Osaako joku vinkata minulle, mistä löytyisi teini-ikäiselle pojalle merkkivaatteita? Esim. DC, Volcom tms.
New York ostospaikat
7
454
Vastaukset
- Erikka78
Bussilla jersey gardensin outlet ostoskeskukseen.
- Miksu
Kiitos paljon tiedosta!
- Eerikka78
Miksu kirjoitti:
Kiitos paljon tiedosta!
Passi mukaan tai ajokortti niin saat outletin infosta kirjasen jossa alennuskuponkeja ostoskeskuksen liikkeisiin.
- nyc
Manhattanilta kaupasta nimeltä Journey's (löytyy ainakain Broadway & 34.kadun kulmasta). Times Squarella helposti löydettävissä Element & Billabong liikkeet.
- Turistit
Mites ostosten verotus menee Jerseyn puolella? Sama 8,875% kuin New yorkin puolella?
- Basta
Ei veroja NJ:ssä
- I <3 NY
Yhdyn Jersey Gardenssiin, sieltä löytyy kaikkea joka lähtöön, ja halvemmalla kun Nykissä. NIin, ja tosiaan verottomana. Jersey Gardenssin pääsee bussilla ja ainakin On Board tours järjestää sinne reissuja pikkubussillakin, maksaa enemmän mutta voi olla kätevää jos ostoksia on paljon. Paikalliset bussit kun tuppaa olemaan aika täynnä :D Huolimatta matkustustavasta kannattaa JG reissuun varata päivä, katseltavaa ja ostettavaa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882