Onko tietoa ,että mistä maasta Isonkyrön surmaaja oli kotoisin? Lehdessä annettiin ymmärtää ,että pelkäsi karkoitusta kotimaahansa.
Isonkyrön surmaaja
4
408
Vastaukset
- On syytäkin pelätä
ja mitä väliä, olkoot nyt mistä maasta tahansa, pääasia että saataisiin karkotettua, mutta luulempa että palkitaan turvapaikalla ja kahden tonnin kuukausi tuloilla, kuten on maan tapa.
- Totuus medialle.
Missä tämä musta mies pehkonsa kaa piilottelee. ja ketä on vanhemmat. ??outo sukunimi ja ruma henkilö.
- who???
Kuka on joel lilon isä tai äiti.ovatko kantasuomalaisia vai ulkomaan junan tuomia??
- v..tuuntunu!
who??? kirjoitti:
Kuka on joel lilon isä tai äiti.ovatko kantasuomalaisia vai ulkomaan junan tuomia??
Kattelin Sarasvuon haastattelun ja käsitykseni vahavistuu! Täysin ääliö jätkä! Ei voi tyyppiä, joka tytön tappaa, pohojammaalla miähenä pitää. Ei minkäänlaasta rehellistä katumista ja anteeksipyyntyä! Ja Sarasvuo viälä ilimootti, notta 80:tä prosenttiä tämän ääliön mölinästä leikattihin pois, ku oli niin järijetööntä uhomölinää! Joskus tuloo miälehen, notta olisko Kiinan malli meilläki hyvä. Niskalaukaus ja patruunan hinta perittääs omaasilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958768
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264988- 524492
- 724013
- 533328
- 513276
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573096Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432541
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422535