SINUN rahojasi käytetään Romanian verilöylyyn

EUn puututtava

Tiesitkö, että SINUN EU-rahojasi käytetään lainvastaisesti Romanian satojentuhansien katukoirien kiduttamiseen ja täysin epäinhimilliseen tappamiseen. EU ei ole tähän asti puuttunut asiaan. Jos haluat vaikuttaa, allekirjoita linkissä oleva vetoomus EU:lle.

http://europeancommunicationsteam.weebly.com/speak-up.html

5

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeeeeeeeees

Sepä hyvä, että hävitetään rabiesta yms. tartuttavat katukoirat!

EU:n sietäisi antaa siihen hieman tukea.

• ding dong

koirat pitää laitaa kiinan koirafestivalin voivat nautti paikasta

• hyvä vaaan

ne rakit on tapettava viimeiseen asti

ihan hyvä että asiaan on puututtu

• Toivottavasti aloittaja on itse käynyt Bukarestissa toteamassa tilanteen. Koirat ovat todella paha ongelma siellä. Kiitos Nicolae Ceausescun perinnön ja suuruudenhulluuden. Ceausescu pakkomuutatti porukkaa keskustasta lähiöihin, purki loputkin vanhastakaupungista ja rakennutti mahtipalatsinsa niille hoodeille.

Lähiöihin muuttamaan pakotetuilta asukkailta jäi koiria jälkeensä. Ne ovat luonnon lakien mukaan lisääntyneet ja täyttäneet miljoonakaupungin. Kuola valuen koirat kyttäilevät yksinäistä kävelijää puistossa (paljon eri rotuisia, lähinnä kai sekarotuisia), matkustavat julkisilla kulkuvälineillä ja saattavat purra. Ainakin yksi japanilainen turisti on kuollut koiran puremaan. Paikallisväestöstä ei liene tarkkoja tilastoja. Nämä koirat eivät ole söpöjä lemmikkejä.

Romaniassa olen viimeksi ollut kymmenen vuotta sitten ja Bukarestissa 16 vuotta sitten, joten en osaa kommentoida kuin tilannetta silloin. Oli stressaavaa lomailla sellaisessa kaupungissa. Enkä jaksa uskoa, että siellä asuvatkaan aivan sinut koiraongelman kanssa ovat. Eläinsuojelu on sinänsä kannatettavaa, mutta tuollainen hallitsematon ongelma on liikaa. Minulle ja monelle.

• Kirjoittaja2

Aikaisemmin, kun Romaniaan tehtiin ryhmämatkoja, olin Romaniassa Mamaialla ( rantalomakohde ), Poiana Brasovissa ( hiihtolomakohde ) ja Sinaialla, joka on kaunis kaupunki vuoristossa. Noissa kohteissa ei ainankaan silloin näkynyt katukoiria. En tiedä, mikä on tilanne nyt. Olen käynyt myös Bukarestissa, mutta ei sielläkään tuolloin näkynyt katukoiria tai ainakaan se ei ole jäänyt mieleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      6994
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2066
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1140
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1016
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      949
    Aihe