Hei!
21-vuotias lähihoitaja tarjoaa lastenhoitoapua pk-seudulla. Minulla olisi mahdollisuus ilta- ja viikonlopputöihin, mutta huhtikuusta elokuuhun saakka olisin valmis tekemään myös osa-aika- tai kokopäivätyötä päiväsaikaankin. Esimerkiksi päiväkotiin viemiset ja hakemiset onnistuisivat hyvin.
Minulla on kokemusta lähtien 6kk ikäisistä lapsista usean vuoden ajalta. Olen käynyt Mannerheimin Lastensuojeluliiton koulutuksen ja tehnyt lastenhoitotöitä sitä kautta. Olen hoitanut myös diabetesta, epilepsiaa ja astmaa sairastavia lapsia.
Olen luonteeltani hyväntuulinen, luotettava ja huumorintajuinen tyyppi. Olen käynyt EA-koulutukset. Minulla on auto käytössäni, joten liikkuminen Espoo-Vantaa-Helsinki-akselilla onnistuu hyvin, pääasiassa etsisin töitä kuitenkin Helsingistä.
Palkka neuvoteltavissa tilannekohtaisesti, ja esimerkiksi yöhoidosta voidaan sopia jokin perussumma (ei varsinaista tuntipalkkaa).
Yhteyttä voi ottaa:
[email protected]
Tarvitsetko lastenhoitajaa PK-seudulta?
lastenhoitoahki
3
225
Vastaukset
- lastenhoitoahki
Nostan, otan edelleen lastenhoitokeikkoja vastaan :)
- lastenhoitoahki
Lisäys edellisiin: minulla on työkuviot vielä auki ensi elokuusta lähtien, joten mulla olisi mahdollisuus myös kokopäiväiseen työhön pk-seudulla vuodeksi eteenpäin elokuusta. :)
- lastenhoitoahki
Nostan keskustelua, olen edelleen valmis tekemään lastenhoitokeikkoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1256227Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto635161SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun724290SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost133642Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213210SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522556Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352519Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT902258Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672252