suvi teräsniska

tanssitavaa olla pit

Miksi Suvi Teräsniska menee laulamaan tanssilavoille???,kun itse sanoi ettei laula tanssimusiikkia,niin silloin pitäis pysyä pois tanssipaikoilta.

12

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavatanssi

Miksi sinä menet aamulla töihin? Sama syy hänellä.

• valitettavasti

Sillä erolla,että siinä pilaa tanssijoidenkin illan.

• Mmmmmmmm
        valitettavasti kirjoitti:

Sillä erolla,että siinä pilaa tanssijoidenkin illan.

Edelleen on vapaus valita, mihin menee pahoittamaan mielensä.

• iskelmä-tanssia

Suvin kappaleitahan voi tanssia, ja tanssilavoilla yleensä tanssitaan. Ei kai tanssilavoilla ole pakko laulaa valssia, tai humppaa.

• Annetta

Oli miten oli.Suvi on paras suomalainen naisartisti! Hän OSAA laulaa !

• kuutelesmurusenija

Ei osaa, vain Paula Koivuniemi osaa.

• eikelpaamulle

Ei Suvin musikki mitään tanssittavaa kylläkään ole. Tanssilavalla ei moista piipitystä tarvita .

• Älä-tuu.tansseihin

Sä et vaan osaa tanssia Suvin biisejä . Ei ole pakko tulla silloin tanssilavalle, kun Suvi esiintyy.

• Parketilla

Piipittäjät saivat nokilleen Vain elämää konsertissa Hartwall areenalla. Katsomot ammottivat tyhjyyttään mutta siellä olivatkin nämä tusinavinkujat.
      Silloin kun Suvi vetää iskelmää se on todella nautittavaa. Hän osaa laulaa, ei kuten muutamat vinkulelut.

• hypsikka

Huokailee kuin keuhkotautinen laulaessaan.

• kepöhinals

minulla ei ole työpaikkaa. olen työtön ja siksi on loukkaavaa lulea, että joku menee työpaikalle asenteella, että pitäisi muka osata laulaa On tässä ennenkin maksalaatikkoa syöty, ja eritoten kuten on tapana sanoa, otetaan siitä rusinatkin välillä pois, on erityisen herkkä hetkittäin ja siksi ei ole kiva lukea tällaista

• vikinää

Huokailijat, piipittäjät, honottajat ja hinkujat ovat vallanneet laulumarkkinat. Vingutaan kun sianporsaat.
      Oli joskus kunnia asia, ettei kesken laulun kuulunut hengenvetoja. Nyt se on näköjään sääntö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      76
      6359
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      443
      4452
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      61
      3618
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2265
    5. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      113
      2249
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      996
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      66
      918
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      43
      843
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      81
      741
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59