Kuka oli Liisa Ruuska?

rupeltaja2

Kuinka moni muistaa 90-luvulta sellaisen artistin kuin Liisa Ruuskan? Hänhän teki muistaakseni biisit itse, ja hänellähän oli se hittikappale Suolaheinä. Muistan kun tämä Suolaheinä -biisi soi aika usein radiossa 90-luvun alkupuolella. En silloin pienenä yhtään tiennyt että kenen biisi se oli, mutta joskus vuosia myöhemmin näin sen kummeli -sarjassa esitetyn musiikkivideon kyseisestä biisistä, niin silloin vasta minulle selvisi kappaleen esittäjäksi Liisa Ruuska, joka oli kyllä täysin tuntematon artisti minulle.

Tämä Liisa Ruuska taitaa olla muutenkin melko tuntemattomaksi jäänyt artisti, kun eipä häntä ole liioin julkisuudessa näkynyt, ja varsinkaan nykypäivänä hänestä ei ole kuulunut enään mitään. Jostakin olen joskus kuullut, että hän olisi ollut enemmän tunnetuimman laulaja-lauluntekijä Pekka Ruuskan sisko, mutta muutenpa hänen taustoista ei ole juuri puhuttu. Kuka siis oli tämä Liisa Ruuska, ja vieläkö hän musiikkia tekee, vai onko lopettanut muusikonuransa täysin?

14

12257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Knower

      Liisa Ruuska toimii tällä hetkellä ala-asteella luokanopettajana Helsingissä.

    • RuuskanTiinaKummeli

      Itsekään en koko Liisa Ruuskasta ole kuullut muualta kuin tästä Kummelin artistivieras pätkästä. Tuohonkin kyseiseen pätkään törmäsin vasta tässä viime vuosina, kun se oli tekijänoikeussyistä leikattu tuolta Kummeli DVD:ltä pois.

    • liisahaisee

      liisa oli meijä ope hyi helevetti

      • Anonyymi

        kuka oot


    • Omgliisa

      Liisa on vitun. Hyvä se oli mun ope ala-asteen la . Terveisiä

    • Anonyymi

      Liisa on mun ope

    • Anonyymi

      Liisa R. oli luokkatoverini 1980 -luvulla lukiossa. Kaunis lauluääni jo tuolloin. Muistan hänet kunnollisena ja reippaana oppilaana ja sydämellisenä tyyppinä. Toivottavasti ei ole vajonnut suvakkiutuuteen, jotain sellaista olemuksessa oli...

      • Anonyymi

        Kunnolliset ja sydämelliset ihmisethän nyt ovat juuri niitä, joita jotkut haukkuvat suvakeiksi.
        Nuo ovat monille Perseilijöille ei-toivottuja luonteenpiirteitä. Suvaitsemattomuus on Persujen ihanne.


    • Anonyymi

      kuuntelin hänen kappaleen karkuun ja tykkäsin kappaleen rytmikkyydestä. Pitääpä tsekata tarkemmin&syvemmin hänen tuotanto!

    • Anonyymi

      seon kiva ilimiö ussein se että kun löytää uusia suosikkeja kun suomimusassakin on piilossa semmosia nimiä joista ei oo tienny yhttään mittään, mut hyvä kun tietää , parempi myöhään ku ei millonka.

      Voin suositella teille näitä seuraavia, kokeilkaapa ainakin käyvä ees kuuntelemassa uteliaisuutta jos ootta uteliaita musan tutkijoita;

      1.Maritta kuula
      2.Liisa tavi
      3.Marja mattlar
      4.Islaja
      5.Iris kukka
      6.Kairon irse
      7.Oranssi pazuzu
      8.Draama-helmi
      9.Ylva haru
      10.Ilona
      11.Kumma heppu&lopunajan voidellut
      12.Donna
      13.Jari loisa
      14.Aija puurtinen
      15.Tavaramarkkinat
      16.Liisa akimof
      17.Himo
      18.Saigon
      19.Metuja
      20.Willma
      21.Little mary mixup
      22.Costi
      23.M(Minja koski)
      24.Kielo kärkkäinen
      25.Maria&marsialaiset

      • Anonyymi

        Kiitos vinkeistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä!

        voisin heittää lissää suomimusanimiä joista ei kaikki kovin tuttuja;

        1.riukupastori
        2.kuningaskalastaja(gospel yhtye)
        3.Heli luokkala
        4.heikki sarmanto
        5.kaneli
        6.emma Salokoski trio
        7.Vuokko hovatta
        8.Riikka
        9.veikko lavi
        10.Senni Eskelinen stringpuree band
        11.Nina åström
        12.jigsaw
        13.the blaster master
        14.Melrose


    • Anonyymi

      Taisi olla Ruusa Liiska.

    • Anonyymi

      Liisa on munkin ope ihan vitsin hyvä on.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3680
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2900
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2694
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2193
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1898
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1857
    Aihe