Etelä Sisiliassa on tullut käytyä monta kertaa ja nyt on tullut mieleen, et Cefalu vois olla kiva matkakohde myös. Olisi kiva kuulla teiltä siellä käyneiltä mielipiteitä ja vinkkejä.
Cefalu
6
590
Vastaukset
- Minäkin rakastuin
Pieni ja idyllinen paikka. Hyvät kulkuyhteydet junalla Palermoon ja Messinaan. Olimme bungalow-huoneissa noin kolme km Cefalun keskustan ulkopuolella, joten varsinaisesti en tiedä kaupungin menosta muuten.
- Sisiliaan rakastunut
Kuinka maltoit olla tutustumatta Cefaluun?
- Mysterious
Olen varaamassa matkaa cefaluun. Mietin vain että kumpi kuukausi olisi parempi vaihtoehto lämpötiloja ajatellen. Elokuu vai syyskuu? Onko Elokuussa liian kuuma vielä? Näyttää keskilämpötilat olevan elokuussa 33 ja syyskuussa 30. Pitääköhän noi mitenkä paikkaansa? Elokuussa sais nimittäin 130e halvemmalla samaan hotelliin...
- Mistero
Heinä- ja elokuu ovat kuumimpia kuukausia. Lämpötiloja ajatellen syyskuu on ehdottomasti parempi vaihtoehto ja rannoilla paljon enemmän tilaa. Ihmettelen suuresti, että saisit elokuun loman halvemmalla. Se on yleensä kallein kuukausi, koska kaikki italialaiset ovat silloin lomalla ja rannat täpötäynnä...
- muutaman kerran ollut
Minusta ei todellakaan kannata 130 euron takia lähteä kuumuuteen ja tungokseen elokuussa, jos on mahdollista lomailla syyskuussa miellyttävämmin. Sisilia sopii lomakohteeksi vielä lokakuussakin.
Juuri siksi elokuun matkat ovat suomalaisille halvempia elokuussa, koska suomalaiset eivät muuten silloin Sisiliaan lähtisi tietäen epämukavuuden.
- Cefaluun rakastunut
Cefalu on mukava pieni kaupunki hienon rannan ympärillä. Tässä on video, joka kuvaa täydellisesti sen millainen paikka on kyseessä.
http://youtu.be/mw87JvNlSwE
P.S. Sisiliassa junat ovat erittäinen halpoja ja niillä pääsee liikkumaan kätevästi rannikon kaupunkien välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882