Moikka kaikille=)
Mulla lahja oli jo suuniteltu ja melkein tilattu kun mokoma seppä itse soitteli meille kotiin ja sanoi avomiehelleni että teidän tuleva vaimio on kyselly tälläistä huomenlahjaksi teille, niin että onko asia hoidossa, niinpä joudun keksimään jotain muuta...=/
Mitä olette atanut huomenlahjaksi uunituoreelle puolisolle? Siis mielummin jotain muuta kun koruja, sillä me ei kumpikaan oo oikein koru ihmisia:)
HUOMENLAHJA
5
3993
Vastaukset
- Meri
Olipa TODELLA tökerösti tehty tältä sepältä! Siinä ei paljon taas ihmisellä aivosolut raksuttaneet, kun noin meni asian paljastamaan. Veikkaanpa että kyseessä oli mies.
Mitenkäs olisi taskumatti? - morsio
on pari kymppiä rahaa. Takuuvarma tyytyväisyys. Rahaa parempaa lahjaa ei olekaan.
Ostaa sitte itse mitä tahtoo.- Annu
Kiva kun laitat miehellesi lahjan. En itse laittanut, kun mies sanoi, ettei naisten kuulu sellaista hankkia. Mutta mitenkä olisi, jos keksisit jotain mukavaa ohjelmaa seuraavaksi päiväksi? Häät ovat niin ihana juttu, ettei tahtoisi lopettaa juhlintaa oleenkaan, joten jatkakaa kaksistaan vielä seuraavana päivänä!
- nyt rouva
Minä en itse antanut mitään, mutta talon sain itse. Tai oikeestaan se oli hääyllätys mieheltäni.
- II-liitto
Sain huomenlahjaksi gbs-laitteen että osaan tulla kotiin jos eksyn matkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1294650Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293387- 213380
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt493150Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512985Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod192594Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92229
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135