12/32 ärsyttää

L+Lissu

On se totta tuo 12/32, mutta ku ei pysty oottaan, on niin kaamea sosiaalinen vauvakuume ku kavereillaki on vauvat. Tässä kärsii jo ryhmädynamiikka jos jään kelkasta. Meillä lahkokin painostaa. Häät on kesällä naapurin Ilarin kans, kun pitää naimisiin mennä. Meidän lahkossa erot on harvinaisia, on pakko olla naimisissa ja kestää, lisäännyttävä on. Lahkomme haluaa lisääntyä eli kasvaa ja minä olen väline siihen.

15

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nai akkaas pelle

      Painu vittuuun 12/32, ja käy hankkimassa elämä.

      • 12/32

        Mulla on elämä, mutta hanki sinä jotain muuta sisältöä elämääsi kuin massalisääntyminen paskaan elämääsi.


      • 12/32
        12/32 kirjoitti:

        Mulla on elämä, mutta hanki sinä jotain muuta sisältöä elämääsi kuin massalisääntyminen paskaan elämääsi.

        En oo saanut naista pitkään aikaan. Vaimo ei ole antanut, kuin kerran viime vuonna. Olen kateellinen kaikille massalisääntyjille (mitä ne sitten ikinä onkaan) nehän saa paljon useammin. Kaikilla muillakin pitää olla paskaelämä, koska mullakin on. Muuten alan itkemään. Se ei ole oikein, että mun pitää alistaa akkaa saadakseni sen pysymään kotona, ja muilla on hyvät parisuhteet.


      • clvö
        12/32 kirjoitti:

        En oo saanut naista pitkään aikaan. Vaimo ei ole antanut, kuin kerran viime vuonna. Olen kateellinen kaikille massalisääntyjille (mitä ne sitten ikinä onkaan) nehän saa paljon useammin. Kaikilla muillakin pitää olla paskaelämä, koska mullakin on. Muuten alan itkemään. Se ei ole oikein, että mun pitää alistaa akkaa saadakseni sen pysymään kotona, ja muilla on hyvät parisuhteet.

        En yhtään ihmettele vaikka ei vaimo anna, ei antaja ollenkaan jos tietäis mitä mies kirjoittaa..


    • Oma vikanne on!

      kuten oon todennut jo useanmpaan kertaan viime kuukausina täällä: kaikki te jotka vastaatte näihin tyypin kirjoituksiin ihan sama sitten haukkumalla tai asiallisesti, niin juurikin te "ruokitte" tätä trollia. Ei hän tosta 12/32 ideologistaan välitä, tarkoitus on vaan provosoida ja aiheuttaa "paskamyrskyjä".

      Eiköhän se häipyis jos kukaan ei noteerais millään tavoin, mutta turha inistä jos itse lähtee leikkiin mukaan!

      • 12/32

        Tyypin? Tarkoitatko tyyppien? Minä ainakin aion jatkaa valitsemallani tiellä.
        Olen yhteiskunnan ja ihmisten asialla.


      • 12/32
        12/32 kirjoitti:

        Tyypin? Tarkoitatko tyyppien? Minä ainakin aion jatkaa valitsemallani tiellä.
        Olen yhteiskunnan ja ihmisten asialla.

        Joo. Mä oon itsekkin paskassa tän 12/32 parisuhteeni kanssa. Ero on tulossa ja silloin kaikkien muidenkin pitää erota. Sillä ei ihmiset saa olla onnellisempia kuin minä. Eikä hankkia lapsia, vaikka mullakin on. Mä aion hankkia pari lisää, koska niitä huostaanvietyjä ei lasketa.

        Uskokaa mua, mä oon aina oikeessa. Vaikka oonkin lievästi kehitysvammainen, niin tiedän paljon enemmän kaikesta kuin te.


      • jflvnbb
        12/32 kirjoitti:

        Joo. Mä oon itsekkin paskassa tän 12/32 parisuhteeni kanssa. Ero on tulossa ja silloin kaikkien muidenkin pitää erota. Sillä ei ihmiset saa olla onnellisempia kuin minä. Eikä hankkia lapsia, vaikka mullakin on. Mä aion hankkia pari lisää, koska niitä huostaanvietyjä ei lasketa.

        Uskokaa mua, mä oon aina oikeessa. Vaikka oonkin lievästi kehitysvammainen, niin tiedän paljon enemmän kaikesta kuin te.

        Toivottavasti 12/32 saa itsensä kuntoon, niin voisi kirjoitella mukavampia tekstejä vauvakuumeeseen liittyen. Uskon että ymmärrämme hänen sairauden. Hyvä äitiys ei liity ikään, kyse on kokonaisuudesta ja siitä milloin tuntee olevansa valmis.


      • Et näe todellisuutta
        jflvnbb kirjoitti:

        Toivottavasti 12/32 saa itsensä kuntoon, niin voisi kirjoitella mukavampia tekstejä vauvakuumeeseen liittyen. Uskon että ymmärrämme hänen sairauden. Hyvä äitiys ei liity ikään, kyse on kokonaisuudesta ja siitä milloin tuntee olevansa valmis.

        Eikö sen viestit liity muka vauvakuumeeseen?


      • ......
        Et näe todellisuutta kirjoitti:

        Eikö sen viestit liity muka vauvakuumeeseen?

        Et näe sitä ettei.


    • 194

      Ap on säälittävä provo.

      Eikä vaikea arvata kuka.

      • jep jep

        ;)


    • 12/32

      Totuus tekee joskus kipeää. Koita kestää.

      • glvll

        12/32 on masentunut!


      • 12/32
        glvll kirjoitti:

        12/32 on masentunut!

        Olenko? Vai niin. Kiitos tiedosta. Minä en sentää masennukseen ole lisääntymässä, niin kuin eräät ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe