Onko tietoa ,että mistä maasta Isonkyrön surmaaja oli kotoisin? Lehdessä annettiin ymmärtää ,että pelkäsi karkoitusta kotimaahansa.
Isonkyrön surmaaja
4
411
Vastaukset
- On syytäkin pelätä
ja mitä väliä, olkoot nyt mistä maasta tahansa, pääasia että saataisiin karkotettua, mutta luulempa että palkitaan turvapaikalla ja kahden tonnin kuukausi tuloilla, kuten on maan tapa.
- Totuus medialle.
Missä tämä musta mies pehkonsa kaa piilottelee. ja ketä on vanhemmat. ??outo sukunimi ja ruma henkilö.
- who???
Kuka on joel lilon isä tai äiti.ovatko kantasuomalaisia vai ulkomaan junan tuomia??
- v..tuuntunu!
who??? kirjoitti:
Kuka on joel lilon isä tai äiti.ovatko kantasuomalaisia vai ulkomaan junan tuomia??
Kattelin Sarasvuon haastattelun ja käsitykseni vahavistuu! Täysin ääliö jätkä! Ei voi tyyppiä, joka tytön tappaa, pohojammaalla miähenä pitää. Ei minkäänlaasta rehellistä katumista ja anteeksipyyntyä! Ja Sarasvuo viälä ilimootti, notta 80:tä prosenttiä tämän ääliön mölinästä leikattihin pois, ku oli niin järijetööntä uhomölinää! Joskus tuloo miälehen, notta olisko Kiinan malli meilläki hyvä. Niskalaukaus ja patruunan hinta perittääs omaasilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458