Hei, olen kovasti yrittänyt hakea uutta peliä ja harkinnut ostavani Skyrim pelin ps3:lle. Entuudestaan olen pelannut lähinnä toimintapelejä (esim. Uncharted, Red dead Redemption, Tomb Raider, Far Cry ym.), joten päätin kysyä täältä, oppiiko Skyrimin pelattavuuden helposti näin aloittelija roolipeleissä? Eri hahmot: haltiat, ihmiset, örkit sekä niiden ominaisuudet eivät ole tuttuja entuudestaan. Ainoastaan Word of Warcraftia olen vuosia sitten pelannut vähän. :)
Skyrim vaikuttaa mielenkiintoiselta ja näyttävältä peliltä. Onko netissä jossain mielellään suomenkielistä "aloittelijan opasta" peliin? Olen yrittänyt hakea, mutten ole ainakaan googlesta löytänyt.
Skyrim aloittelijalle
4
309
Vastaukset
- TES: V
Suosittelisin ostamaan kyseisen pelin pc:lle koska modit ja parmmat grafiikat, ja muutenkin mukavampi pelata tuolla pc:llä. Tuo ps3 versio näyttää huonolta ja se konsoli muutenkaan jaksa pyörittää sitä. Mutta jos pääasia on vain päästä pelaamaan skyrimiä, ni osta vaan ps3. Itse n. kuukausi sitten aloitin pelaamaan skyrimiä, ja alussahan se on hieman vaikeaa, mutta kyllä sen tajuaa ja kivaa se on sitten kun sen on tajunnut. Ainiin, pc:llä on myös konsoli, joka muuttaa pyös pelikokemuksen aivan erilaiseksi.
- Neloth
No helppo tapa aloittaa on:1:laitat vaikeustason noviisille 2:hepoin classi on alussa perus warrior. Laitat taidoiksi one-handed, block, heavy armor, smithing ja archery. Parhaat rodut tälle classille ovat örkki, nordi ja redguard.
- katya1
Kiitos kummallekin vastauksista! Tuli vihdoin tänään hankittua Skyrim, en tosin vielä ole ehtinyt kokeilemaan. Olipa erikoista, ettei ohjevihkoa ollut pelissä ollenkaan mukana, vaikka ihan uutena ostin..
Mielenkiinnolla lähipäivinä kokeilen Skyrimia ja aloitan vaikka noilla asetuksilla. :)
- 345y45yh
Ohjekirja kyllä löytyy, mutta se on pelin help osiossa, ja pelikin neuvoo alussa, miten toimia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100