Olemme menossa 25.2.14 Alanyaan, lähelle" Baliki Halia" eli kala basaaria ja tarkotus ois nyt ekaa kertaa mennä 724 transferillä, mutta kun katoin sitä valikkoa, josta ois pitäny klikata sitä osoitetta johon ollaan menossa, ei siellä ollut mitään minkä ois voinu klikata eikä siihen voi laittaa osoitettakaan. Eli nyt kysynki, osaako joku neuvoa, joka enemmän on käyttänyt sitä,että mitä pitäis tehdä. Yleensä olemme menneet taksilla Antalyasta, mut nyt ajattelimme olla nuukia ja käyttää 724.
724 transfer..
14
729
Vastaukset
- Jhk--
Hei, en ole itse käyttänyt tuota kuljetusta, joten en osaa auttaa, mutta tuolta heidän sivujen kauttahan voi kysyä..
Syy miksi vastaan tähän on se, että olen menossa samana päivänä Antalya- Alanya, eli jos kuitenkin päädytte taksikyytiin niin kerro täällä, voitais jakaa taksi jos aikataulut passaa?:) Itsellä siis lento yöllä Antalyassa..- city light 7
me ollaan menossa klo 18.25 lähtevällä koneella Istanbulista ja näillä näkymin ollaan menossa 724 transferillä..kun se nyt selvis....
- ffeferferdf
http://www.724transfer.com/?PG=1&LNG=eng
Siis ensin täytät eka sivun tiedot ja jatka. Tulee valikko, jossa valitset minkälaisen kyydin ostat. Täppä vaikka Shuttle Taxin kohdalle ja jatka. Tulee uusi valikko, johon voi laittaa osoitteen. Ei pitäisi olla niin vaikeaa :)- ffeferferdt
Tuo teidän "balik hali" on oikeasti "toptanci hali".
- city light 7
jo, ei ollu vaikeeta..oli vaan jääny huomaamatta se jatkuminen sielt valinta sivulta..kiitti vaan..nyt selviää...:))))
- city light 7
ffeferferdt kirjoitti:
mun mieleset siin lukee baliki hali..mut pitääpä tarkistaa..ku meen:))) turkinkielen taidoton ku vielä toistaseks olen:(
- ffffefefe
city light 7 kirjoitti:
mun mieleset siin lukee baliki hali..mut pitääpä tarkistaa..ku meen:))) turkinkielen taidoton ku vielä toistaseks olen:(
Siellä on kalojen lisäksi niin paljon kaikkea muutakin, että en usko sitä nimetyn kalahalliksi. Kauppahalli on oikeampi nimitys tuolle, kuten ne on Suomessakin nimetty. Suora suomennos toptanci halille on tukkuhalli tms.
- city lihgt 7
ffeferferdt kirjoitti:
just parveekkelta katoin , että siellä on iso kyltti, jossa lukee "BALIK HALI", varmaan tollanenki paikka löytyy, mut ei täst meiän läheltä..siellä kyllä myydään myös vihanneksia, teetä ym turkkilaiseen kulttuurin kuuluvaa ja monta hyvää kalaruokapaikkakin on ja markkinat aina tiistaisin..
- taxilla vaan
60 euroa suoraan taxilla lentokentältä ovelle, enpä itse viitti tosta summasta ja palvelusta enää nuukailemaan.
Kannattaakohan matkustaa ollenkaan jos 60 euroa on liian kova hinta 130 kilometrin matkasta- city light 7
vastaan sit ku nään sen kyltin mitä siin lukee..en rupee väittelemään ja totta on että siellä myydään muutakin kun kaloja. ja suomessa niitä sanotaan aivan oikein kauppahalleiksi..
.näkemisiin!!! - citylight 7
eipä ole paha hinta..siitä palvelusta, mut halutaan kokeilla muutakin, kun ei nää tulot enää tästä nouse..kun eläkkeelle ollaan molemmat just jääty:)..
- 11eur
citylight 7 kirjoitti:
eipä ole paha hinta..siitä palvelusta, mut halutaan kokeilla muutakin, kun ei nää tulot enää tästä nouse..kun eläkkeelle ollaan molemmat just jääty:)..
Viimeksi kun tuli 724transferilla meitä ei ollut kuin kaksi henkilöä ja selvisi 11Eur lla/hlö, niin kyllä se minusta jo kannatti.
- onhan noita
holidaytaxis.com vaikuttaa kohtuu hyvältä vaihtoehdolta myös!
- city light 7
kiitos kaikille vastanneille ja niin kuin jo epäilin että laittaa osoks sen" balik halin.".tai että lähellä sitä..pääsee oikeean paikkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802