Olen 18 vuotias datanomi opiskelija, jolla on pahimman asteen "päänsisäinen adhd" eli ajatusjuoksee kuin vesi hanassa. Eli ideoita syntyy tuosta vaan. Nyt puhelin sovellukset/pelit ovat herättäneet kiinnostukseni, ja pitkän pohdinnan, parantelun ja muun tarkennuksen jälkeen olen saanut pienestä ideasta muodostettua jopa miljoonabisneksen idean. Kyseessä on siis puhelimelle ladattava sovellus, jossa itse sovelluksen käyttäjä voi ansaita rahaa, joka taas lisää latausmääriä. Haen koodaajaa siksi, koska itsellä ei koodaustaitoja ole. Sovelluksesta en voi kertoa enempää, joten jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä [email protected].
HAETAAN KOODAAJAA SUPER HYVÄLLE SOVELLUKSELLE
ideanikkari
1
164
Vastaukset
- asdgf4qw3 tqe43w545
Pyramiidi huijaus. Näitähän on jo vaikka kuin paljon. Joku sellainen sun juttus on, että myyt ohjelman jollekkin ja hänen täytyy myydä se eteenpäin saadakseen itse rahaa jne...
Käytännössä tuolla ohjelmalla ei tee mitään, pelkkää ilmaa. Sama kuin näyttäsit tyhjää kättä ja osta tämä, jolla ansaitset itse myymällä tyhjän eteenpäin. Mitä enemmän myyt, sen isomman provision saat.
Mene oikeisiin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384