Vihattu sisarpuoli

Tähtisimmu

Hoisin äitiänin 6 vuotta kunnes selkä/niskaleikkausten jälkeen jouduin lopettamaan omaishoidon.sain siksi vihan sisarpuolilta kun he joutuivat pakosti VÄHÄN auttamaan äitiä,jolle järjestin kotisairaanhoidon ym.Muutin kauas heidän luota mieheni kanssa,en kestänyt katsoa sitä valtavaa vihan tunnetta enää.Olen 6 lapsisen perheen sisarpuoli,joka syntynyt romaanimiehelle ja aina sisarten vihaama tämän asian vuoksi.Kiitos tuli heiltä kun sairauksieni takia äidin omaishoito loppui eli VIHA JOKA ON NIIN SUURI,että nyt saattohoidossa olevaa äitiäni en saa käydä edes hyvästelemässä.haluaisin jotenkin "herättää" heitä ajattelemaan myös minun tunteita sillä äitini on RAKAS minulle ja kärsin muutenkin kun en voinut hoitaa häntä loppuun asti.NÄIN ANNETAAN SE KIITOS KUN HOISIN 6 VUOTTA;ELIN SEN AJAN PELKÄSTÄÄN ÄIDILLE.Itse en tunne sanaa "viha" mutta NYT KATKERUUS SISARPUOLIANI kohtaan on SUURI,KIELTÄMÄTTÄ.Heidän kanssa on turha puhua ns.tunteellisista asioista sillä heistä suurin osa elää kulissiavioliittoa kaikki(päällepäin esittävät ns. täydellisiä,virheettömiä ihmisiä...aina ollut samanlaista..virheet löytyvät vai toisista aina...) ja minä olen ollut se herkin(HERKKYYDELLENI EN VOI MITÄÄN;ELÄMÄNTAPAHTUMAT VAIN LISÄNNEET SITÄ)En tunne "sanaa" VIHA mutta silti "ns.vihaan vain yhtä asiaa elämässä,EPÄOIKEUDENMUKAISUUTTA ja sitä että OLEMME KAIKKI SAMANARVOISIA ihmisiä.Olen tosi suorapuheinen,vaikka en puhu "loukkaavasti" enkä hyväksy minkäänlaista kieroilua "lähipiirissä"...siksi olen KARSINUT ns,YSTÄVÄT TOSI VÄHIIN,MUTTA HE OVATKIN KULTAAKIN "ARVOOKKAMPIA" VAIKKA HEITÄ ON VÄHÄN.Saamme elää omaa rauhaisaa elämää eikä kukaan ole tuomitsemasssa josta en pidä!!!!Miksi läheiset ovat niin KYLMIÄ toisilleen,miksi he eivät voi katsoa "peilistä" koskaan ja myöntää että hekin tekevät virheitä..tätä en tajua,sillä TÄYDELLISTÄ EI OLE MAAILMASSA OLEMASSA!!!!!!!!NM.itse kokenut ns."rajalla käynnin" teho-osastolla.Mitä voin heille sanoa,viestittää jotta ajattelisivat myös MINUN tunteita kuolemaa tekevää äitiä kohtaan?Ja hautuumaalle menevät itkemään ns.TEKOKYYNELEITÄ,JOTA EN SIEDÄ!!!!!NM.Olen toki pettynyt ja vihastunut sillä tunteet mullakin!!!!!

1

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkoids<

Voihh...Pärjäile

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4313
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4148
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3562
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3143
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2802
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2354
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1481
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1069
    Aihe