Mistä löytyisi omalle pajalle metallialan alihankintatöitä?

Hitsaaja76

Mieltäni on tässä jo pitkää askarruttanut, että olisiko olemassa jotain palvelua josta löytyis metallialan alihankintatöitä? Jotain foorumia, keskustelupalstaa, jne. Minulla on pieni mutta kokenut paja Tampereen seudulla ja teemme mm. koneistushommia.

5

1828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalevitei

Ei muuta kuin puhelin käteen ja soittelemaan lähiympäristön firmoihin. Niin minäkin aikanaan tein!

• Tamperejyrää

Samaa mieltä kuin Kalevi ei muutakuin puhelua firmoihin. toisaalta googlettelin hieman ja löytyi ainaki semmonen ku evalmistus.fi...

• juuppajoki

noi teollisuus ny ja evalmistus sivut pitäs lailla kieltää. missä on alihankintaa etsivien yhteystiedot noilla sivuilla. kyllä joku ilmainen foorumi pitää olla että ei tarvitse maksaa yhteystiedosta 2000 euroa että saa satasen työn

• Kulter

Onhan noita palveluja, joissa on töitä tarjolla. Voi kyllä olla et loppuuu pian suomesta tämän alan hommat että äkkiä vaan tekemään vielä ku kerkee!

• kiinamies

Äkkiä myymään pelit ja vermeet tyhmille ostajille vielä ku kerkee, kohta niitä ei ota erkkikään ilmatteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2216
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1654
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1328
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1323
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1054
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe