kestoa

kestojen kokeilu

Mistä löytyisi valmistaja aikuisten kestovaipoille? Olen koittanut etsiä mutta ei tunnu löytyvän.

11

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kestovaippailija

Kyllä kai kaikki suomalaisetkin vaippafirmat tekee mittatilauksena mitä vaan kun lyö tarpeeksi rahaa tiskiim.

• KESTOA

Oon koittanu tilata mutta ei oo vielä tullut. Viimeksi sanottiin että viikon päästä tulee muttei vielä oo näkyny, Pari kuukautta on jo menny.

• Ihmettelee hän

Miksi haluat kestovaippoja aikuiselle, kun terveyskeskukset jakavat kertakäyttövaippoja inkotenssista kärsiville ja liikuntakyvyttömille vanhuksille ilmaiseksi?

• Elefone
        Ihmettelee hän kirjoitti:

Miksi haluat kestovaippoja aikuiselle, kun terveyskeskukset jakavat kertakäyttövaippoja inkotenssista kärsiville ja liikuntakyvyttömille vanhuksille ilmaiseksi?

Voisko olla, että se ei ole inkontinentti tai liikuntakyvytön.

Ihmiset voivat käyttää vaippoja myös ihan huvikseen.

• Ihmettelee hän
        Elefone kirjoitti:

Voisko olla, että se ei ole inkontinentti tai liikuntakyvytön.

Ihmiset voivat käyttää vaippoja myös ihan huvikseen.

No eikö silloin olisi parempi hakeutua psykoterapiaan? Kuka saa hupinsa ylimääräisestä pyykinpesusta? Sehän rasittaa turhaan luontoa, kuluttaa pesuainetta, sähköä ja vettä. Eikö olisi paljon mukavampaa etsiä hupinsa vaikkapa liikunnasta, seksistä, kulttuurista jne?

• Elefone
        Ihmettelee hän kirjoitti:

No eikö silloin olisi parempi hakeutua psykoterapiaan? Kuka saa hupinsa ylimääräisestä pyykinpesusta? Sehän rasittaa turhaan luontoa, kuluttaa pesuainetta, sähköä ja vettä. Eikö olisi paljon mukavampaa etsiä hupinsa vaikkapa liikunnasta, seksistä, kulttuurista jne?

Psykoterapiaan hakeutuu yleensä se henkilö, jota asia ylitsepääsemättömällä tavalla haittaa. Tässä tapauksessa se taidat olla sinä.

• Ihmettelee hän
        Elefone kirjoitti:

Psykoterapiaan hakeutuu yleensä se henkilö, jota asia ylitsepääsemättömällä tavalla haittaa. Tässä tapauksessa se taidat olla sinä.

Ei minulle ole liikunnasta seksistä tai kulttuurista mitään haittaa. Ne ovat virkistävää ja antoisaa, eikä rasita luontoa. Liikunta ja seksi pitävät myös huolen siitä, ettei ehkä vanhanakaan tarvitse maata kakkavaipoissaan laitoksessa persenahka vereslihalla ja nilellä.

• kestoa

Tarkoitus olisi ollut löytää kestovaippoja kun muovi aiheuttaa iho-ongelmia. Olis voinut käyttää väliin muovittomia vaippoja. Mutta antaa sitten vain olla kun jostain syystä näky menevän ihan asiattomaksi nuo viestit. Onneksi yhteiskunnalla on varaa maksaa sairauslomia vaikka useamminkin vaippaihottumankin vuoksi. Kiitos ja anteeksi!

• Ihmettelee hän

Saat anteeksi, mutta vain tämän kerran! Laita seuraavalla kerralla avauksesi oikealle osastolle.
        Terveys > sisätaudit > inkotinenssi

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4768

Jos vaippaihottuma pitää sinut poissa työelämästä, niin voi voi. Myöntäisit suoraan olevasi laiska.

• poika 20

MOI
      ei kannata ostaa kestovaippoja niissä tulee ohivuotoja
      kokemusta on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe