XBox ohjain

xbox

Tuli hommattua kaksi langallista xbox ohjainta mutta niissä olikin semmoinen lituskamallinen liitäntä ja semmoista paikkaa ei ollut mun boxissa. Ilmeisesti kaipaa väliin jonkun liitinjohdon? Vai onko kyseessä vanhempi ohjainmalli jota ei saisikaan toimimaan enää uudemmassa (pari vuotta vanha) boxissa?

Jos joku osaa neuvoa liitäntäjohdon ostopaikan niin olisin kiitollinen tai jos ei näitä saa toimimaan boxissani niin kertoisko joku tekeekö näillä vanhemmilla ohjaimilla enää mitään?

3

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävaan

Onko kyseessa siis xbox vai xbox 360? jos xbox niin sitten xbox 360 ohjaimet ei toimi siinä ja samoin myös toisin päin. Korjatkaa jos olen väärässä.

• xbox

Juu taitaapi olla ohjaimet vain mallia xbox ja konsolini on toi 360. Harmi homma. Täytyypi koittaa myydä noi jossakin pois.

• pellimies.

Jos uusden ohjaimen vielä ostat ja langallisena niin hommaa kerralla windows yhteensopiva, toimii tietokoneessa ja xbox 360 konsolissa, ne on ihan virallisia xbox 360 ohjaimia.

Vanhoihin xbox ohjaimiin on adapteri olemassa jolla sen saa toimimaan tietokoneessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7037
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4173
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2211
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      63
      1968
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      83
      1470
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      197
      1458
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe