Onko edelleen Yhdysvalloissa tää ''rotu'' homma vielä? Koska kuulemma esimerkiks Harlem on aika todella vaarallinen jos menee illasta sinne hillumaan.
Tästä en oo varma kuuluuko noihin mustien alueisiin mutta Chinatown. Sinnekkään ei kannata eksyä pahemmin.
Lower Manhattan, Uptown, Downtown, Harlem ynnä muut nää, niin kannattaako sillain suosiolla jättää nää baarit yms käymättä, koska kaikki mustat kuulemma ei ihan hyvällä katso jos tulet sinne.
Anteeksi tämä mun tyhmyys :D
''Mustien alueet'' New Yorkissa
4
1676
Vastaukset
- Globe Trotter
Käsittääkseni NY on nykyisin Yhdysvaltain turvallisimpia kaupunkeja. Pormestari Rudy Giuliani laittoi muinoin roskajoukot kuriin ja kuri on säilynyt sen jälkeenkin. Olen joskus käynyt siellä baareissa ja klubeilla joissa muut asiakkaat olivat pääsääntöisesti tummaihoisia mutta eivätpä nuo ole kiinnittäneet meikäläiseen sen kummempaa huomiota. Mitä nyt joku baaritiskillä kysäisi että mistä olen kotoisin ja missä osavaltiossa semmoinen kaupunki kuin Finland sijaitsee... Sama juttu muuten Atlantan pimeällä puolella. Tietenkin normaalia järkevää varovaisuutta kannattaa noudattaa sielläkin kuten aina matkaillessa - yksin, umpijuovuksissa, setelitukko rintataskusta pursuen ja kultakello ranteessa ei kannata lähteä hämärille sivukujille yöaikaan.
- NYCmatkailija
Harlem- ei ole enää baarallista ainakaan päiväsaikaan.
Chinatown - vaaraa 24/7
"Lower Manhattan, Uptown, Downtown, Harlem" vapaasti voi mennä baareihin.
Ylipäätänsä kun käyn New Yorkissa en kaihda mitään paikkoja tai baareja.
Maalaisjärki mukaan niin upea paikka matkustaa. - cvbdfgad3
Mitä tarkoitit tuolla "Chinatown - vaaraa 24/7"?
Itse en ainakaan pidä sitä vaarallisena alueena. - 1346
Voi tulla vahan vaikea matka kun ne mustat eivat pysy "alueillaan" vaan niita on ihan joka paikassa. Valkoisessa Talossakin rellestavat ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714