13v sinkku tyttö vastailee kysymyksii

13v tyttö

Kyselkää iha mitä vaa mitä mieleenne pomppaa;))

16

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkukisu123

Missä asut?

• 13v tyttö

Salossa

• hämmentynyt

Mikst tytöt suhtautuu homoihi paremmi ku jätkät? :c

• 13v tyttö
        hämmentynyt kirjoitti:

Mikst tytöt suhtautuu homoihi paremmi ku jätkät? :c

Koska tytöt suhtautuu homoihi eri taval ku pojat pojil pitää niinku olla ne sammalaiset kovis kaverit ku muillaki... En oikee osaa selittää sitä mut mä pystyn kuvailemman sen et ei ku meille vaa ni kerron :))

• sadfsdfasfda

ootko tuhma

• 13v tyttö

Aina;))

• kdbdiddjd
        13v tyttö kirjoitti:

Aina;))

Ei helvetti oot 13 ja muka sinkku. Okei sulla ei oo kivaa pikku poikaa jolle kertoo mitä teet ja millon mutta oot silti 13

• 13v tyttö
        kdbdiddjd kirjoitti:

Ei helvetti oot 13 ja muka sinkku. Okei sulla ei oo kivaa pikku poikaa jolle kertoo mitä teet ja millon mutta oot silti 13

No sori ei Se kai suhu vaikuta jos oon 13 ja sinkku vai vaikuttaaks ja mul on mun kaverit joille kertoo mun asiat ja mul on sen verran hyvii kaverei et ne ei todellakaa jakele Niit lenellekkää

• Tarkoittaaks Salo Salon keskustaa vai Salon koko aluetta?

• 13v tyttö

Salon,koko aluetta :))

• ööps

voi 13 vuotias poikakii olla jo henkisesti kehittynyt

• prinsessa01

Ömm olen 12 v tyttö ja oon lesbo. Ja en oo kertonu mun vanhemmille ja en tiiä mitä teen.

• 13v tyttö

No syn EI tarvii kertoo sitä tai sit voit sanoo syn vanhemmilles et sul on asiaa ja sit kerrot et oot lesbo EI oo vaikeeta

• Anonyymi

:)

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      237
      2688
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1134
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1088
    4. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      995
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      841
    8. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      41
      807
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      237
      799
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      121
      759
    Aihe