wetteri kajaani

kallista on

Muilla kokemuksia kajaanin wetterin huollosta? Onko laatu/hintasuhde kohdallaan?

10

1273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aappoipiippo

Kyllä muillakin korjaamoila on hinnat pilvissä ja palvelut perseessä. Eräässä korjaamossa korjautin mm:käsijarrun joka piti yhden vuorokauden.Kävin kysymässä onko minkäänlaista takuuta korjaukselle,siellä vain hymisteltiin. Asennus Osa on Kajaanissa Ykkönen.Edullinen,nopea ja luotettava....

• jalkapuu

Onko työtä liikaa kun ei ole aikaa itse korjata/rakentaa?

• elinkeinoelämä

Valtio rahoittaa kotitöitä alle 1 000 eurolla kuukaudessa. Jos ei ole tarvetta ostaa ulkopuolista työtä niin voit elää oman työn arvolla. Valtio maksaa ruoan ja asumisen ja jonkun verran vaatteita ym pientä. Esimerkiksi jos hoidat lapsia kotona niin valtio säästää yli 750 euroa per lapsi kuukaudessa.

• opel senator

Vai Asennus Osa en vie koskaan sinne Vilenin korjaamoon autoani.Immonen on ainut asiallinen mies siellä,muut vastuuta pakolievia hemmoja.

• Anonyymi

Asennus osa rahastaa ja toisella korjaamolla pitää käyttää pikkuviatkin että saa korjatuksi tumpeloiden jäljet!

• Anonyymi

Olemme vuosia olleet Asennusosan asiakkaita. On vain hyvää sanottavaa. Hinta-arvio on annettu jo työtä tilatessa, se on pitänyt. Palvelu asiallista ja jos on ollut jotain sanottavaa/ kysyttävää korjaukseen liittyen, asia on hoidettu maksutta kuntoon. Ilman heitä parikymppinen automme olisi mennyt vaihtoon jo aikoja sitten.

• Anonyymi
      • Anonyymi

wetteri on paras, olen saanut hyvää palvelua joka kerta. Takuu pelaa hyvin työlle sekä osille, En vie Asennus Osaan mitään korjattavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

wetteri on paras, olen saanut hyvää palvelua joka kerta. Takuu pelaa hyvin työlle sekä osille, En vie Asennus Osaan mitään korjattavaksi.

Täällä kokemus päinvastainen. Wetterin haluamme kiertää kaukaa.

• Anonyymi

Yhden moottorin hajottivat aikanaan ei oo tarvinnut sen jälkeen autoa käyttää siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe