Kun olen katsellut selvänäköisessä tilassa unen puolella tuntemiani homoseksuaalisia miehiä, niin huomasin suureksi yllätyksekseni, että suuri osa heistä näyttäytyy minun katseelleni naisen hahmossa.
Homoseksuaaliset naiset puolestaan näyttäytyvät suureksi osaksi miehen hahmossa.
Molemmissa ryhmissä on lukuisia poikkeuksia. Esim. miehiset homoseksuaalit miehet näyttäytyvät miehen hahmossa. Naiselliset homoseksuaaliset naiset näyttäytyvät naisen hahmossa.
Hetero- ja bi-seksuaalit näyttäytyvät lähestulkoon aina omissa hahmoissaan - mies miehenä ja nainen naisena.
Näistä havainnoista olenkin päätellyt, että homoseksualisuus johtuu osittain siitä, että joskus taannoin kyseinen ihminen oli vastakkaisessa sukupuolessa. Vastakkaisen sukupuolen jäänne, eräänlainen muistuma, on jäänyt jäljelle.
Tämä teoria ei selitä kaikkia tapauksia, kuten miehisiä homoja tai naisellisia lesboja.
Voi olla, että näissä tapauksissa kyseinen on elänyt jo monta elämää sitten toisessa sukupuolessa. Tähän elämään on pullahtanut yllättäen muistumaa jostain menneestä elämästä, joka muuttaa seksuaalisuuden tämän elämän ajaksi vanhan mallin mukaiseksi.
Myös edellisessä elämässä traumatisoituminen saattaa ehkä muuttaa seksuaalisuutta johonkin suuntaan. Tämä teoria on vasta tutkimusvaiheessa eikä voi sanoja vielä juuta eikä jaata suuntaan tai toiseen.
Tutkimus seksuaalisuudesta selvänäköisesti
ihmisyyttä tutkiva
1
126
Vastaukset
- 7+7
Minulle on riittänyt aina se selitykseksi, että sielut ovat päättäneet ennen elämään tuloa, että seurustelevat tiettyjen sielujen kanssa riippumatta sukupuolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674819Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813267- 402945
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956