Kyselkää iha mitä vaa mitä mieleenne pomppaa;))
13v sinkku tyttö vastailee kysymyksii
16
745
Vastaukset
- pikkukisu123
Missä asut?
- 13v tyttö
Salossa
- hämmentynyt
Mikst tytöt suhtautuu homoihi paremmi ku jätkät? :c
- 13v tyttö
hämmentynyt kirjoitti:
Mikst tytöt suhtautuu homoihi paremmi ku jätkät? :c
Koska tytöt suhtautuu homoihi eri taval ku pojat pojil pitää niinku olla ne sammalaiset kovis kaverit ku muillaki... En oikee osaa selittää sitä mut mä pystyn kuvailemman sen et ei ku meille vaa ni kerron :))
- sadfsdfasfda
ootko tuhma
- 13v tyttö
Aina;))
- kdbdiddjd
13v tyttö kirjoitti:
Aina;))
Ei helvetti oot 13 ja muka sinkku. Okei sulla ei oo kivaa pikku poikaa jolle kertoo mitä teet ja millon mutta oot silti 13
- 13v tyttö
kdbdiddjd kirjoitti:
Ei helvetti oot 13 ja muka sinkku. Okei sulla ei oo kivaa pikku poikaa jolle kertoo mitä teet ja millon mutta oot silti 13
No sori ei Se kai suhu vaikuta jos oon 13 ja sinkku vai vaikuttaaks ja mul on mun kaverit joille kertoo mun asiat ja mul on sen verran hyvii kaverei et ne ei todellakaa jakele Niit lenellekkää
Tarkoittaaks Salo Salon keskustaa vai Salon koko aluetta?
- 13v tyttö
Salon,koko aluetta :))
- ööps
voi 13 vuotias poikakii olla jo henkisesti kehittynyt
- prinsessa01
Ömm olen 12 v tyttö ja oon lesbo. Ja en oo kertonu mun vanhemmille ja en tiiä mitä teen.
- 13v tyttö
No syn EI tarvii kertoo sitä tai sit voit sanoo syn vanhemmilles et sul on asiaa ja sit kerrot et oot lesbo EI oo vaikeeta
- Anonyymi
:)
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986328KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555825Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602813Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072248Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071938- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098