Olen 18 vuotias datanomi opiskelija, jolla on pahimman asteen "päänsisäinen adhd" eli ajatusjuoksee kuin vesi hanassa. Eli ideoita syntyy tuosta vaan. Nyt puhelin sovellukset/pelit ovat herättäneet kiinnostukseni, ja pitkän pohdinnan, parantelun ja muun tarkennuksen jälkeen olen saanut pienestä ideasta muodostettua jopa miljoonabisneksen idean. Kyseessä on siis puhelimelle ladattava sovellus, jossa itse sovelluksen käyttäjä voi ansaita rahaa, joka taas lisää latausmääriä. Haen koodaajaa siksi, koska itsellä ei koodaustaitoja ole. Sovelluksesta en voi kertoa enempää, joten jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä [email protected].
HAETAAN KOODAAJAA SUPER HYVÄLLE SOVELLUKSELLE
ideanikkari
1
157
Vastaukset
- asdgf4qw3 tqe43w545
Pyramiidi huijaus. Näitähän on jo vaikka kuin paljon. Joku sellainen sun juttus on, että myyt ohjelman jollekkin ja hänen täytyy myydä se eteenpäin saadakseen itse rahaa jne...
Käytännössä tuolla ohjelmalla ei tee mitään, pelkkää ilmaa. Sama kuin näyttäsit tyhjää kättä ja osta tämä, jolla ansaitset itse myymällä tyhjän eteenpäin. Mitä enemmän myyt, sen isomman provision saat.
Mene oikeisiin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289