Hoisin äitiänin 6 vuotta kunnes selkä/niskaleikkausten jälkeen jouduin lopettamaan omaishoidon.sain siksi vihan sisarpuolilta kun he joutuivat pakosti VÄHÄN auttamaan äitiä,jolle järjestin kotisairaanhoidon ym.Muutin kauas heidän luota mieheni kanssa,en kestänyt katsoa sitä valtavaa vihan tunnetta enää.Olen 6 lapsisen perheen sisarpuoli,joka syntynyt romaanimiehelle ja aina sisarten vihaama tämän asian vuoksi.Kiitos tuli heiltä kun sairauksieni takia äidin omaishoito loppui eli VIHA JOKA ON NIIN SUURI,että nyt saattohoidossa olevaa äitiäni en saa käydä edes hyvästelemässä.haluaisin jotenkin "herättää" heitä ajattelemaan myös minun tunteita sillä äitini on RAKAS minulle ja kärsin muutenkin kun en voinut hoitaa häntä loppuun asti.NÄIN ANNETAAN SE KIITOS KUN HOISIN 6 VUOTTA;ELIN SEN AJAN PELKÄSTÄÄN ÄIDILLE.Itse en tunne sanaa "viha" mutta NYT KATKERUUS SISARPUOLIANI kohtaan on SUURI,KIELTÄMÄTTÄ.Heidän kanssa on turha puhua ns.tunteellisista asioista sillä heistä suurin osa elää kulissiavioliittoa kaikki(päällepäin esittävät ns. täydellisiä,virheettömiä ihmisiä...aina ollut samanlaista..virheet löytyvät vai toisista aina...) ja minä olen ollut se herkin(HERKKYYDELLENI EN VOI MITÄÄN;ELÄMÄNTAPAHTUMAT VAIN LISÄNNEET SITÄ)En tunne "sanaa" VIHA mutta silti "ns.vihaan vain yhtä asiaa elämässä,EPÄOIKEUDENMUKAISUUTTA ja sitä että OLEMME KAIKKI SAMANARVOISIA ihmisiä.Olen tosi suorapuheinen,vaikka en puhu "loukkaavasti" enkä hyväksy minkäänlaista kieroilua "lähipiirissä"...siksi olen KARSINUT ns,YSTÄVÄT TOSI VÄHIIN,MUTTA HE OVATKIN KULTAAKIN "ARVOOKKAMPIA" VAIKKA HEITÄ ON VÄHÄN.Saamme elää omaa rauhaisaa elämää eikä kukaan ole tuomitsemasssa josta en pidä!!!!Miksi läheiset ovat niin KYLMIÄ toisilleen,miksi he eivät voi katsoa "peilistä" koskaan ja myöntää että hekin tekevät virheitä..tätä en tajua,sillä TÄYDELLISTÄ EI OLE MAAILMASSA OLEMASSA!!!!!!!!NM.itse kokenut ns."rajalla käynnin" teho-osastolla.Mitä voin heille sanoa,viestittää jotta ajattelisivat myös MINUN tunteita kuolemaa tekevää äitiä kohtaan?Ja hautuumaalle menevät itkemään ns.TEKOKYYNELEITÄ,JOTA EN SIEDÄ!!!!!NM.Olen toki pettynyt ja vihastunut sillä tunteet mullakin!!!!!
Vihattu sisarpuoli
Tähtisimmu
1
161
Vastaukset
- jkoids<
Voihh...Pärjäile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1589884Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi29501Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1307980Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2617518Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1236167Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k875967Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j535779Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944851Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja143917Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist541454