Pilaako seinäjokikin kaupunkinsa, mamuilla, minne pitää muuttaa.
Seinäjoki
11
191
Vastaukset
- 11+61
Sehän on ollut pilalla jo 60 luvulta alkaen.
- Koko Suomi
on pilattu mamuilla, eikä niitä pääse pakoon missään, näin se vaan menee, Ensin pilataan ja sotketaan oma maa sitten muiden.
- Pohjanmaan poika
Itse me tämä maa ollaan pilattu. Selvä tapaus jo Väinämöisen ajoista lähtien.
- Lyhyt_kysymys
Miten pääsee eroon persuista ja muista rasisteista?
- asia-ratkaistu
Muuttamalla takaisin somaliaan,ei se muuten onnistu.
- mehmedahmedali
mina tule tekema tangomiehile huva pizza..hakea vanha tavara siva roskis,kela anta minulle tuki ja tarttaa traha..sitte mina jatta veromaksu pois.mutta karvakasi pizza huva on ja halpa,kaikki 25 eri nimista maistu sama
- abuelsabi
ne on menny niin sekasin yhestä sateenkaari lipusta vaikka koko city on täynnä kaappihomoja..olis oikeesti hyvä jos sinne laitettas parisataa mamua edes rikastuttamaan peltoelvisten pääkaupungin yöelämää...
- laihialintukotio
Muuttakaa tänne laihiallen, tännehän niit ei oteta. ristus
- heko-eko
Antti pitää Rurolla tullia niin pysyy Laihia geneettisesti puhtaana.
- rauhallista
Laihialle ei oteta mamuja, tosi on.
- abdulkarintapio
ny ne kuulemma saa seinäjoelle 2500 syyrialaista...heh heh.siinä on abc.n ravimiehet silkkitakki päällä ihmeissään kun syyrian heimoveljet vie naiset ja rahat.mut pitää poikien vähä tottua kun menee yö kerhoon ei voi huoritella joka hormooni hirviön akkaa voi sattua isis poikaa neppariin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888