vainottu koko ikä

vaikea elämä

Olin pieni lapsi jonka vainoaminen ja kiusaaminen oli koulussa joka päiväistä niin opettajan kun oppilaiden myötä!
Olin aina syyllinen muiden tekemisiin ja sain siitä aina jälki-istuntoa ja aina kun luokkaan tuli vieras nii opettaja poisti minut luokasta vierailun ajaksi.
Muutaman kerran opettaja jätti minut jälki-istuntoon ja unohti minut sinne,olin silloin muistaakseni kolmannella luokalla,jolloin koulunsiivoja ihmetteli mitä minä siellä tein siihen aikaan ja hetken kuluttua isäni saapui koululle ja haki minut pois,koulu loppui silloin yhden maissa ja olin koulussa vielä neljän aikaan!
Tuli yläaste aika ja ja kiusaaminen jatkui niin että en voinut aina olla koulussa loppuun asti koska erään kriminaali perheen lapset joista osa jo aikuisia kävi jahtaamassa minua koululla jotta olisivat lyöneet!
Huomasin olevani kaupungilla liikkuessani tyttöjen mieleen ja ihailijoita riitti ja sain siltä osin joka viikonloppu turpiini niin että nenäänikin lyötiin kipsillä niin että se meni vinoon,kai se oli murtunut,hakkasin sen itse suoraksi katsoen grillin ikkunaan!
Tuli amis aika jolloin pääsin vähä kaikesta eroon ja sen jälkeen meni vuosia kun ikää oli reilut 20 vaihdoin aauton uudempaan ja se aiheutti kateutta nii että eräs viikonloppu mut apukuskina ollessa melkein kuristettiin hengiltä autooni jonka takia tekijä joutui vankilaan muutaman vuoden päästä,koska tekijälle annettiin aikaa jahdata minua ja perhettäni,olin saanut tappouhkan,tekijä etsi kuumeisesti minua ja perhettäni koko ajan kyselemällä ja soittelemalla naapurustoon asuuko kyseinen henkilö siellä,autolla ajaessani tämä uhkkailijan sattuessa alkoi kilpa-ajo ja kiilailu parhaimillaan satasen vauhdissa,puolisoni ja tyttäreni kyydissä ollessa joka oli silloin 1 vuosi!
Tätä jatkui ennen tekijän vankeutta ja senkin jälkeen n 7 vuotta.Aina kun otettiin yhteyttä poliiseihin sieltä sanottiin voidaanhan me se hakea tänne mut se pahentaa teidän tilannettanne ja nyt pitäis olla joku joka löylyttäisi tään tekijän kunnolla,siinä oli sekin apu,oikeusasiamieheen silloin otettua yhteyttä sieltä tuli vastaus ettei kukaan ole tehnyt mitään virhettä,apua ei saatu mistään,sitten taas meni muutama vuosi ja puolisoni oli jälleen raskaana ja saikin sit lapsen,no lapsen syntymän jälkeen puolisoni sairastui syöpään täyttäessään 30v joka oli luokaltaan 4 kun pahin oli 5,luulempa et tää jahtaaja ja auttamaton yhteiskunta aiheutti stressin myötä hänelle syövän,no nyt ei sitten tule enää lapsia mutta toivottavasti ei myöskään syöpää,hänet leikattiin,sädetettiin ja annettiin sytösstaatit.Itselläni vuotta ennen puolisoni sairastumista löydettiin rinnasta kyhmy joka osottautui hyvänlaatuiseksi kasvaimeksi!
Meni puolisoni syövästä 4-5 vuotta ja jouduin onnettomuuteen josta sain aivovamman josta olen taistellut nyt yhteiskuntaa vastaan ja vakuutusyhtiötä vastaan 7vuotta,olen varmasti ainoa joka on saanut hylkäyksen kelalta aivovamman osalta,valituksia ja avunpyytnöjä taas joka puolelle turhaan,nyt meitä ahdistelee siis vakuutusyhtiö,kela ja sosiaalitomisto josta olisimme suomen lain mukaan oikeutettuja tukeen sillä olen työkyvytön ja siitä on monta lausuntoa,tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin,kukaan ei halua auttaa,lautakunnat ovat aina pitäneet pohjolan puolia koska pohjola väittää ettei minulla ole aivovammaa ja oireet johtuvat aivan jostain muusta,eikä oikeusasiamieheltä saatu taaskaan apua,eikä muilta eduskunnassa istuvilta,pittäkö jonkun oikeasti sairastua vakavasti ja kuolla pois yhteiskunna takia! jne................
Milloin perheeni voi elää normaalia elämää?

1

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve potilas

      Tuo on ihan normaalia toimintaa vakuutusyhtiöltä.

      Ihan televisiossa on tullut tarinoita ihmisistä, jotka eivät voi tehdä mitään työtä, mutta vakuutusyhtiön mielestä potilas on täysin terve.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7681
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4576
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3231
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe