Tylsistyttää ottaa esille mitään ulkomaalaisista, mutta emme ole rasisteja kunnes reaktiomme on sama jos suomalainen tekisi saman ulkomaalaiselle ja toisin päin. Erityisesti arabimaissa yleistä, käydään hakemassa valkoisia orjia, hurmataan vaikka ulkomaan matkalle ja sitten myydään orjaksi vanhalle enolle tai mallisopikset arabimaissa. Tämä on yleistä ja Skandinavia suosittu kohde (Suomi vähemmän). Minun lääkärini lapsi yritettiin kidnapata Petralla ja koska olen kaunis, minulle on sattunut se kohdalle 2 kertaa, teininä Ruotsissa ja 29 v. Tunisiassa. Kerron vaan kun ihmiset ei tiedä, että tällaista tapahtuu. Islam ei salli tätä, vaikka sallii ei-islamilaisten seksiorjuuden, mutta heidät saa vangita vain sodan yhteydessä, tyypillisiä sen ajan sotakäytäntöjä, muuten en ota kantaa islamiin, mutta ei Jeesus tuollaista olisi sallinut.
Mihin kauniita naisia ja kauniita lapsia katoaa?
mocking bird
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164443
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.272931Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062315Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341950- 1841676
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341645Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1401216