eli selvänäkijät,meesiot,ufotutkijat ym paranormaalit ohjelmat häveämässä,milloin saamme taas nauttia alan dokumeteista?
onko tulossa paranormaaleista dokumetteja?
3
109
Vastaukset
- tai sitten...
Voiko niitä kutsua "dokumenteiksi", mutta ihan ohjelmiksi. Harrastan itse alaa, olen harrastanut nyt säännöllisesti 21 vuotta, muutoin jo 31 vuotta. Harrastus alkoi , kun kuollut äitini vastasi puhelimeen. Ihmeissäni kun olin, laskin luurin alas ! Ääliö ! Mutta vakuutan myös, että näille ohjelmille on todella tarvetta ja kysyntää. Koska ne nyt vaan muuttaa maailmaa !
- Elsa-Pekka
Mitä siis tapahtui? Minne sinä tarkalleen ottaen soitit, kun kuollut äiti vastasi puhelimeen?
- hfhgfhfgh
Riivatuissa taloissa tulossa uusi tuotantokausi minkä nyt toivoisi tännekkin. Hömppä jaksot kyllä taas nopeasti erottaa jotka vain paikan mainosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858