suvi teräsniska

Anonyymi

Miksi Suvi Teräsniska menee laulamaan tanssilavoille???,kun itse sanoi ettei laula tanssimusiikkia,niin silloin pitäis pysyä pois tanssipaikoilta.

12 kommenttia

Äänestä

Vastaukset

• Miksi sinä menet aamulla töihin? Sama syy hänellä.

• Sillä erolla,että siinä pilaa tanssijoidenkin illan.

• valitettavasti kirjoitti:

Sillä erolla,että siinä pilaa tanssijoidenkin illan.

Edelleen on vapaus valita, mihin menee pahoittamaan mielensä.

• Suvin kappaleitahan voi tanssia, ja tanssilavoilla yleensä tanssitaan. Ei kai tanssilavoilla ole pakko laulaa valssia, tai humppaa.

• Oli miten oli.Suvi on paras suomalainen naisartisti! Hän OSAA laulaa !

• Ei osaa, vain Paula Koivuniemi osaa.

• Ei Suvin musikki mitään tanssittavaa kylläkään ole. Tanssilavalla ei moista piipitystä tarvita .

• Sä et vaan osaa tanssia Suvin biisejä . Ei ole pakko tulla silloin tanssilavalle, kun Suvi esiintyy.

• Piipittäjät saivat nokilleen Vain elämää konsertissa Hartwall areenalla. Katsomot ammottivat tyhjyyttään mutta siellä olivatkin nämä tusinavinkujat.
    Silloin kun Suvi vetää iskelmää se on todella nautittavaa. Hän osaa laulaa, ei kuten muutamat vinkulelut.

• Huokailee kuin keuhkotautinen laulaessaan.

• minulla ei ole työpaikkaa. olen työtön ja siksi on loukkaavaa lulea, että joku menee työpaikalle asenteella, että pitäisi muka osata laulaa On tässä ennenkin maksalaatikkoa syöty, ja eritoten kuten on tapana sanoa, otetaan siitä rusinatkin välillä pois, on erityisen herkkä hetkittäin ja siksi ei ole kiva lukea tällaista

• Huokailijat, piipittäjät, honottajat ja hinkujat ovat vallanneet laulumarkkinat. Vingutaan kun sianporsaat.
    Oli joskus kunnia asia, ettei kesken laulun kuulunut hengenvetoja. Nyt se on näköjään sääntö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.