Muilla kokemuksia kajaanin wetterin huollosta? Onko laatu/hintasuhde kohdallaan?
wetteri kajaani
10
1273
Vastaukset
- aappoipiippo
Kyllä muillakin korjaamoila on hinnat pilvissä ja palvelut perseessä. Eräässä korjaamossa korjautin mm:käsijarrun joka piti yhden vuorokauden.Kävin kysymässä onko minkäänlaista takuuta korjaukselle,siellä vain hymisteltiin. Asennus Osa on Kajaanissa Ykkönen.Edullinen,nopea ja luotettava....
- jalkapuu
Onko työtä liikaa kun ei ole aikaa itse korjata/rakentaa?
- elinkeinoelämä
Valtio rahoittaa kotitöitä alle 1 000 eurolla kuukaudessa. Jos ei ole tarvetta ostaa ulkopuolista työtä niin voit elää oman työn arvolla. Valtio maksaa ruoan ja asumisen ja jonkun verran vaatteita ym pientä. Esimerkiksi jos hoidat lapsia kotona niin valtio säästää yli 750 euroa per lapsi kuukaudessa.
- opel senator
Vai Asennus Osa en vie koskaan sinne Vilenin korjaamoon autoani.Immonen on ainut asiallinen mies siellä,muut vastuuta pakolievia hemmoja.
- Anonyymi
Asennus osa rahastaa ja toisella korjaamolla pitää käyttää pikkuviatkin että saa korjatuksi tumpeloiden jäljet!
- Anonyymi
Olemme vuosia olleet Asennusosan asiakkaita. On vain hyvää sanottavaa. Hinta-arvio on annettu jo työtä tilatessa, se on pitänyt. Palvelu asiallista ja jos on ollut jotain sanottavaa/ kysyttävää korjaukseen liittyen, asia on hoidettu maksutta kuntoon. Ilman heitä parikymppinen automme olisi mennyt vaihtoon jo aikoja sitten.
- Anonyymi
Täällähän se koko Kainuu autonsa korjauttaa:
https://www.k-a-m-a.fi/- Anonyymi
wetteri on paras, olen saanut hyvää palvelua joka kerta. Takuu pelaa hyvin työlle sekä osille, En vie Asennus Osaan mitään korjattavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
wetteri on paras, olen saanut hyvää palvelua joka kerta. Takuu pelaa hyvin työlle sekä osille, En vie Asennus Osaan mitään korjattavaksi.
Täällä kokemus päinvastainen. Wetterin haluamme kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Yhden moottorin hajottivat aikanaan ei oo tarvinnut sen jälkeen autoa käyttää siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791