiinnostunut. Naiset kiinnostuvat auktoriteeteista ja baarimikko ja portsari ovat sellaisia baareissa, joten ehdotuksia satelee jos on edes kohtalainen ulkonäöltään.

        Toisaalta kyllä baarimikotkin yleensä jotain seuraa hakevat jos eivät seurustele, joten eiköhän jotain aina onnista. Sama se on kaupan kassojenkin kanssa. Sanotaan, että hymyilevät kaikille ja ei kannata pyytää ulos, mutta tosiasia on se, että hekin ovat ihmisiä ja käyvät ulkona, joten jonkun matkaan hekin lähtevät. Tosin onhan tuossa tilanteessa pakkien ja väärinymmärryksien mahdollisuus aika suuri.


    • minde82

      niin, tiedänhän toki tuon. jotenkin tämä vain vaikutti erilaiselta..mielelläni kuulisin mielipiteitä joltakulta joka tuntee ko. baarin työntekijöitä

    • minde82

      eikö kukaan osaa sanoa nimenomaan tämän baarin työntekijöitstä mitään? en ole vielä uskaltanut mennä uudestaan käymään siellä :/

    • laeuehgaoho

      tämän baarin työntekijät erittäin sosiaalisia ja ulospäin suuntautuneita, itse käynyt pari kertaa ja juttua tulee ihan eri tavalla kuin suomalaisilta baarimikoilta. Olen kuullut että aussiet naisten suosiossa, koska baarin työntekijät hyvännäköisiä ja flirttailevia

    • osaa ne sanoa ei jos

      Flirttaile vaan takaisin. Sitä saa mitä tilaa. Ja jos haluat tietää onko varattu(merkitystä?) niin kysy, että mitä se vaimo puuhaa kotona vai onko sekin töissä =)

    • Jokujonapannut

      Tuskipa he sinkkuja ovat

      • Anonyymi

        Miksi niin luulet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe