Minua itseäni kovastikkin , oikein odotan nytkin kisoja, siinä sitten tulee pari viikkoa istuttua tietsikan äärellä ja tiiviisti.
Onko muita urheilusta vielä kiinnostuneita?
Kiinnostaako vielä urheilu tälläiällä?
145
367
Vastaukset
No ei taida muita kiinnostaa kuin vaan minua itseäni, olen sitäki kiinnostuneempi, Minä katson sekä maastohiihtoa että kesälajeja uhtä hyvin ja mielelläni, Mutta en ninkään tykää palloilulajeista, en oikeasti mistään niistä.
Keilailu on mieluinen harrastus itelläni , ja se onkin viimeine urheilulaji jota olen harratanut.
Nyt viimeaikoina olen ruvennut seuraamaan ampumahiihtoa, että sekin mielenkiinto nostaa nenäänsä, Onhan siellä ,,,,,Kaisa Mäkäräinen,,,,, joka taitaa olla ainoa suomen ampumahiihtäjä joka on pärjännyt loistavasti.
Pian ne Olympialaiset alkaakin.- KULTAA
Juu minä olen urheiluhullu, melkein kaikki urheilu liinnostaa katsoa ja kun yksin oot niin saa katsoa oman mielen mukaan.
Nyt sieltä tulee niin paljon lähetyksiä, että pitää ottaa oman jumpan avuksi ettei istu liian kauan.
Pitäisikö mitalisaalista arvailla, veikkaan 1kulta, 2hopeaa ja 1prossi,Kultaa,,,, No onhan siellä toinenkin joka tykkää kovasti urheilusta,,,,, on tosi kivaa kun alkaa olympialaiset niin katsomista riittää, sellaine pieni voimistelu on paikallaan kun istuskelee paljon,
Mitalleista en uskalla sanoa mitään kun siellä on nyt mahdottoman paljon hyviä urheilijoita joka lajissa, mutta kun sinä laitoit joitain lukuja niin minäkin koetan arvata edes, kultaan en usko tulevan, mutta hopeaa voi tulla sanoisinko 1 kpl ja pronssia veikkaan 3 kpl nyt meillä on jännää kuinka lähelle osui veikkaus.
- huommm.
Lorena on jo avannut ketjun samasta asiasta.
huommm,,,,,. Minun piti oikein tarkastaa ja kyllä Lorena oli aloittanut myöskin samasta aiheesta ketjun.
Kylä pitäisi vähän tarkemmin minun seurata mitä ketjuja avataan, mutta tämä oli pelkkä vahinko. toivotaan että molempiin ketjuihin tulee vastaajia.
Monika --kiva kun avasit urhelusivun -- minä tykkään katsoa kaikkia huippu -urheilua . mieheni oli aikoinaan suomenmestari palomies- poliisien välisissä -- Ja edusti Suomea maaotteluissakin . Ja euroopanmestaruuskisoissa oli &0 luvulla -
Kyllähän sillon on Ulla-mummunkin oltava hiljaa kun kisoja seurataan .Ullamirjami,,, vai olet sinäkin kova urheilua katsomaan, kyllä meitä vanhempia vielä on jotka pitää urheilusta, siinä töllön äärellä menee aika nopiaan.
Mutta Ullamirjami veikkaatko kuinka monta mitallia suomalaiset saa?? Ollaan hengessä mukana.
Joko Jerrycottoni on ilta kävelyn tehnyt ??
Sinun miehesi oliki kova urheilumies, varmaan piti olla silloin hiljaa kun niitä katsoitte, siitä on jo aikapaljon aikaa kun hän nukkui pois, eikö vaan???
- Liisa S.
Aktiivisesri itse kolmena päivänä viikossa sisäliikuntaa ja lisäksi uimahalli ja lenkkeilyä, kyllä rakastan liikuntaa.
Olympialaisten tuloa odotan minäkin, muutamia lajeja odotan erityisesti. En nyt ehdi tarkemmin selvitellä.
Hyvä aloitus, Monica!- Late Vaan*
Olen aina ollut kiinnostunut urheilusta, itsekkin harrastanut ja kilpaillutkin. Varmasti katselen televisiosta. ehkä tältä koneeltakin jotakin seuraan. Pidetään peukkuja Suomen puolesta.
Liisa S.
Löytyyhän meitä urheilu henkisiä, sinäkin olet itse liikunnallinen, eli tykkäät liikkua , se on hieno juttu, saa roimasti terveyttä niinkuin lahjaksi, liikunta on kovin hyödyllistä harrastaa.
Veikkaatko mitalleja suomelle, katsotaan sitten kuka arvaa lähemmäksi.Late Vaan* kirjoitti:
Olen aina ollut kiinnostunut urheilusta, itsekkin harrastanut ja kilpaillutkin. Varmasti katselen televisiosta. ehkä tältä koneeltakin jotakin seuraan. Pidetään peukkuja Suomen puolesta.
Late Vaan*
pidetään vaan peukut pystyssä suomalaisille, montako mitallia suomi tuo kotiinpäin,,,,, arvaatko oikein?monica kirjoitti:
Liisa S.
Löytyyhän meitä urheilu henkisiä, sinäkin olet itse liikunnallinen, eli tykkäät liikkua , se on hieno juttu, saa roimasti terveyttä niinkuin lahjaksi, liikunta on kovin hyödyllistä harrastaa.
Veikkaatko mitalleja suomelle, katsotaan sitten kuka arvaa lähemmäksi.Meitä urheiluhenkisiä onneksi on olemassa täälläkin,
mutta harva uskaltaa kuitenkaan mitalien määrää ennustaa.
Haluaisin sanoa, että Suomi saa yhdeksän mitalia,
mutta realistina kirjoitan pyörtyneen 9 eli 6 mitalia.
Tänäänhän karsinnoissa suomalaiset lumilautailijat,
slopestylistit jo tekivät temppunsa ja selvisivät jatkoon.liisa.sal kirjoitti:
Meitä urheiluhenkisiä onneksi on olemassa täälläkin,
mutta realistina kirjoitan pyörtyneen 9 eli 6 mitalia.
Tänäänhän karsinnoissa suomalaiset lumilautailijat,
slopestylistit jo tekivät temppunsa ja selvisivät jatkoon.ps. Olen ollut koko päivän kuoron kanssa matkalla,
joten puhuin noista jatkoon päässeistä kuulopuheiden
mukaan, kotiin tullessani pihalla naapurini jutteli. Kuuntelinkohan edes tarkkaavaisesti? Täytyy tarkistaa.
Meillä on yksi "penkkiurheiluhullu, ukkoni nimittäin.
Euro Sportilta tulee jatkuvasti jonkin lajin urheilua, joten minunkin on lähes pakko osallistua , siis kuunnella kommentteja siitä huoneesta missä yleensä telkkaria katsellaan.
Itse tykkään snookerista. Oikeastaan tykkäänkin niin paljon, etten koskaan jätä ainuttakaan kisaa väliin.Se on vähemmän fyysinen peli, mutta henkista kanttia ja hyviä hermoja kysyvä. Lahjakkuutta ja taitoa vaaditaan tietenkin ennen kaikkea.anlis3,,,,
hyvää huomenta anlis3 ja kaikille muillekkin huomenta, kiva tietää että teilläkin katsellaan innolla kisoja, Euro Sporttia minäkin yleensä katson se on kuin urheilukanava, sitähän sieltä melkein vallan tulee,,,,
Veikkaatko montako mitallia suomeen tulee?
- L - L
Katsomme vaimoni kanssa kaikki kansainväliset kilpailut joissa on suomalaisia osanottajia.
Turha luetella yleisurheilun ja pohjoismaisten talvilajien kirjoa.
Myös kaikki kotimaiset peruskanavien lähetämät.
Lätkä ei innosta paitsi arvokisojen mitaliottelut jos Suomi pelaa.
Palloilulajeista minä seuraan futista.
Lentiksen ja koriksen jätän muille.
Paini ja painonnosto kuuluvat yhteisiin seurattaviin mutta vaimo ei katso nyrkkeilyä.
Telinevoimistelu, varsinkin miesten, on vaimon suosikkeja ja kyllä minäkin katson molemmat, sekä m että f.
Keilailu on kiinnostavaa. Myös ammunnat.
Ei hitto! Nyt lopetan.L - L
Aikaset huomenet tännekkin, no lisää löytyy innokkaita urheiluihmisiä, sehän on hienoa että meitä vanhempiakin kiinnostaa urheilu, vaikka luulin että ne ajat on jo menneet.
Veikkaatko montako mitallia suomi saa?
- KULTAA
Ei siellä olla nyt mitaliveikkaajia.Peetu siellä pääsi jo suoraan jatkoon.
No ei veikkaus saa tuulta purjeisiin ainankaan vielä, mutta kyllä olikin hyvä alku kun Peetu pääsi heti jatkoon, kunhan alkaisi muutkin päivät yhtä hyvin suomalaisten kohdalla.
Kunhan varsinaiset koitokset alkaa.monica kirjoitti:
No ei veikkaus saa tuulta purjeisiin ainankaan vielä, mutta kyllä olikin hyvä alku kun Peetu pääsi heti jatkoon, kunhan alkaisi muutkin päivät yhtä hyvin suomalaisten kohdalla.
Kunhan varsinaiset koitokset alkaa.Olen huono ennustamaan , mutta ukkoni uskoo, ainakin osaksi, että naishiihtäjiltä tulee Suomeen mitali. Kaisa Mäkäräisen hän luulee pärjäävän.
anlis3 kirjoitti:
Olen huono ennustamaan , mutta ukkoni uskoo, ainakin osaksi, että naishiihtäjiltä tulee Suomeen mitali. Kaisa Mäkäräisen hän luulee pärjäävän.
Hyvältähän jo näyttää avajaiset lauantaina, mutta nyt jo kolme suomalaista lumilautailijaa loppukilpailuun, Ennustan suomen saavan 6 mitllia, tarkempi ennustus vaikeaa, Lumilautailun 2 Mäkäräinen ainakin yhden, naishiihtäjät 2 ja jääkiekkoilijat naiset tai miehet. Voi olla, että metsään meni.
LateVaan kirjoitti:
Hyvältähän jo näyttää avajaiset lauantaina, mutta nyt jo kolme suomalaista lumilautailijaa loppukilpailuun, Ennustan suomen saavan 6 mitllia, tarkempi ennustus vaikeaa, Lumilautailun 2 Mäkäräinen ainakin yhden, naishiihtäjät 2 ja jääkiekkoilijat naiset tai miehet. Voi olla, että metsään meni.
Hei, Late, tuolla ylempänä minäkin ennustin, että 6 mitalia!
Toivotaan, että toteutuu!liisa.sal kirjoitti:
Hei, Late, tuolla ylempänä minäkin ennustin, että 6 mitalia!
Toivotaan, että toteutuu!Optimistisia olette! Viiteen jää - minusta
Huomenta, te olette veikkanneet kaikki enemmän mitalleja suomeen, mitä minä, luulen suomen saavan vain 4 kpl, Saa sitten nähdä mitenkä käy, yhtään kultaa en veikannut, 1 hopea ja 3 pronssia on minun veikkaukseni.
Siis aika pieni mitallisato kotiin tuotavaksi!
Tänään on sitten avajaisetkin, on ne varmaan loistavat, nekin alkaa vasta illalla, oliko klo 18.00.
No niin hyvää päivänjatkoa.- jjoutavaek
Jos alkupuolella kisaa tulee mitali-pari niin voi tulla isompikin mitalisaalis, mutta jos tulee epäonnistumisia voidaan jäädä tykkänään ilman kultaa. Tärkeä on se kansallinen ylpeys, että Suomi sai mitalin ja siitä seuraa itsensä ylittämisiä jatkossa.
Vai ollaanko jo kehitytty kestämään epäonnistumisia kun onhan siellä psykiatreija ja muita henkisiä valmentajia kun jos ajatellaan noita urheilun suurvaltoja niin niillä niitä ainaki riittää. Siitähän minäkin innostun kun joka tuutista kerrotaan hyviä uutisia. Ototellaan.jjoutava,,,,, oletko niinpaljon urheiluhenkinen että uskallat veikata montako mitallia suomeen tulee?
Kyllä suomalaisten nahka on niin paksuuntunut että eivät he pahemmin surullisia ole, vaikka häviöt tulee, varsinkin maastohiihdoissa on tottumusta paljon häviämisestä,
Haastatteluissa usein sanonta on, vaikka häviää roimasti,,,, niin että kyllä minä olen ihan tyytyväinen suoritukseeni.
Ja kun tällainen on yleensä vastaus niin kilpailuhenki puutuu vallan, ja se on juuri se joka vie eteenpäin, mielestäni koskaan ei saa olla tyytyväinen, vaan aina pitää pyrkiä parempaan ja parempaan tulokseen.
Tällainen on minun mielipiteeni.
Kultia kaks ja hopioita ja ronssia samoin, yhteesä 6 mitskua.
Kyllä minä urheilija olen Suksimäestä en enempi laskenu kun joen ranta jyrkänteeltä hyppäsin jäälle ja molemmat mäystinsukset meni halaki, mutta muuten olen hiihtäny, tuli komiat kuviot pellolle kun vapaalla luistelin 230 cm suksillani.Kyllä jjoutava sinulla on uskoa vielä tallella, kun veikkaat mitalleista, peräti kaksi kultaa ja minä kun en luvannut yhtään kultaa, minusta suomalaisten urheilutaso on mennyt vuosi vuodelta alaspäin ja kun pitäisi pärjätä tuosa laumasa jota nähtiin avauksesa eilen niin, tuntuu että ei tule yhtään mitallia.
Vai olet sinäkin saanut suksesi kahtia?
Mutta oletko kilpaurheillut nuorena? minä ollen.monica kirjoitti:
Kyllä jjoutava sinulla on uskoa vielä tallella, kun veikkaat mitalleista, peräti kaksi kultaa ja minä kun en luvannut yhtään kultaa, minusta suomalaisten urheilutaso on mennyt vuosi vuodelta alaspäin ja kun pitäisi pärjätä tuosa laumasa jota nähtiin avauksesa eilen niin, tuntuu että ei tule yhtään mitallia.
Mutta oletko kilpaurheillut nuorena? minä ollen.Hyvä Olet aidosti urheiluhenkinen, päinvastoin kuin minä joka en oikeisiin kilpailuihin osallistunut. Aikuisena oli sählykisa jossa vastuttajat protestoivat minulla olevan vaarallinen pelityyli ja jouduin siksi pudottamaan tasoani.
Tilastollisesti katsoen Suomen on aika saada 2 kultaa. Luotan lumilautailijoihin ja Kaisa Mäkäräisestä kuulin hyviä uutisia, kunnossa on. ja jääkiekko nyt kun joukkue ei etukäteen ole oikein hyvässä mallissa, mutta silloin jostakin löytyy se yksilö ja sitte joukkue on pitelemätön.monica kirjoitti:
Kyllä jjoutava sinulla on uskoa vielä tallella, kun veikkaat mitalleista, peräti kaksi kultaa ja minä kun en luvannut yhtään kultaa, minusta suomalaisten urheilutaso on mennyt vuosi vuodelta alaspäin ja kun pitäisi pärjätä tuosa laumasa jota nähtiin avauksesa eilen niin, tuntuu että ei tule yhtään mitallia.
Mutta oletko kilpaurheillut nuorena? minä ollen.Miesten jääkiekko koki kovan kolauksen, ehkä kaksi parasta miestä joutui jäämään sivuun. Silti veikkaukseni pysyy edelleen voimassa, ainakin 1 kultamitalli tulee ehkä Kaisa Mäkäräinen. suksimäessä ei taida tulla mitallia paras taitaa olla se nuori tyttö Julia Kykkänen. Kyllä minäkin poikasena mäenlaskua kokeilin, omankylän pojat rakensimme hyppyrin ylämäkineen ennätykseni 19 m sukset ei nyt ihan mäystimillä, mutta Rotanloukut. Urheilin kyllä minäkin aika monipuolisesti. Palataan taas uudestaan, pianhan naiset aloittavat hiihtämisen.
LateVaan kirjoitti:
Miesten jääkiekko koki kovan kolauksen, ehkä kaksi parasta miestä joutui jäämään sivuun. Silti veikkaukseni pysyy edelleen voimassa, ainakin 1 kultamitalli tulee ehkä Kaisa Mäkäräinen. suksimäessä ei taida tulla mitallia paras taitaa olla se nuori tyttö Julia Kykkänen. Kyllä minäkin poikasena mäenlaskua kokeilin, omankylän pojat rakensimme hyppyrin ylämäkineen ennätykseni 19 m sukset ei nyt ihan mäystimillä, mutta Rotanloukut. Urheilin kyllä minäkin aika monipuolisesti. Palataan taas uudestaan, pianhan naiset aloittavat hiihtämisen.
Niin siinä kävi että pronssi meni sivusuun,,,,,Saarinen kovin teki töitä mutta ei ihan voimat riittänyt.....mutta ihmeen hyvin suomalaiset naiset pärjäsi,,,,,,,
Mutta lumilautailussa kaikki suomalaiset epäonnistui ei pojat pärjänneet, vaikka sieltä nyt justiin odotettiin mitallia suomelle......
Mutta vielä on kaksiviikoa aikaa näyttää, että mitenkä suomi pojat ja tytöt pärjää.
Toivossa on hyvä elää......- Pelkäävätkö
LateVaan kirjoitti:
Miesten jääkiekko koki kovan kolauksen, ehkä kaksi parasta miestä joutui jäämään sivuun. Silti veikkaukseni pysyy edelleen voimassa, ainakin 1 kultamitalli tulee ehkä Kaisa Mäkäräinen. suksimäessä ei taida tulla mitallia paras taitaa olla se nuori tyttö Julia Kykkänen. Kyllä minäkin poikasena mäenlaskua kokeilin, omankylän pojat rakensimme hyppyrin ylämäkineen ennätykseni 19 m sukset ei nyt ihan mäystimillä, mutta Rotanloukut. Urheilin kyllä minäkin aika monipuolisesti. Palataan taas uudestaan, pianhan naiset aloittavat hiihtämisen.
he voittaa?
Sotši kylpi i eilen kullassa ja väreissä, olihan upeat avajaiset olympiakisoilla.
Pikkupoika kysyi minulta olympiarenkaiden värijärjestystä, sanoin, että kerro sinä!
Hän sanoi että keskimmäisenä on musta, sen vasemmalla puolella sininen ja sen alla keltainen, mustan oikealla puolella on punainen ja sen alla vihreä.
Kysyin, mistä muistat järjestyksen.
Keltainen on sinisen vastaväri ja punainen on vihreän vastaväri, siksi ne ovat lähekkäin. Ja sen, kumpi pari niistä on mustan oikealla puolella, muistaa siitä, että oikealla-sanassa
on diftongi oi- ja punainen sanassa on diftongi -ai-,
kun taas vasemmalla ja sininen eivät yhtään diftongia sisällä.
Menin mykäksi. :)
Noin kävi, Monica, kuin kerroit.
Pidetään nyt kuitenkin vielä mitalitoiveita yllä.Huomenta kaikille
Kyllä oli mahtavat avajaiset, mutta on rikas maa takanakin, oikein ylpeydellä varustettu avajaiset, hienoa oli katsella.
Olipas pojalta viisas kysymys, ei kaikille tulis mielenkään tuollainen yhtäläisyys väreistä.
Juu,,,, jännätään vaan mitallien puolesta, toivoa ei pidä menettää.
Olis se noloa jos ei yhtään tulisi.
Ruotsikin jo nappasi mitallin.
- KULTAA
Minäkin hiihdin ja pärjäsin koulun hiihtokilpailuissa, mutta minulla oli pitkä matka kouluun ja aina kun vaan oli vähänkin lunta, menin suksilla kouluun,
Paljon tuli hiihdettyä ja harjoitus teki mestarin.
Nykyään koululaiset ja sukset viedään autolla kouluun, kun on hiihtokilpailu.
Kyllä urheilu vaatii harrastusta ihan lapsesta asti.
Yllätyin miten Aino-Kaisa pysyi kärjen mukana, hyvältä näytti. En muuta vielä mitaliveikkaustani.
Sisarukset saivat kultaa ja hopeaa pienet on piirit.KULTAA,,,,
mielestäni jotka ovat kiinnstuneet urheilusta näin vanhemmiten, niin he varmaankin ovat urheilleet nuorempana,, näin oletan, kuten sinä ja minäkin.
Sehän oli hyvää hiihtoharjoitusta kun hiihdit koulumatkat,,,,,, ennenvanhaan kuljettiin koulumatkat kaikin muin keinoin mutta ei autolla, kyllä nykyajan lapsista tuleee laiskojaja sairaitakin kun kouluun viedään autolla ovelle asti.
Sitkeä on Aino- Kaisa,,,,,, aiemmin hyvin pärjännyt ja tässä välissä oli kadota hiihto ura, mutta sitkeydellään taas vaan on kärkjoukoissa mukana.
Jäämme odottamaan mitallia suomeen, koska se saadaan, vai saadaanko lainkaan.- Niiih
monica kirjoitti:
KULTAA,,,,
mielestäni jotka ovat kiinnstuneet urheilusta näin vanhemmiten, niin he varmaankin ovat urheilleet nuorempana,, näin oletan, kuten sinä ja minäkin.
Sehän oli hyvää hiihtoharjoitusta kun hiihdit koulumatkat,,,,,, ennenvanhaan kuljettiin koulumatkat kaikin muin keinoin mutta ei autolla, kyllä nykyajan lapsista tuleee laiskojaja sairaitakin kun kouluun viedään autolla ovelle asti.
Sitkeä on Aino- Kaisa,,,,,, aiemmin hyvin pärjännyt ja tässä välissä oli kadota hiihto ura, mutta sitkeydellään taas vaan on kärkjoukoissa mukana.
Jäämme odottamaan mitallia suomeen, koska se saadaan, vai saadaanko lainkaan.Ihan pienestä pitäen olen juossut, uinut, hiihtänyt, luistellut.
Niiih kirjoitti:
Ihan pienestä pitäen olen juossut, uinut, hiihtänyt, luistellut.
Niiih,,,,, oletko myöskin kilpaillut nuorena kun olimme parhaassa liikunta iässä. on mukavaa lukea kun liikuntaa on niin monet harrastaneet nuorena ja se sukupolvi onkin tervettä ja työtä tekeviä eikä mitään laiskureita.
Öitä tännekkin päin
- Ramoona*
Ainakin minulla on lukkarinrakkautta katsojana lajeihin, joita olen itse lapsena ja nuorena harrastanut, mutta kyllä nämä uudet laskettelu- ja temppulajitkin kiehtovat. Talvikisojen upeat vuoristomaisemat antavat oman lisänsä, ja innostunut , kannustaa tunnelma välittyy kotikatsomoihinkin. En ole niin sinivalkoinen, että vain maanmiesteni ja - naisteni onnistumisista iloitsisin, upeat suoritukset sinänsä ovat nautittavia. Varsinkin isälle oli tärkeää, että mitalikahvit keitettiin ja suomalaishiihdon kultakaudella äiti eräänkin täytekakun leipoi .
Mitaliarvauksissa olen huono, enpä veikkaa nytkään mitään, onpahan sitten sitäkin iloisempi yllätys, jos palkintolavalle suomalaisia nousee. Kuulin tuossa juuri kisaselostamosta, että kaikki mitalit ovat hopeaa, kultausta tai pronssia on päällä. Hopeaa onkin kulunut tonneittain, kultaa kuusi kiloa. Painaviakin ovat, muistaakseni puolen kilon luokkaa. Avajaisia toisessa ketjussa hehkuttelin...pienet mokat olivat vain hauskoja, urheilu ei saisi muutenkaan olla liian täydellistä eikä totista. - isänmaallinen mies!
Käykää katsomassa elokuva Isänmaallinen mies. Se kannattaa katsoa ja niin totta, mitä urheilu oli 70-80 luvulla. Kun sattumoisin vierestä näki miten hiihtokuntoa pidettiin yllä ja hoidettiin - tuolloin ja lieneekö mikään muuttunut..
Hauska laji tuo slopsstyle lumilautailu, sina candrian'in hyppyyn päätin katseluni, että liikuntaa edes työhuoneeseen osa seisomisestakin tulisi.
Just päätin ostaa jumppaplallon tv-tuolin sijaan, siinähän sitten edes keikun katsellessani, moi,..Se onkin hyvä ostos tulee vähän toisenlaista liikuntoa parempi kuin TV - TUOLI siinä sitten pyöriskelet pallon päällä ja haet kuntoa, monenlaista liikettä, saakohan mukana ohjeita minkälaisia liikkeitä siinä voi tehdä. kysyppäs ainankin.
Öitä hyviä unia.monica kirjoitti:
Se onkin hyvä ostos tulee vähän toisenlaista liikuntoa parempi kuin TV - TUOLI siinä sitten pyöriskelet pallon päällä ja haet kuntoa, monenlaista liikettä, saakohan mukana ohjeita minkälaisia liikkeitä siinä voi tehdä. kysyppäs ainankin.
Öitä hyviä unia.Sini - sirkulle tuo edellinen oli
Ennille onnea, halauksia ja suukkoja! Hienosti meni lipunkin kantaminen sisäänmarssissa! HYVÄ Enni!
- Minä luulin lapseksi
tota Enniä jotain 16 v, mutta on 23v.
sieltä se minun veikkaama hopea tuli hyvä, hyvä nyt vielä kolme pronssia, niin veikaukseni osui oikeaan, :))))
Onnea minunkin puolestani Ennille vaikka ne ei tälläpalstalla perille menekkään. Jaa mutta jos isoäiti onkin netin käyttäjä, niin perille meni.kyllä ne vielä sieltä mitallit tulee -- nyt kun on alkuun päästy ---
Veikkaan että 2 pronssia ja 2 kultaa no voi sieltä tulla hopeetakin -- noo en sano enempää
Katsotaan ensin --olen huono näissä ennustuksissa kuitenkin .
Enni laski sen toisen kierroksen hienosti -Ullamirjami kiva kun olet leikissä mukana, eihän sitä kukan tiedä montako mitallia tulee, mutta jännätään muiden mukana.
On se urheilu mielenkiintoista seurata, ja aika kuluu rattoisasti,
Jatketaan jännäämistä edelleen eikös niin Ullamirjami.
- jjoutava
Hilikulla on joku mitalli mielestäni ollut, ja Kaisalle tuli suksista lähtien epäonnea. Kaisa kuitenki antoi kiukkuista palautetta vaikka se ei taida paljon hyödyttää vaan saipahan purkaa paineitaan.
Parasta on vaan lukea lehdistä miten valtavaa satsausta maailmassa tehdään urheiluun, onhan se mieletöntä ja siinä hurjastelussa Putin on keulilla.- kaisan puolesta
Itkua vääänsi, pettynyt, minä en nähnyt kiukkua, vaan suurta murhetta.
- raukkamaista syyttää
kaisan puolesta kirjoitti:
suksia kun ampui huteja.
- jjoutava
kaisan puolesta kirjoitti:
Kyllä minäkin olen Kaisan puolesta, onhan laji hänen varassaan Suomessa. IS Pekka Holopainen sanoi Kaisan hiihtäneen kovaa mutta ei ässätasollaan. Huolto myönsi epäonnituneensa, mutta kun siinä on hiihtäjäkin yhteistyössä mukana. Onhan se hirveä pettymys ja siinä ymmärrän tunteet Kaisalla. Tsemiä Kaisa!
- jjoutava
raukkamaista syyttää kirjoitti:
suksia kun ampui huteja.
Yritäppä ampua tarkasti kin huomaa ettei välineet toimi ja joutuu esm. maitohapoille. Kysyn vaan!
raukkamaista syyttää kirjoitti:
suksia kun ampui huteja.
Kyllä ampumahiihdossa on tärkeää, että suksi on kunnossa, jos tulet ampumapailaalle liian vösyneenä, ei siinä voi hyvin onnistua. Kyllä jo kasvoista näki pystypaikalla, Kaisa oli jo aivan puhki.
- u,m ****
Kyllä kyllä seurataan -- muttakun saarinenkin oli 5 :des -- norja ja ruotsi vie kaikki kullat hiihdossa .
Päivännäöllä on ollut koiran Trimmaamista , se ei ole helppohomma ,
Huomena meinaan sitten katsella T V ;tä - Juu..... ensimmäistäkään kultaa ei ole vielä tullut, Ruotsalaiset ja Norjalaiset putsaa mitallit omaan lakkariinsa......
Onhan siinä kova ero suomalaisiin verrattuna, varsinkin Norjalaiset ovat peitonneet suomalaiset jo monia vuosia,,,,, suomesta on hyvät hiihtäjät kaikonneet yksitellen sen jälkeen kun paljastui kiellettyjen aineiden käyttö niin, kaikki suomen pojat on laistanut jylkisuutta että ei maine tahraantuisi lopullisesti.Se on taas johtanut siihen että ei yksinkertaisesti ole hyviä hiihtäjiä joita lähetettäisiin kisoihin.
Asia on toinen jos nyt olisi kasvamassa junioreissa uutta tervettä urheiluhenkistä nuorta ja innostunutta porukkaa niin niistä muutamanvuoen päästä on kasvanut Yriteliästä uutta polvea, silloin voidaan odottaa että suomen hiihtäjät pärjäilee ilman (roppiakin) kisoissa ja tuovat mitalleja.
Oletteko samaa mieltä?Tänään sitten pientä iloa tuli, kun suomi voiti jääkiekossa, Oliko se itävalta joka kukistettiin, Vieläkään ei ole tullut kultaa eikä paljon muutakaan mitallia. Aino Kaisa Saarinen jäi taas hilkulle kun oli taas neljäs. Huomenna on jo 6 pvä kisoja ja huonolta näyttää mitallisaalis.
No jännätään edelleen jospa sitten tulisi se kultainen mitalli edes 1kpl- jjoutava
monica kirjoitti:
Tänään sitten pientä iloa tuli, kun suomi voiti jääkiekossa, Oliko se itävalta joka kukistettiin, Vieläkään ei ole tullut kultaa eikä paljon muutakaan mitallia. Aino Kaisa Saarinen jäi taas hilkulle kun oli taas neljäs. Huomenna on jo 6 pvä kisoja ja huonolta näyttää mitallisaalis.
No jännätään edelleen jospa sitten tulisi se kultainen mitalli edes 1kplTuuria ei ole nyt tarpeeksi ja kun suomalaiset ovat maaliman tarkimman syynin alaisena kaiken aikaa niin lopputuloshan on selvä Miten norjalaiset ja ruotsalaiset halveksivat ja olivat jopa kieltämässä suomalaisten osallistumistakin takavuosina niin niitähän tässä pitää syyttää siitä miten huonossa jamassa asiat on tänä päivänä. Norjalaisia oma kansa epäilee dopingin käytöstä mutta valmentajat sanovat 'puhtaita ollaan' Tyhmää hommaa koko urheilubisnes.
- jjoutava
jjoutava kirjoitti:
Tuuria ei ole nyt tarpeeksi ja kun suomalaiset ovat maaliman tarkimman syynin alaisena kaiken aikaa niin lopputuloshan on selvä Miten norjalaiset ja ruotsalaiset halveksivat ja olivat jopa kieltämässä suomalaisten osallistumistakin takavuosina niin niitähän tässä pitää syyttää siitä miten huonossa jamassa asiat on tänä päivänä. Norjalaisia oma kansa epäilee dopingin käytöstä mutta valmentajat sanovat 'puhtaita ollaan' Tyhmää hommaa koko urheilubisnes.
Olihan se jo hiihtäjäkin sanonut, että realistisesti ajatellen pärjätäkseen vaaditaa joidenkin toisten epäonnea. Vaikka naisten viesti on ainakin vielä jos ei sitten Sotzin helteinen sää häiritse Suomen naisia. KilpaILUJEN SEURAAMINE ON KYLLÄ NYT VÄHÄISEMPÄÄ KUIN ENNEN (caps loc taas) Johtuu siitä vanahuuen kiireellisestä elmänrytmistä. Kiire taas johtuu hitaasta suoritustasosta.
jjoutava kirjoitti:
Tuuria ei ole nyt tarpeeksi ja kun suomalaiset ovat maaliman tarkimman syynin alaisena kaiken aikaa niin lopputuloshan on selvä Miten norjalaiset ja ruotsalaiset halveksivat ja olivat jopa kieltämässä suomalaisten osallistumistakin takavuosina niin niitähän tässä pitää syyttää siitä miten huonossa jamassa asiat on tänä päivänä. Norjalaisia oma kansa epäilee dopingin käytöstä mutta valmentajat sanovat 'puhtaita ollaan' Tyhmää hommaa koko urheilubisnes.
Ensiksi, hyvää ystäväpäivää sinulle jjoutava,
Kyllä muistan kun varsinkin Norjalaiset pitivät kovaa meteliä Suomalaisista, kun tuli ilmi se doupingin käyttö, Mutta se taitaa olla niin, että Norjalaiset vähän pelkäävät suomalaisia, kun meillä oli silloin hyvin pärjääviä hiihtäjiä ollut jotka on laittanut kampoihin Norjalaisille.
Minusta norjalaiset pitää suomalaisia pahempana uhkana kuin ruotsalaisia.Se kisojen seuraaminen on minultakin vähän lopahtanut , kun ei mllään pärjätä että saisi oikein jännittää mitallien puolesta, tuolla ne huitelee kukin sijoilla yli 10 ja hyvinkin kaukana kärjestä.
Huomaatko yle, fem: tä tulee hiihtoa klo: 11.45...naiset 15 km.
Mennäämpä katsomaan......- jjoutava
monica kirjoitti:
Ensiksi, hyvää ystäväpäivää sinulle jjoutava,
Kyllä muistan kun varsinkin Norjalaiset pitivät kovaa meteliä Suomalaisista, kun tuli ilmi se doupingin käyttö, Mutta se taitaa olla niin, että Norjalaiset vähän pelkäävät suomalaisia, kun meillä oli silloin hyvin pärjääviä hiihtäjiä ollut jotka on laittanut kampoihin Norjalaisille.
Minusta norjalaiset pitää suomalaisia pahempana uhkana kuin ruotsalaisia.Se kisojen seuraaminen on minultakin vähän lopahtanut , kun ei mllään pärjätä että saisi oikein jännittää mitallien puolesta, tuolla ne huitelee kukin sijoilla yli 10 ja hyvinkin kaukana kärjestä.
Huomaatko yle, fem: tä tulee hiihtoa klo: 11.45...naiset 15 km.
Mennäämpä katsomaan......Kaikille urheilijoin ystäville ja Monicalle hyvää ystävänpäivää!
Vaikka kun katsoo mitä tahansa lajia niin kyllä mitaleista riemu repeää. Nyt tosiaan kannattaa kuitenkin katsoa jos joku sattumamitalisti vaikka tulisi ja vaikkei tulisikaan. jjoutava kirjoitti:
Kaikille urheilijoin ystäville ja Monicalle hyvää ystävänpäivää!
Vaikka kun katsoo mitä tahansa lajia niin kyllä mitaleista riemu repeää. Nyt tosiaan kannattaa kuitenkin katsoa jos joku sattumamitalisti vaikka tulisi ja vaikkei tulisikaan.Noniin,,, niin siinä kävi että yllättäjä hiihtäjä löytyi suomesta ja se oli Iivo Niskanen, kyllä nuorimies näytti taitonsa, pienestä oli kiinni että ei olsi saanut mitallia.mutta kyllä se ensikertalaiselle on aivan hyvä saavutus kun tuli neljännneksi.
Mutta hänestä vielä kuullaan paljon
Oliko pronssiin vain 2/10 ero ja se on tosi pieni, ero, ei ihme jos Iivo oli tos pettynyt haastattelussa.
Taitaa olla miesten 15 km, Muuten tänään on Mäkäräisen onnenpäivä.
LateVaan,,,, tarkoitat onnenpäivillä sitä, että mitalli tulee, että kohina kuuluu,,,,,,
Katsotaan sanoi lääkäri.
Mistähän minä tuon naisten 15 luin ja se onkin väärä, miesten 15 km on jees,,,,oikein.
Hyvä kun oikasit.
Mukavaa ystävänpäivää sinulle myöskin.monica kirjoitti:
LateVaan,,,, tarkoitat onnenpäivillä sitä, että mitalli tulee, että kohina kuuluu,,,,,,
Katsotaan sanoi lääkäri.
Mistähän minä tuon naisten 15 luin ja se onkin väärä, miesten 15 km on jees,,,,oikein.
Hyvä kun oikasit.
Mukavaa ystävänpäivää sinulle myöskin.Siinä kävi taas se huonoin tuuri, neljäs sija ja nyt eroa vain karvanverran.
Näki nuoresta miehestä, että vielä minä näytän.
Samoin sinulle monica.
On hienoa katsoa TV;tä kun näkee komeita ja kauniita huippuurheilioita , tänäaamuna katesin Curlingia --( tuliko oikein ) siinähän mennevuosina ainakin Ruotsi on ollut hyvä --ja mikäli oikein ymmärsin katsomistani ,hyvinhän ne nytkin pärjäs , Oliko se kiina josta tuli täpärästä voitto . Ja norjanpeliä oli kivakaTSOA --MIEHILLÄ OLI PIKKUSEN TUNTEET PINNASSA . -- JA HÄVIÖ TULI NIILLEKKIN . lUULEN ETTÄ rUOTSI ON NUT HYVÄ SIINÄ.
hIIHTOA ON PIKKUSEN PITKÄVETEISTÄ KATSOA -- TÄYTYY OTTAA SUKANKUDIN KÄSILLE.
Ja taas tuli isolla , en viitsi korjata .
Hyvää virallista Ystävänpäivää !No heippa teille kaikille jännääjille,
eilen oli hyvä ja huono päivä, hyvää oli kun Iivo oli 4 vaikka se hänelle itselleen olikin perttymys, toinen hyvä oli kun suomi voitti jääkiekossa Norjan ja huonoa oli se kun Kaisa jäi niin huonolle sijalle, mitallitoivo on siis mennyt Kaisan suhteen, vaikka moni varmaan veikkasi juuri häneltä mitallia,
Mutta ei auta jäädä suremaan vaan klo 12.00 alkaa naisten viesti että toivotaan,
että mitalli tulee vaikka minkä värinen.
Jos suomi taistelisi mitalleista , niin olisi mukavan jännää katsella.
Ullamirjami.... mitenkä ruotsi on pärjäillyt?? En ole seurannut yhtään.On Mäkäräisellä vielä yksi kilpailu jäljellä, yhteislähtö, toivotaan onnea siinä klpailussa. Tänään tosiaan naisten viesti, siinäkin mahdollisuus. Mahdollisuuksia on, mutta kuka sitten pärjää.
- Makriina ek
Koko urheilu on niin kovaa bisnestä, että lähinnä tunnen sääliä urheilijoita kohtaan, jotka joutuvat omistamaan koko elämänsä tämän tosiviihteen armoille monen vuoden ajan.
Heillä täytyy olla aivan erikoinen luonteenlaatu, että jaksavat. Ympärillä häärii laaja organisatio, Lahden MM-kilpailujen aikaan oli Èsko Ahokin jollakin johtajan pallilla. Toimihenkilöitä on paljon enemmän kuin urheilijoita, ja heidän painostuksensa on urheilijan harteilla. Tavoitteet asetetaan vuosia ennen suorituksia.
Sitten häviävät mitalin sekunnin murto-osilla, ja kaikki valuu hukkaan.
Ei ole helppoa.Hienosti pärjäsivät naiset viestissä, taas pieni hävio, kulta puolen sekunnin päässä.
On meillä edelleenkin mahdollisuuksia, nyt kaksi hopiaa. Eletään toivossa.Älä niin sano Makriina että säälit urheilijoita,,,, katsos kyllä he kaikki ovat vapaaehtoisesti alkaneet urheilla, minä tiedän omasta kokemuksestani kun nuorempana urheilin, niin siinä on sellaine oma halu, ja into sekä liikunnan ilo ja voittamisen halu. urheilusta jopa nauttii kovasti , kun se on vapaaehtoista.
Tarvitaanhan se organisatio josta irtoaa rahaa, muuten tyssää urheiluharrastus,
Kyllä urheilua seurataan kautta maailman paljon ja hyvä onkin, niin sekin ala tulee aina vaan tutummaksi yleisölle.LateVaan kirjoitti:
Hienosti pärjäsivät naiset viestissä, taas pieni hävio, kulta puolen sekunnin päässä.
On meillä edelleenkin mahdollisuuksia, nyt kaksi hopiaa. Eletään toivossa.No niin kaksi hopeeta, ja niin pienestä kiinni etteikö tullut kultaa , mutta tytöt ei surru sitä pahemmin he iloitsivat yhtä hyvin vaikka kulta vaihtui hopeaan ja hyvä näin.
Ei ne haaveet aina mene kohdalleen vaika kuinka ajatelee,
Niin Mäkäräiselle pitää pistää varpaankin peukut pystyyn jotta mitalli tulisi yhteis lähdössä,
On tämä kisa-aika ihanan jännää.- Makriina ek
monica kirjoitti:
Älä niin sano Makriina että säälit urheilijoita,,,, katsos kyllä he kaikki ovat vapaaehtoisesti alkaneet urheilla, minä tiedän omasta kokemuksestani kun nuorempana urheilin, niin siinä on sellaine oma halu, ja into sekä liikunnan ilo ja voittamisen halu. urheilusta jopa nauttii kovasti , kun se on vapaaehtoista.
Tarvitaanhan se organisatio josta irtoaa rahaa, muuten tyssää urheiluharrastus,
Kyllä urheilua seurataan kautta maailman paljon ja hyvä onkin, niin sekin ala tulee aina vaan tutummaksi yleisölle.Ehkä "sääli" on virheellinen ilmaisu,. Sanoisinko myötätuntoinen! Tottahan toki he ovat vapaaehtoisesti aloittaneet, mutta kun sitten nivelet naksahtavat ja voimat menevät, niin kaikkensa antanut urheilija unohtuu ja muut, nuoremmat tulevat tilalle.
Onneksi nykyisin ymmärretään, että nuoria urheilijoita on kannustettava kouluun ja ammattiin, etteivät jää tyhjän päälle uran päättyessä.
Kyllä ymmärrän innostuksen ja omistautumisen. Saman intohimon vallassa varmasti ovat myös taiteilijat ja muut luovat ihmiset.
Huippu-urheilijat ovat päättäväisiä ja sitkeitä, uskovat itseensä, luottavat valmentajiinsa, ja luottavat kannustajiinsa.
Aina vain ei mene kuin Strömsössä. :)
- 21 3
Kylllähän urheilu kiinnostaa, jos puhutaan sen omasta harrastamisesta. Jos on kyse televisiourheilusta,niin ei kiinnosta.
Kyllähän hiihtokisoja jaksaa jonkin verran katsella, mutta ei kauan.
Jääkiekko on tylsimpiä lajeja. Ei tule paljoa paha mieli, vaikka kiekkoleijonat hävivätkin ottelunsa.
Sotshissa jääkiekkonaisilta jää mitali saamatta. Niin käy melko todennäköisesti miehillekin, kun tänään hävivävät vastustajalleen, mikä se sitten onkaan.
Tuskinpahan sieltä mitaleita enää muutenkaan tulee, joten joukko joutaisi hyvin kotimaahan hyödyllisen työn ääreen. Päättäjäisiin saisi sentään jäädä joku lipunkantajaksi.213,,,, vai niin että joutais kisaajat kotiin jo,,,, ymmärrän sinun kannanottosi vain siltä kantilta että sinua itseäsi ei oikein kiinosta liikunta eikä sen tuoma urheilu.... Se lienee syy sinun tympeään vastaukseesi.
- 21 3
monica kirjoitti:
213,,,, vai niin että joutais kisaajat kotiin jo,,,, ymmärrän sinun kannanottosi vain siltä kantilta että sinua itseäsi ei oikein kiinosta liikunta eikä sen tuoma urheilu.... Se lienee syy sinun tympeään vastaukseesi.
"että sinua itseäsi ei oikein kiinosta liikunta eikä sen tuoma urheilu"
-Tuollaista sepitti edellinen kirjoittaja.
Omassa sanomassani, johon asianomainen viittaa, todetaan:
"Kylllähän urheilu kiinnostaa, jos puhutaan sen omasta harrastamisesta."
Onkos vastaajalla luetun ymmärtämisessä vähän toivomisen varaa? 21 3 kirjoitti:
"että sinua itseäsi ei oikein kiinosta liikunta eikä sen tuoma urheilu"
-Tuollaista sepitti edellinen kirjoittaja.
Omassa sanomassani, johon asianomainen viittaa, todetaan:
"Kylllähän urheilu kiinnostaa, jos puhutaan sen omasta harrastamisesta."
Onkos vastaajalla luetun ymmärtämisessä vähän toivomisen varaa?213 Niin sanoin, että sinua tuskin kiinnostaa urheilu, vastauksesta päätellen. Mutta kuitenkin kiinnostaa jos puhut omasta harrastamisesta.
sepä erikoista harrastusta, kun pitää siitä vain jos itse harrastaa.
ja mitä tulee lauseeseen, luetun ymmärtämisestä, niin ihmettelen etkö tiedä muita
ilmaisummuotoja kuin tuon loppuun käytetyn lauseen, jota vielä käytät, olet kärkäs
joten en halua jatkaa kanssasi, olethan ainoa joka ketjulla on änkkäränkkä.- 21 3
monica kirjoitti:
213 Niin sanoin, että sinua tuskin kiinnostaa urheilu, vastauksesta päätellen. Mutta kuitenkin kiinnostaa jos puhut omasta harrastamisesta.
sepä erikoista harrastusta, kun pitää siitä vain jos itse harrastaa.
ja mitä tulee lauseeseen, luetun ymmärtämisestä, niin ihmettelen etkö tiedä muita
ilmaisummuotoja kuin tuon loppuun käytetyn lauseen, jota vielä käytät, olet kärkäs
joten en halua jatkaa kanssasi, olethan ainoa joka ketjulla on änkkäränkkä."sepä erikoista harrastusta, kun pitää siitä vain jos itse harrastaa."
- Mikä siinä muka erkoista on?
"ilmaisummuotoja kuin tuon loppuun käytetyn lauseen"
- Jos jokin, vaikka vaatekappale, on käytetty loppuun, sitä ei voida enää käyttää. Tuota lausetta on menestyksellä voitu käyttää asianmukaisessa yhteydessä.
" olethan ainoa joka ketjulla on änkkäränkkä."
- Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa?
(Tuosta näkee, ettei kenen tahansa ja milloin tahansa kannata ruveta hattuilemaan täällä! Se kun osaa olla taitolaji.) - moc
21 3 kirjoitti:
"sepä erikoista harrastusta, kun pitää siitä vain jos itse harrastaa."
- Mikä siinä muka erkoista on?
"ilmaisummuotoja kuin tuon loppuun käytetyn lauseen"
- Jos jokin, vaikka vaatekappale, on käytetty loppuun, sitä ei voida enää käyttää. Tuota lausetta on menestyksellä voitu käyttää asianmukaisessa yhteydessä.
" olethan ainoa joka ketjulla on änkkäränkkä."
- Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa?
(Tuosta näkee, ettei kenen tahansa ja milloin tahansa kannata ruveta hattuilemaan täällä! Se kun osaa olla taitolaji.)Tunnistus Monicalla toimi. Eihän siinä muuta, sinulla syy hermoilla kun yritä liian monena kirjoittaa.
Vielä on mahollisuuksia. Anssi Koivuranta mielestäni sanoi hyvin toisen hyppynsä liikayrittämisestä "Tälläiset perus-suomalaiset kävi" Tarkoittaen tuota miten monille meikäläisille on käynyt ettei ihan ylletä parhaaseen vaan onnistutaan lähes' parhaasti.
Vaan kyllä meillä on ollut parhaat urheilijat kuin aikoihin, viestinaisetkin voittivat hopeaa eikä hävinneet kultaa. Norjalaisten vaisuus on kyllä outoa vaikka he kyllä, sanovat että ruotsalaisten menestys on outoa.jjoutava5,,,, Minulta jäi katsomatta mäkihyppy, kun oli kaffeevieras, ja eihän sitä itse voi alkaa katsomaan kisoja kun vieras tuli,
juu,,, kyllä Ruotsin Kalla teki kovan työn viestissä ja vei Ruotsille kullan.
Mutta kyllä suomlasillakin riitti sisua, taistelu oli kovaa ja mitalli tuli, ja niin pienestä olisi ollut kulta saatavilla....
Yllättävän huonosti meni Norjalaisilla viesti,
Oli paras katsomisnautinto tuo naiste viestivitonen. Jännitystä riitti, alussa meinasi usko pettää ennen ensimmäistä vaihtoa mutta sija alkoikin parantua.
Hilkulla oli kulta ja hilkulla oli hopeankin menetys, hienosti Krista pinnisti hopealle.
Tänäänkin katson Suomi Kanadan kiekko-ottelun ja jäätanssia illalla.
Pitää itse käydä kävelemässä, kun istumista on niin paljon tänään.Naisten viesti olikin jännää, oikein piti loppusuoran auetessa mennä keittiön puolelle kahvia laittamaan,
Sitten pitää vielä katsoa, kuten sanoit, Suomi Kanada ottelu ja jäätanssia vielä, ne ovat minunkin mieleeni.
On sentään jokunen mitalli kotiin tuotavaksi. vielä ehtii tulla lisää, vaikka kultakin joukkoon, jospa Mäkäräinen onnistuu ammunnassaan.....
Toivotaan niin....
- kutaa
Olihan minulla hurja veikkaus, kun katselee tuloksia. Mutta on 2 hopeaa, enkä vieläkään luovuta, hopeamäärä on täynnä ja pronssi ja se KULTA vielä.
Minulle taas tuli puhelu, harvoin soittavalta miehen sukulaiselta, juuri kun olin penkkiytynyt katsomaan miesten viestiä.
No, niin hauska puhelu oli tuon nopeaälyisen ihmisen kanssa, että se venyi 45 minuuttiseksi! Eipähän tullut jännättyä niin paljon, kun nuo selostajat luovat sitä tunnelmaa niin mahdottomasti joskus:D
Naisten viestin kuluessa meinasin vessassa tuskastua, kun kaiutti ihan kuin olis kulta justiin lähellä,...Ihan taktiikkaa joskus,...ääni nousee niin, että alkaa jo viedä mukanaan:D
Nyt en urheilun alttarille viitsi enää ladata, terve!- KULTAA
Kutaa! Tuli vieraita ja lähetin huonosti kirjoitetun sepustuksen. Heille jotka eivät muista minun olympia-veikkaustani. Se oli ihan alussa 1 kulta 2 hopeaa ja 1 pronssia, Hyvältä näyttää, kyllä viestit ovat liiankin jännittäviä.
Mitä on Norjalaisille tapahtunut, vai ovatko Ruotsalaiset nyt vuorossa.K. ultaa
sama määrä mitalleja ennustit kuin minäkin, Vähän ennustettiin, mutta niitäkään ei taida tulla, Onko sinulla uskoa vielä mitallista, ja mistä tulee jos tulee.
Kerrohan mielipiteesi.
Kyllä Suomi vielä mitalleja tuo, miehet pelasi hyvin Kanadaa vastaan, häviöstäkin saimme yhden pisteen, jatkopaikka on, ja siellä ratkeaa mennäänkö eteenpäin.Vielä on mahdollista monessa lajissa saada mitalli.
- havumetsien mies
Mahdollistahan se on kaikissa lajeissa, joissa maalla on edustaja mukana.
Mitalit ovat kuitenkin tiukassa ja tiukemmassa kuin ennen, kun merkittäviksi talviurheilumaiksi ovat tulleet mm.Ranska ja Italia.
Miesten lajeissa tuskin kannattaapaljoa haaveilla enää mitaleita, mutta naisten joukosta voisi vielä joku hyvällä onnella yltää mitalisijalle.
Joskus 1950- tai -60-luvulla Holmenkollenin hiihtokisoissa 50 km:llä suomalaisten tulos oli surkea. Selostaja Pekka Tiilikainen kertoi jälkiselostuksessaan ääni vapisten: Suomalaisia ei ollut yhtään kymmnen parhaan joukossa. (Paras oli kai sijalla12.)
Siitä sai aiheen pilapiirtäjä Kari. Hänen piirroksessaan oli lehden sivu, jolla kuvattiin lehden urheiluosaston otsikkoa 20 vuoden päästä. Teksti kuului: Suomalainen pääsi 20 parhaan joukkoon! - Nyt se alkaa olla todellisuutta. Sinä uskot mitallien tulevan vielä, minullla alkaa hiipua jo usko, kun lajit alkaa loppumaan mistä juuri odotin mitallia, mutta luotan vielä Kaisaan, että kyllä kai hän niin suivaantui, että ottaa vielä mitallin, mutta minkälaisen sitä en arvaile.
Nyt on aikoja vaihdeltu, että ei oikein tiedä milloin mikin alkaa.
Kisat jatkuu vielä,,,, onneksi,,,,, riittää vielä jännitystä.
Minähän veikkasin mitalleja 1 hopea ja 3 pronssia eikä yhtään kultaa, mutta nyt on jo toinen hopea liikaa.
Voi, voi, voi sentään, eilinen päivä oli pettymyksien päivä, tyhjää täys, minä kun luotin Mäkäräiseen, vaan ei tullut mitallia. Nyt minulta on haaveet kadonneet mitallista, ei ole josta odottaa enään, kuka vielä uskoo minua paremmin mitalliin.
Voi surkeutta, Kaisakin pettyi itseensä toistamiseen.- Makriin a ek
Tänä aamuna tulee tv:stä lautailua. 5 kaveria kerrallaan rataa alas tuhatta ja sataa. Joukossa on suomalaisiakin, ja ainakin yksi suomalainen, Anton Lindfors, pääsi jatkoon.
Enpä ollut ikinä ennen nähnytkään tällaista lajia. Siinä on hallittava jokainen kropan lihas. Päätä pyörryttää, kun radan mallia katsoo. - jjoutava
Sataprosenttisesti onnistu veikkaukseni hopeamitaleissa Sotzisa .
hopioita on ne kaksi jo saatu ja lisä ei ole pahitteeksi olipa sitte mitä väriä tahansa. Kulta ja prnssi veikkaukset ne minulla meni huonommin. Kaisaa käy sääliksi kun se pystyammunta ei nyt menny puhtaasti kertaakaan. Tietysti suomalaiset on syyttelemässä ja sanomassa pahasti jos tulee epäonnistumista. Kyllä viihde kelpaa, mutta itse vaan kalja käessä istutaa sohovasa kotona, törkeät rumilukset.En niinkään ole veikannut mitallien väristä, mutta mitalleja odotan vieläkin, veikkaus kuusi mitallia, voin olla väärässä. Melkein itku tuli, kun Kaisa viimeisen laukauksen pystystä ampui ohi, olisi varmaan pronssi tullut, vaikka yksi oli jo ohi.
No kyllä niitä vieläkin tulee, väristä ei niin väliä. Jännätään loppuun asti.
- uatu
Tämänhetkinen mitalitilasto:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vuoden_2014_talviolympialaisten_mitalitaulukko
Kaikkiaan 26:sta mitaleja saaneista maista Suomi on sijalla 22. Asukasluvultaan Suomea pienempiä maita, jotka ovat sen edellä tilastossa, on vain kaksi.Jäljessä ovat mm. Kazakstan ja Ukraina.
Ei tämä mitenkään huono saavutu ssiis ole.
Vielähän jokin mitali voisi tullakin, mutta tämä taitaa olla kuitenkin enemmänkin toiveajattelua. - Suloiset!
Aino-Kaisa Saarinen & Kerttu Niskanen ja Iivo Niskanen & Sami Jauhojärvi parisprintissä klo 11.15.
- sini-sirkku ek
Itapäivällä neljännesfinaali jääkiekkossa, Leijonat vastaan Venäjä on päivän paras!
Tänään on Suomen päivä, tänään jos koskaan. Naiset ja miehet parisprintti. Siinä hyvät mahdollisuudet. Sitten vielä hieno kiekko ottelu, Suomi-Venäjä, voitto siinä antaa mahdollisuuden mitalleille. Peukot pystyyn!
LateVaan kirjoitti:
Tänään on Suomen päivä, tänään jos koskaan. Naiset ja miehet parisprintti. Siinä hyvät mahdollisuudet. Sitten vielä hieno kiekko ottelu, Suomi-Venäjä, voitto siinä antaa mahdollisuuden mitalleille. Peukot pystyyn!
Mitäs minä sanoin. Kultaa ja hopiaa.
LateVaan kirjoitti:
Mitäs minä sanoin. Kultaa ja hopiaa.
Onnea suomen naiset ja miehet sieltä ne mitallit rapsahti ja vielä hopeaa ja kultaa, että vähempi ei riittänyt, Kyllä tämä on onnen ja ilon päivä, kun on niin kauan siitä kun suomi on pärjännyt näin hyvin, että oikein mitalleille asti .Nyt pitää mennä keittämään kunnon kahvit juhlan kunniaksi.
Vielä kerran paljon Onnea meille jännäreille ja mitallien tuojille Toivotaan että vieläkin saadaan jännätä mitallien suhteen.
Kyllä pääsi minultakin ilon kyyneleet- Eläköön!
monica kirjoitti:
Onnea suomen naiset ja miehet sieltä ne mitallit rapsahti ja vielä hopeaa ja kultaa, että vähempi ei riittänyt, Kyllä tämä on onnen ja ilon päivä, kun on niin kauan siitä kun suomi on pärjännyt näin hyvin, että oikein mitalleille asti .Nyt pitää mennä keittämään kunnon kahvit juhlan kunniaksi.
Vielä kerran paljon Onnea meille jännäreille ja mitallien tuojille Toivotaan että vieläkin saadaan jännätä mitallien suhteen.
Kyllä pääsi minultakin ilon kyyneleetSuloiset! - sanoin heistä jo aamusella, nyt vieläkin suloisemmilta tuntuvat!
Aino-Kaisa Saarinen & Kerttu Niskanen ja Iivo Niskanen & Sami Jauhojärvi parisprintissä.
Onnea sylin täydeltä kultamitalin ja hopean ansiosta, virtuaalisia halauksia ja kädenpuristuksia!
Olette ihania!
- sini-sirkku ek
Voi että! :D Kultaa kaiuttivat, kun jääkiekossa Selänne lätkäisi Suomen 2-1 johtoon! Niin jännä ottelu, että huilattava on välillä:DDDD
On se Selänne sitkeä sorttia kun jaksaa vieläkin olla pelissä mukana ja sukupolvi on varmaan jo vaihtunut mutta käyhän hän isäksi noille nuoremmille ja hyvänä mallin antajana heille.
Hyvä nyt on sinuunkin purrut urheilu kärpänen. siis sini - sirkku.- urheilufani minäkin
monica kirjoitti:
On se Selänne sitkeä sorttia kun jaksaa vieläkin olla pelissä mukana ja sukupolvi on varmaan jo vaihtunut mutta käyhän hän isäksi noille nuoremmille ja hyvänä mallin antajana heille.
Hyvä nyt on sinuunkin purrut urheilu kärpänen. siis sini - sirkku.mutta siitä voi muuallakin jutella paljon mielenkiintoisemmin.
urheilufani minäkin kirjoitti:
mutta siitä voi muuallakin jutella paljon mielenkiintoisemmin.
Urheilufanille,,,,, no mikset juttele mielenkiintoisesti.
- KULTAA
En ole yhtään pahoillani, vaikka veikkaukseni meni pieleen, kun se meni näinpäin että veikkaus meni alakanttiin. Välillä jo ajattelin, että on turhan suuret haaveet, mutta ei, kyllä ne sen kullankin nappasivat.
Paljon onnea teitte hyvän työn ja saamme vanhatkin nauttia jännitystä aitiopaikalla.No nyt katsomaan TV:tä, kakkosella mitallien jako 18,20, mistä sen tietää, koska seuraavat jaetaan. Voihan olla, että kiekossa ja hiihdossa tulee vielä lisää.
Ei minunkaan veikkaukseni mennyt sinnepäinkään, kun tähän asti on 2 kultaa ja 2 hopeaa, minä veikasin ei yhtään kultaa ja 3 pronssia, mutta hyvä kun meni yli ennustukseni,
Huomenna on siten viimeinen kilpailupäivä .
Hyvät jatkot kaikki jännittäjät.
Kilpailut on sitten kilpailtu ja sunnuntaina päätty tämäkin ilo....
LateVaan miksei muutkin yhtä hyvin
Luuletko että vielä olisi mitalli tulossa ja hiihdossako veikkaat, minäkin ajattelin kun mitali ahneus puraisi että jospa 50 km tulisi jonkimmoinen mitalli.
Onhan suomalaiset sitkeää porukkaa, kyllä on ollut ilonpäivät kun sentään saatin mitalleja.
Nyt jo alkaa harmittamaan kun kisat alkaa lopumaan, muistaako kukaan milloinka on päätöspäivä????
Hyvät illanjatkot kaikille.Voi hyvä jyssäys, kulta menetettiin, vieläkö olisi toivoa mitalleista? onhan se niin että tuurillakin mennään eteenpäin, mutta kyllä Ruotsi oli parempi kuitenkin.
Heti alussa näytti vähän siltä että suomi korjaa tämän potin,,,,mutta ei niin käynytkään,,,,
Oisko vielä toivoa saada mitallia ja mistä lajista?
Se 50 km kuninkuus matka minua vielä kiinnostaa.
Voi surkeutta tätä mitallien taistoa.....
Mutta on tämä hienoa kun on niin jännää tämä oman maan puolustaminen.Kyllä voidaan saada hihdossa, ja tuossa kiekossakin. Naiset hiihtää 30 km v, miehet 50 km v kolme mahdollisuutta, ainakin yksi tulee.
Täytyy vain uskoa.
- jjoutava
Ei se niin tarkkaa, hyvin kuitenki Ruotsia vastaan pelattiin. Parempi mitalisaalis tuli kuin minäkään todellisuudessa kuvittelin. Vaikka kahta kultaakin ennustin, mutta siinä oli mukana sellaista urheilijoille rohkaisumielessä tehtyä yltiöpäisyyttä.
Täytyy kirjoittaa tarkasti kun jotku ei ole ymmärtävinään vaan tekeytyvät itseään tyhmemmiksi.JJoutava,,,, Näyttääkö nyt siltä että sinäkin arvioit mitallit pieleen, että onkohan meistä kukaan osunut oikeaan , no huomenna saa ilmiantaa itsensä se joka osasi arvioida mitallisaalin oikein.
Naisilta meni mitallit sivu suun, olin tosi pettynyt, mutta nuo Norjalaiset ovat mahdottomia talviurheilussa, nytkin kävi niin että kilpailua ei syntynyt yhtään ku kolme norjalaistameni heti kärkeen ja siinä se olikin koko kilpailu.
Mutta miesten 50 on vielä jänntettävänä, loppuun asti jännätään.
Tänään odottelemme naisten 30 vapaan hiihdosta taas mitallia, samoin voimme kiekossakin saada mitallin. USA turhaantui kun hävisi Kanadalle. Taitoluistelussa voimme seurata loppunäytöstä.
Huomenna kisat päättyy, ainakin miehet hiihtävät 50 km vapaalla, voi siinä iivo ja kumppanit menestyä, mitalli olisi yllätys.
Kiekkokulta ratkeaa myös pyhänä, jompi kumpi voittaa, sama se kumpi.
Varmaan myös hienot päättäjäiset.Kyllä minä odotan 50 km enemmän kuin naisten 30 km, Onhan remmissä mukana tämä nouseva tähti iivo Nousiainen ja hänen selkäänsä laitan sellaiset eväät että mitalli tulee.
Katsotaan ja odotellaan kun matka on hiihdetty, pitikö paikkaansa mitä keroin.monica kirjoitti:
Kyllä minä odotan 50 km enemmän kuin naisten 30 km, Onhan remmissä mukana tämä nouseva tähti iivo Nousiainen ja hänen selkäänsä laitan sellaiset eväät että mitalli tulee.
Katsotaan ja odotellaan kun matka on hiihdetty, pitikö paikkaansa mitä keroin.Kyllä siltä Niskaselta voi odottaa, mutta hyvin pärjäsi myös sisarensa Kerttu 30 km vapaan hiihdossa 4, paras Suomalainen.Iltapäivällä jännätään lisää.
- jjoutava
LateVaan kirjoitti:
Kyllä siltä Niskaselta voi odottaa, mutta hyvin pärjäsi myös sisarensa Kerttu 30 km vapaan hiihdossa 4, paras Suomalainen.Iltapäivällä jännätään lisää.
Norjalaisten jälkeen paras oli Kerttu, 30 km. hiihosa. Sehän on melkein mitali! jo siltään.
- latumestari
monica kirjoitti:
Kyllä minä odotan 50 km enemmän kuin naisten 30 km, Onhan remmissä mukana tämä nouseva tähti iivo Nousiainen ja hänen selkäänsä laitan sellaiset eväät että mitalli tulee.
Katsotaan ja odotellaan kun matka on hiihdetty, pitikö paikkaansa mitä keroin.Nousiainen on kyllä Ville ja Iivo on Niskanen
monica kirjoitti:
Katsotaan ja odotellaan kun matka on hiihdetty, pitikö paikkaansa mitä keroin.No nyt menee nimetkin sekasin.... ei sillä niin väliä ole, kunhan vaan hyvin pärjäävät.
Mitäs sanotte ei olisi uskonut että suomi saa pronssia ja selvällä enemmistöllä maaleja jääkiekossa.
Kyllä taas on ilon ja onnen päivä
Hyvät illanjatkot kaikille!- jjoutava
monica kirjoitti:
No nyt menee nimetkin sekasin.... ei sillä niin väliä ole, kunhan vaan hyvin pärjäävät.
Mitäs sanotte ei olisi uskonut että suomi saa pronssia ja selvällä enemmistöllä maaleja jääkiekossa.
Hyvät illanjatkot kaikille!USA sai vielä laukoa rankkarin, ei siitäkään maalia. Tuukka piti maalin puhtaana ja se on tosi iso asia.
jjoutava kirjoitti:
USA sai vielä laukoa rankkarin, ei siitäkään maalia. Tuukka piti maalin puhtaana ja se on tosi iso asia.
Se Tuukka on kuulemma parasta laatua maalivahtina, Kyllä hän hyvin torjuikin, Mutta minusta näiden valmentajista puhutaan aivan liian vähän, vaikka kaikki kunnia kuuluu heillekin.
Valmentajien ansioista näitä hyviä laadukkaita urheilijoita syntyy.
Onko joku muu toista mieltä ???- latumestari
monica kirjoitti:
No nyt menee nimetkin sekasin.... ei sillä niin väliä ole, kunhan vaan hyvin pärjäävät.
Hyvät illanjatkot kaikille!Toi asenne on niin väärä,että kunhan pärjäävät.
Se satsaus jonka jokainen urheilija tekee,luopumalla jopa ammatintuomasta rahallisesta palkasta,etenemis mahdollisuudesta uralla ja henkilökohtaisesta elämästään,kyllä sinä olet aivan väärä henkilö monica olemaan kommentaattori urheilusaralla,jolloin vain voitto on makeinta.Sekoitat jopa hiihtäjien nimet latumestari kirjoitti:
Toi asenne on niin väärä,että kunhan pärjäävät.
Se satsaus jonka jokainen urheilija tekee,luopumalla jopa ammatintuomasta rahallisesta palkasta,etenemis mahdollisuudesta uralla ja henkilökohtaisesta elämästään,kyllä sinä olet aivan väärä henkilö monica olemaan kommentaattori urheilusaralla,jolloin vain voitto on makeinta.Sekoitat jopa hiihtäjien nimetSinun olisi pitänyt kuunnella TV - kun kerrotiin kuinka paljon ihmisiä oli katsomassa TV-äärellä suomalaisia kannustamassa voittoon, ja kaikki he toivoivat voittoa, eli kultamitallia niin miksi sanot että minulla on väärä asenne kun toivoin myöskin kilpailussa voittoja.
Ettet nyt taas ole kademielellä, että et voi olla hiljaa,
- ???
» liisa.sal ...6.2.2014
Meitä urheiluhenkisiä onneksi on olemassa täälläkin,
mutta realistina kirjoitan pyörtyneen 9 eli 6 mitalia.«
Liisa S ennusti 6 mitalia silloin nnen kisoja,
taisi mennä melko lähelle?
Montaks mitalia Suomella nyt on plakkarissa?- Tuukka rask oli
aivan ilmiömäinen, niin tarkkaa työtä teki. Selänne silitti en päätä. uomi on hyvä joukkuelajeissa, viestitkin ja parisprintti se osoittivat.
LateVaan kirjoitti:
Viis plakkarissa, huomenna voi vielä tulla yksi, sitten on kuusi, kuten ennustin.
LateVaan
Kerrohan sinä mitallien määrä , niin saadan katsoa kenellä meni likemmälle, vai tuliko peräti täys osuma. Eli montako kultaa ja hopeaa, ja viimeksi pronssia Suomi sai.
Kyllä kiinnostaa ! varsinkin kun taas tulee kultaa Suomeen Heikkinen tulee juuri maaliin ,ja kultaa tulee ..
Taisin innostua liikaa seurataan nyt kuinka käy >>>>>>!
Mutta hyvin hiihtää heikkinenkin -- Kiriiä Huutaa ulla-mummukin täältä
nyt on maali jo lähellä ½ km kuka tulee maaliin ekaks 13 on kaukana .
Taitaa tulla joku muu kun Suomalainen .
Kolme venäläistä tuli viemään kokopotin
Suomalaisia ja Ruotsalaisia ei näymissään- onnea onnea
Kolmoisvoitto Venäjäle, jihuuuuu !!!!
No se tyydyttää että Mitallia on tullut -- Mutta se Heikkinen kyllä oli kova kun minäkin innostuin ---ja maaliin oli vielä pitkämatka sillon . Niskanen oli 10
Matti Heikkinwen 15 , 13 Lari Lehtonen , Matti Jylhä keskeytti.
On se hyvä että mitallia on 8 , ja italialla ei ole kun 5 , onse kyllä vähän kirkkaampaa.Ompas kivaa kun Ullamirjami on ollut koko sydämmellään mukana seuraamassa mitallijahtia, mutta ei tullut tänään mitalia ei minkään laista.
Mutta minun suosikkini Iivo Niskanen, tulikohan nyt sukunimi oikein, nimet kun ovat vielä outoja, tämä IIvokin on tämän vuoden löytöjä, ainankin minulle. Mutta ei IIvo tuonut mitallia 50:llä mutta oli suomalaisista kuitenkin paras, siis 10 ei minun tehopakkaukseni tehonnut.Niin siinä kävi ei tullut 6 mitallia suomeen, Iivo Niskanen kuitenkin paras, 10 sija. Heikkinen 15, teki ehkä virheen, nykäisi ison eron liian aikaisin.
Kuitenkin hyvät kisat kaikenvärisiä mitalleja suomeen.
- jjoutava
Isoveljet ovat lirissä Kanadaa vastaan, mutta annan lohteliaasti vaikutelmaa että Ruotsia kannatan.
Surullista miten masentuneet ilmeet Ruotsalaisilla vaikka hopeamitalit saivat jääkiekassa, verrattuna ku Suomalaisilla oli niin iloiset tunnelmat pronssista eilen.
Nyt aika lähelle meni veikkaukseni 2 2 2 mitalia, tuli 1 3 1 maasijoitus 18 mitalisaaliina Tyytyväinen pitää olla.- ainokaisana
jjoutava5 kirjoitti:
Surullista miten masentuneet ilmeet Ruotsalaisilla vaikka hopeamitalit saivat jääkiekassa, verrattuna ku Suomalaisilla oli niin iloiset tunnelmat pronssista eilen.
Nyt aika lähelle meni veikkaukseni 2 2 2 mitalia, tuli 1 3 1 maasijoitus 18 mitalisaaliina Tyytyväinen pitää olla.Se on niin, et hopea hävitään ja pronssi voitetaan.
No kohtuudella sinäkin veikkasit mitallit, että luulit tulevan 6 mitallia ja 5 tuli, että yhdellä meni pieleen.... Samoin kävi minullekkin, minä veikkasin 4 mitallia ja 5 tuli eli samoin yhdellä heitti.....Minä toistan vielä ne värit eli ,,,,ei yhtään kultaa..... 1 hopea.... ja 3 pronssia...... tällasella piti tulla täysosuma, nän luulin mutta ei ihan osunut kohdalleen.
Tulkaa nyt muutkin ilmoitamaan paljonko meni pieleen,,,,, vai menikö melko likelle.
Me ilmoittaneet odotamme teidän ilmoitustanne.- KULTAA
Vielä kerran, olen ylpeä veikkauksestani. Lotossa olisi varmaan saanut jotain, kun veikkasin 1-2-1. Mukavaa ja jännää katsottavaa oli.
Voi tällä iällä seurata urheilua, mutta onneksi ei näytetä heidän juhlimista. Sitä minä en ymmärrä. miksi se viina näyttelee niin suurta roolia. Ennen sanottiin että urheilua harrastavat ovat raittiita. nyt tuntuu että siellä opitaan kännäämään.
Jos ministerikin? Nyt Monica voit lopettaa tämän pitkän ja hyvän ketjun minun puolestani. - IS kertoo että
"Ruotsin Nicklas Bäckströmiä uhkaa jopa kahden vuoden kilpailukielto.
Suomen antidoping-toimikunnan lääketieteellinen
johtaja Timo Seppälä ei usko Tre Kronorin tähtihyökkääjän Nicklas Bäckströmin ottaneen vahingossa pseudoefedriiniä."
Tähän lisäisin, että urheiluministerin olisi ollut syytä pysytellä kotonaan.IS kertoo
Eikös se samallainen tapaus ole ollut ennenkin esillä, että kun joudutaan kiinni niin syytetään ihan muihin lääkkeisiin että mukamas ne on syypäitä.
Kyllä mielestäni on ihan oikein että hän saa rangaistuksen, Vaikka tulisikin 2 vuoden pelikielto,
On hyvä että rangaistkset ovat riittävän kovat, niin vähenee luvaton käyttö.
Mitä tulee Arhinmäkeen, oliko juhlatuulella vai ei, niin kuitekin pitäisi olla omaa harkintaa kuinka käyttäytyy yleisellä paikalla.
Minä olen alunalkaen ihmetellyt kun Arhinmäki on valittu KULTTUURI MINISTERIKSI tämä oli vaan (sivuhuomautus.)
Nyt kai voidaan mitallien saanti ja laskeminen lopettaa tähän.
Kiitos osaanotosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845870Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243507- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2261958Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741721Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011- 67991
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917