lasitölkistä kun ei käsivoimin jaksa kääntää?
1,550 kg etikkakurkku purkki yrittänyt olen jo vuoden en vaan saa...
Pidin viilessä ja yritin ei yhtään...
Minulla on otetta pitävä silikoninen kannen päälle laitettava luistamista estävä pidin...
Mikä olisi se niksi.
Miten saa kannen auki
6
465
Vastaukset
- kikkakakkonen
Napauta naulalla ja vasaralla tai terävän veitsen kärjellä reika kanteen.
Sen jälkeen aukeaa ilman vaivaa.
Kantta voi myös yrittää raottaa tukevateräisen veitsen kärjellä.
Pääasia että purkkiin saa ilman sisälle. - ........
Säilyketölkin avaaja parasta hankkia.
Saarioinen jakoi punaisia muovisia. Metallinen pieni jolla avataan tonnikalapurkkeja, jos sinulla sellainen on, ujuta kannen ja purkin väliin.
Veitsellä on hankala saada pitävää otetta. - helppoa-
Tavallinen ruuvimeisseli, työnnä terä kannen ja lasipurkin reunan väliin, kääntele terää oikealle tai vasemmalle, kunnes kuuluu kannesta naksaus, sen jälkeen saat kannen kierrettyä helposti auki.
- Purkinavaaja
Pistä se metallikansi alaspäin kuumalle hellanlevylle 5-10sek, kyllä aukee. Tai sit pyydät naapurin äijää avaamaan
- jepa3
Ota rälläkkä ja kytke verkkovirtaan. Tämän jälkeen ota rälläkkä käteen ja laita etikka purkkii kiinni niin että pysyy paikallaan. Sitten vaan rälläköimään, aukeaa varmasti
- dfarwgag
teelusikan varrenpään ujutat kannen ja purkin väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937348- 2272588
- 262561
- 1581874
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143