Snautserit

Snautsereista kysyvä

Snautseri

Kyselen vähän snautsereista. Onko snautseri vaikea kouluttaa? Entä tuleeko se hyvin
toimeen toisten koirien kanssa? Olen saanut selville että rotu on haastava. Jos vastaat tähän, toivoisin että kertoisit snautserisi luonnetta, tai jos sinulla ei ole snautseria toivon että kertoisit rodusta koska minä en tiedä siitä ilmeisesti yhtä paljon kuin sinä. Olisi kiva että saisin vastauksia etenkin rodun kasvattajilta, rodun harrastajilta mutta tietenkin myös niiltä, jotka rodusta tietävät enemmän kuin minä (: Toivon paljon kommentteja!!! Kommentoi asiallisesti! KIITOS!

3

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käpsykkä

Meillä on kääpiösnautseri narttu. Koira on viisas joten sen puolesta helppo kouluttaa, mutta yleensä snautserit ovat melko itsepäisiä. Snautserit eivät ole kovin miellyttämisen haluisia eli eivät siis tee asioita vain koska omistaja haluaa vaan jos niitä sillä hetkellä huvittaa. Oma käppänämme ei tule kovin hyvin toimeen muiden koirien kanssa. Olen kyllä tavannut myös snautsereita jotka tulevat mainiosti toimeen koirakavereiden kanssa. Yleensä kääpiösnautserit ovat kovia vahtimaan jos tulee vieraita käymään. Oma koira haukkuu todella paljon ja on aluksi vähän varautunut mutta vähän ajan päästä menee jo rapsutettavaksi.
      Kerrassaan ihania koiria kuitenkin!:) oma koiramme on todella sosiaalinen ja "juttelee" minun ja mieheni kanssa paljon. Tykkää leikkiä ja käydä lenkillä. Eli jos haluat aktiivisen pienen koiran, kääpiösnautseri ei ole ollenkaan huono valinta!;)

• Snautsereista kysyvä

Kiva että vastasit! Siitä haukkuherkkyydestä että eikö sitä voi yrittää kouluttaa pois?

• ♥♥♥♥♥♥

Tollanen ois kiva omistaa ja 4 suursnautseri a ja 2 7.5 v kääpiösnautseria ja 7 snLutheria jopa tallikoirana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5518
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3071
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2684
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2045
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2032
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1859
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1822
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1752
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1240
    Aihe