Pilaako seinäjokikin kaupunkinsa, mamuilla, minne pitää muuttaa.
Vastaukset 11
- 11+61
Sehän on ollut pilalla jo 60 luvulta alkaen.
- Koko Suomi
on pilattu mamuilla, eikä niitä pääse pakoon missään, näin se vaan menee, Ensin pilataan ja sotketaan oma maa sitten muiden.
- Pohjanmaan poika
Itse me tämä maa ollaan pilattu. Selvä tapaus jo Väinämöisen ajoista lähtien.
- Lyhyt_kysymys
Miten pääsee eroon persuista ja muista rasisteista?
- asia-ratkaistu
Muuttamalla takaisin somaliaan,ei se muuten onnistu.
- mehmedahmedali
mina tule tekema tangomiehile huva pizza..hakea vanha tavara siva roskis,kela anta minulle tuki ja tarttaa traha..sitte mina jatta veromaksu pois.mutta karvakasi pizza huva on ja halpa,kaikki 25 eri nimista maistu sama
- abuelsabi
ne on menny niin sekasin yhestä sateenkaari lipusta vaikka koko city on täynnä kaappihomoja..olis oikeesti hyvä jos sinne laitettas parisataa mamua edes rikastuttamaan peltoelvisten pääkaupungin yöelämää...
- laihialintukotio
Muuttakaa tänne laihiallen, tännehän niit ei oteta. ristus
- heko-eko
Antti pitää Rurolla tullia niin pysyy Laihia geneettisesti puhtaana.
- rauhallista
Laihialle ei oteta mamuja, tosi on.
- abdulkarintapio
ny ne kuulemma saa seinäjoelle 2500 syyrialaista...heh heh.siinä on abc.n ravimiehet silkkitakki päällä ihmeissään kun syyrian heimoveljet vie naiset ja rahat.mut pitää poikien vähä tottua kun menee yö kerhoon ei voi huoritella joka hormooni hirviön akkaa voi sattua isis poikaa neppariin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459