suvi teräsniska

tanssitavaa olla pit

Miksi Suvi Teräsniska menee laulamaan tanssilavoille???,kun itse sanoi ettei laula tanssimusiikkia,niin silloin pitäis pysyä pois tanssipaikoilta.

12

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavatanssi

Miksi sinä menet aamulla töihin? Sama syy hänellä.

• valitettavasti

Sillä erolla,että siinä pilaa tanssijoidenkin illan.

• Mmmmmmmm
        valitettavasti kirjoitti:

Sillä erolla,että siinä pilaa tanssijoidenkin illan.

Edelleen on vapaus valita, mihin menee pahoittamaan mielensä.

• iskelmä-tanssia

Suvin kappaleitahan voi tanssia, ja tanssilavoilla yleensä tanssitaan. Ei kai tanssilavoilla ole pakko laulaa valssia, tai humppaa.

• Annetta

Oli miten oli.Suvi on paras suomalainen naisartisti! Hän OSAA laulaa !

• kuutelesmurusenija

Ei osaa, vain Paula Koivuniemi osaa.

• eikelpaamulle

Ei Suvin musikki mitään tanssittavaa kylläkään ole. Tanssilavalla ei moista piipitystä tarvita .

• Älä-tuu.tansseihin

Sä et vaan osaa tanssia Suvin biisejä . Ei ole pakko tulla silloin tanssilavalle, kun Suvi esiintyy.

• Parketilla

Piipittäjät saivat nokilleen Vain elämää konsertissa Hartwall areenalla. Katsomot ammottivat tyhjyyttään mutta siellä olivatkin nämä tusinavinkujat.
      Silloin kun Suvi vetää iskelmää se on todella nautittavaa. Hän osaa laulaa, ei kuten muutamat vinkulelut.

• hypsikka

Huokailee kuin keuhkotautinen laulaessaan.

• kepöhinals

minulla ei ole työpaikkaa. olen työtön ja siksi on loukkaavaa lulea, että joku menee työpaikalle asenteella, että pitäisi muka osata laulaa On tässä ennenkin maksalaatikkoa syöty, ja eritoten kuten on tapana sanoa, otetaan siitä rusinatkin välillä pois, on erityisen herkkä hetkittäin ja siksi ei ole kiva lukea tällaista

• vikinää

Huokailijat, piipittäjät, honottajat ja hinkujat ovat vallanneet laulumarkkinat. Vingutaan kun sianporsaat.
      Oli joskus kunnia asia, ettei kesken laulun kuulunut hengenvetoja. Nyt se on näköjään sääntö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe