Snautseri
Kyselen vähän snautsereista. Onko snautseri vaikea kouluttaa? Entä tuleeko se hyvin
toimeen toisten koirien kanssa? Olen saanut selville että rotu on haastava. Jos vastaat tähän, toivoisin että kertoisit snautserisi luonnetta, tai jos sinulla ei ole snautseria toivon että kertoisit rodusta koska minä en tiedä siitä ilmeisesti yhtä paljon kuin sinä. Olisi kiva että saisin vastauksia etenkin rodun kasvattajilta, rodun harrastajilta mutta tietenkin myös niiltä, jotka rodusta tietävät enemmän kuin minä (: Toivon paljon kommentteja!!! Kommentoi asiallisesti! KIITOS!
Snautserit
3
276
Vastaukset
- käpsykkä
Meillä on kääpiösnautseri narttu. Koira on viisas joten sen puolesta helppo kouluttaa, mutta yleensä snautserit ovat melko itsepäisiä. Snautserit eivät ole kovin miellyttämisen haluisia eli eivät siis tee asioita vain koska omistaja haluaa vaan jos niitä sillä hetkellä huvittaa. Oma käppänämme ei tule kovin hyvin toimeen muiden koirien kanssa. Olen kyllä tavannut myös snautsereita jotka tulevat mainiosti toimeen koirakavereiden kanssa. Yleensä kääpiösnautserit ovat kovia vahtimaan jos tulee vieraita käymään. Oma koira haukkuu todella paljon ja on aluksi vähän varautunut mutta vähän ajan päästä menee jo rapsutettavaksi.
Kerrassaan ihania koiria kuitenkin!:) oma koiramme on todella sosiaalinen ja "juttelee" minun ja mieheni kanssa paljon. Tykkää leikkiä ja käydä lenkillä. Eli jos haluat aktiivisen pienen koiran, kääpiösnautseri ei ole ollenkaan huono valinta!;) - Snautsereista kysyvä
Kiva että vastasit! Siitä haukkuherkkyydestä että eikö sitä voi yrittää kouluttaa pois?
- ♥♥♥♥♥♥
Tollanen ois kiva omistaa ja 4 suursnautseri a ja 2 7.5 v kääpiösnautseria ja 7 snLutheria jopa tallikoirana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511449- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112568- 1621894
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il111247Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401040- 84931