Missä olet saanut parasta/huonointa asiakaspalvelua?

Kunhan kyselen

Parasta: Lukiokadun r-kioski, pizzeria Linnan eka, Pekan akvaario, Eurokangas... Lisäilen listaa muistaessani.
Huonointa: Nordea, Elämänlanka, Fida, Viipurintien terveysasema... Tätäkin listaa jatkan.

255

7567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suihing

      Parasta: Turuntien thaihieronta.

    • Asiakas X

      Ylipäätään olen saanut miltei kaikkialta hyvää ja asiallista palvelua ja asiakaspalvelutilanteessa sitä saa mitä tilaa. Vaan tähän on pakko myös kertoa, että Gigantissa sain yhden kerran niin huonoa palvelua, etten sen jälkeen ole siellä käynyt. Myyjä vittuili päin naamaa ilman syytä. Ihmettelin hintaa ja pyysin alennusta tuotteesta.
      Parasta; hyvin monessa paikassa.
      Huonoa; Gigantti.

      • skldfkjldfjkdfjk

        Ei kaupoissa voida tollein vaan antaa alennusta jollei tuote ole alennuksessa... Jos hinnassa ei oikeasti ole virhettä, niin ei se siitä muutu.
        Ihan sillä varmaan kettuili... ANTEEKSI!


    • Mukava Valkku

      En monessakaan edellä mainitussa ole käynyt , paitsi gigantissa. Gigantissa on kyllä hyvä palvelu, mutta mun mielestä se menee usein vähän yli. No, joo. Olen joskus saanut siellä myös paksaa palvelua. Petettyjä lupauksia,

      Yksi kuitenkin on jäänyt mieleen, vaikka olen siellä vain pari kertaa asioinut. Vianor. Siellä on jotenkin asiointi sujunut hienosti.

    • Hyvää päivänjatkoa

      Nummen ärrällä ollaan kohteliaita.

    • Itella surkea

      Huonointa palvelua sai Jukolan K-kaupan asiamiespostissa. Kun meni asioille sai kymmeniä minuutteja odotella kassaneitiä, ja siten kun huomattiin joku neiti tuhahti, kun joutui taas vaihtaan paikkaa. Postimerkeissä ei annettu valikoida merkkejä esim. lapsenlapsille sopivia kissamerkkejä. Ulkomaiden postin hinnoista ei ollut välillä mitään hajuakaan, Kerran yritti maksattaa EU-maahan menevästä kortista ylihintaa. Onneksi loppui.

    • jkko1

      huonointa palvelua: SOTKA
      Petettyjä lupauksia, rikkinäistä tavaraa, myyjiä ei kiinnosta

      parasta palvelua: Tiiriön Subway, nuorimies joka usein lounasaikaan töissä

    • kiertoilmapieru

      Gigantissa loistava palvelu. Päivällä ostin uunin ja illalla baarissa pokasin saman myyjän ja taas uunia! Loistavaa asiakaspalvelua

      • jäbä duunaa

        Ja ja provikat kummastakin?


    • Totta joka sana

      Totta, nummen ärrällä on hyvä palvelu. Posti vaan pilaa kioskin. Pahimmillaan saa jonottaa oikein kunnolla.

    • s ale

      Hyvillä mielin tulee usein lähdettyä poltsarin salesta !

      • Vakkariasiakas

        Poltinahon sale on asiakaspelvelun kultakimpale kaupungissa. Itse ajan usein kaupungin toiselta puolen sinne ostoksille, ainoastaan tuon positiivisuuden takia. Kannattaa kokeilla!!!


      • gohml

        Joo mä komppaan kanssa tota Salee. Aina toivottavat päivänjatkot ja auttavat mielellään. Huonointa.. Hmm. Ei kyllä tuu mieleen mitään sellasta erityisen huonoa palvelua mikä tulisi mieleen.


    • pökkööö

      tuolla delta-auton varaosatiskillä oli vuoden asiakaspalvelija kun kysyin varaosaa se sano ei ole ja lähti kahveelle.nauroin makeesti koko kotimatkan oli kuin speden rautakauppasketsistä.

      • Ap.

        Huonojen listasta unohtui tuo Gigantti ja Tekniset.
        Ja parhaista Expert.


      • yökmakkara
        Ap. kirjoitti:

        Huonojen listasta unohtui tuo Gigantti ja Tekniset.
        Ja parhaista Expert.

        Poltinahon sale jäänyt minunkin mieleeni positiivisissa merkeissä! Kun taas lelushop ja yömakkara.. pitäs polttaa ne lafkat maantasalle


      • Mitäs meillä asioit?
        yökmakkara kirjoitti:

        Poltinahon sale jäänyt minunkin mieleeni positiivisissa merkeissä! Kun taas lelushop ja yömakkara.. pitäs polttaa ne lafkat maantasalle

        Lelushoppi ja Nordea ovat omaa luokkaansa, viimemainittu kyllä kyntää pohjia.


      • huhhuh1
        Mitäs meillä asioit? kirjoitti:

        Lelushoppi ja Nordea ovat omaa luokkaansa, viimemainittu kyllä kyntää pohjia.

        luonnollisesti en asioikkaan enää koska kohtelu sen mukaista kuin ei saisi ollenkaan tulla keskeyttämään duunareiden istuskelua

        aloin suosiolla etsimään parempaa


      • Ihanaa tarjoille
        huhhuh1 kirjoitti:

        luonnollisesti en asioikkaan enää koska kohtelu sen mukaista kuin ei saisi ollenkaan tulla keskeyttämään duunareiden istuskelua

        aloin suosiolla etsimään parempaa

        Hämeenlinnan työvoimavirasto.


      • mikälie
        Ihanaa tarjoille kirjoitti:

        Hämeenlinnan työvoimavirasto.

        Työvoiman palvelukeskus vai työ- ja elinkeinotoimisto?


    • konsolikannatin

      Pahimpia ovat ruuvi- ja pulttiliikkeet tai yleensäkin kaupat, jossa on pelkkiä miehiä asiakaspalvelutehtävissä.

    • kokenut kävijä

      PARAS PALVELU: Keskusta: Op, Tiimari, Hese, Kappahl.
      Tiiriö: Se Terveyskauppa Cittarissa, Musti ja Mirri, Cittari kodintekniikka, Puuilo, Prisma urheilu


      HUONOIN PALVELU: Keskusta: H&M, Sokos pukeutuminen, Optikko Mamas & Papas, If-vakuutus

      Tiiriö: Kappahl, Lindex, Kodin Terra, K-rauta, DNA-shop, Kodin Anttila

      • sokos perinteisesti

        Juu tuo kodinanttila on legendaarisen paska, nirppanokkaista tytteliä piisaa.


    • En mee

      Poppa Joe ainaski on ihan paska

      • h&l

        Pekan Akvaario on todella hyvä!


      • Työ
        h&l kirjoitti:

        Pekan Akvaario on todella hyvä!

        Ellu

        EHDOTTOMASTI EXPERT KODINKONELIIKE.


      • palvelu+
        Työ kirjoitti:

        Ellu

        EHDOTTOMASTI EXPERT KODINKONELIIKE.

        Hyvää: Poltinahon Sale, Motonet, Tiiriön Subway, Tekes pizza.

        Huonoa: Yömakkara, Puuilo


      • Sale-fani
        palvelu+ kirjoitti:

        Hyvää: Poltinahon Sale, Motonet, Tiiriön Subway, Tekes pizza.

        Huonoa: Yömakkara, Puuilo

        Poltinahon Sale -ihan käsittämättömän hyvää as.palvelua ja tasasen aina. Noille myyjille sietäis antaa tuntuva palkankorotus. Kun itsellä ollut todella kurjia aamuja, tullut heti paremmalle tuulelle ihan vaan kaupassa käydessä.

        Kiitos Teille! Laitan kyllä kiitokseni ihan ylös asti :)


    • matkahuolloton

      Linja-autoasema. Sieltä ei saa mitään 18.00 jälkeen, kiva kun ovetkin lyödään aikaisin kiinni, siinä matkustajan,turistin on mukava odottaa autoa-lumi,vesisateessa.

    • Tylytystä

      Hattulan ärrä, löytyy kaikki palvelun äärilaidat. Myyjästä riippuen sikamulkusta hunajaiseen. Joskus viitutta mennä viemään lottoa kun kun tietää alentavan kohtelun odottavan. Ihan kuin olisi häiriöksi sille. Ei uskalla pyytää mitään extrarivejäkään ja toivoo vaan että rastit on oikeissa paikoissa, että pääsee ehjänä pois. Omistajan kannattais hieman katsoa myyntilukuja eri myyjien kohdalla.

      • bimbo1

        Poltinahon Salesta hyvää ja Huonoo Marin Grilliltä. Myyjät ovat kuin Europaan omistajija ylpeitä.


    • leenaleena

      Täytyy kehua keskustan Sisustus Onnin asiakaspalvelua. Todella mukava omistaja, hyvää palvelua. Poltinahon Salea täytyy myös kehua :) H&M:ssä on melkeinpä aina huonoa, tökeröä palvelua. Viimeks olin ihmeissäni kun myyjä tais pikkasen hymyillä. Huonoa myös Kodin Terrassa... mikä siinä hymyssä on niin vaikiaa?

      • jookja

        Eihän siel Terras edes saa palvelua. Nää ns. Rautakaupatkin vaan nettikaupoiksi.


    • Senytvaanonniin

      Poltinahon SALE on number one . Hymy ja ystävällisyys on parasta ammattitaitoa palveluammatissa,täältä sitä saa . Zemppiä koko henkilökunnalle , jatkakaa samaan malliin

      • Missä kuitti

        Poltinahon Salessa on imeliä kassaneitejä. Ärsyttävää lässytystä mummuille ja takana saa jonottaa vaikka kuinka kauan. Pari kassahenkilöä on suorastaan tylyjä ja kuittia ei meinaa saada vaikka odottaa koura ojossa.


      • Palvelen itseäni

        Eihän siellä Poltsarin Salessa ole mitään palvelua. Se on itsepalvelumyymälä, jois ette ole huomanneet.


    • friida1

      Parasta: Cafe Kauno
      Huonointa: ViDa Style (toinen omistajista on suorastaan hyytävä, ikinä en enää mene)

      Parolantien Siwassa on myös ihan klassikko keski-ikäinen, nuiva naismyyjä, joka ei tervehdi, katso kohti tai puhu hymyilystä puhumattakaan, ja aina kun käy yli 3 asiakasta / tunti, hän alkaa ruikuttaa kassalla kuinka raskasta on kun käy asiakkaita koko ajan. :D

      • kuulopuheita&kokemusta

        Karseeta muka-palvelua: just tuo em. Parolantien siwa, Gigantti, Elämänlanka, Fida (ei muuten palvelussa tai sen puutteessa mtn vikaa tai moitittavaa, mutta se radio-jotain-hallelujaaaaaa soi hallen _lujaa_!!! ja hallenkokoajan!!!!!!!!!!!!! -Ei kaikkia kiinnosta!!!!!!!!!
        Parasta:jo em. Pekan akvaario, Kirppis Kantolan kammari. Lisää huonoa Gigantti(sen kyllästyneitä, tylyjä ja valikoivia myyjiä (joku voi näyttää siltä että tulee kysymään c-kasettien hintoja, vaikka lähteekin Expertiltä taulu-tv:n, hyvän imurin ja kuivausrummun kanssa. :P
        Best:


      • mitkä työehdot?

        Tunnen itse pari Siwan myyjää. Ja jos tietäisit missä oloissa ja millä ehdoilla, palkalla tekevät töitä

        A. Et enää kävisi Siwassa
        B. Käsittäisit sen miksi ei paljon hymyilytä


      • ammatinvalintakysymy
        mitkä työehdot? kirjoitti:

        Tunnen itse pari Siwan myyjää. Ja jos tietäisit missä oloissa ja millä ehdoilla, palkalla tekevät töitä

        A. Et enää kävisi Siwassa
        B. Käsittäisit sen miksi ei paljon hymyilytä

        elämä on valintoja täynnä


      • heikko veto sulta
        ammatinvalintakysymy kirjoitti:

        elämä on valintoja täynnä

        Ei enää tänä päivänä.. Työt on vähissä. Tuut itsekin pian huomaamaan, ellet jo ole työttömänä, etkä saa edes sitä Siwan kassan paikkaa.


    • huuhhhjhjhjhjhjjj

      Citymarket huonointa, karmeat jonot, kalliit hinnat ja nirppanokkaista palvelua. Paras gigantti.

    • Huonekaluton

      Ainakin Askossa.Tilattuja kalusteita saa odotella maailmantappiin asti.Silti ottavat 20€ varausmaksun heti.Törkeetä!

    • Pitkään seurannut

      Poltinahon Salessa todellakin mitä ystävällisin henkilökunta ja auttavainen esim. apua tarvitseville vanhuksille ja liikuntarajoitteisille asiakkaille. Parempi käydä siellä kuin keskustassa. Toivottavasti jokin instanssi huomioi nämä iloiset asiakkaiden palvelijat, kiitosta pitäisi asianomaisille jakaa, kun on aihetta!

    • LegojaKokoRahalla

      Toi lelushoppi on pakko nostaa esiin. Jotenkin koominen paikka.

      • Vanhukset daun?

        Saaks sinne nykyään jo mennä ilman varkaaksi leimaavia silmiä selässään.


      • Lelut muualta

        Lelushopissa luullaan kaikkia varkaiksi.Inhottavaa kyyläämistä.


    • Voisko olla?

      HäSan konttori pääaula. Ei tää o tilaustiski.

      • Päivähoito,

        eli miten olet pärjännyt esim. Ruununmyllyssä? Onko kiva jättää lapsi sinne päiväksi? Palveluammatti sekin,


    • äly hoi

      Kuka nyt myllyyn lapsensa jättää.

      • Ap.

        Huonoimpien listaan Dragon.
        Ruoka on okei, mutta "palvelun" takia en mene enää ikinä.


      • Kinukiit
        Ap. kirjoitti:

        Huonoimpien listaan Dragon.
        Ruoka on okei, mutta "palvelun" takia en mene enää ikinä.

        Mulla meni siellä aterioinnin jälkeen maha ihan ruikulle.Epäilen epähygienistä keittiötä.
        Orient W on parempi.


      • yllättynyt
        Ap. kirjoitti:

        Huonoimpien listaan Dragon.
        Ruoka on okei, mutta "palvelun" takia en mene enää ikinä.

        Ihan tosi? Aina kun itse olen siellä asioinut niin vastaan tulee hymyileviä asiakaspalvelijoita, aina tervehtivät, kiittävät ja hyvästelevät.


      • enmeneenääikinä
        yllättynyt kirjoitti:

        Ihan tosi? Aina kun itse olen siellä asioinut niin vastaan tulee hymyileviä asiakaspalvelijoita, aina tervehtivät, kiittävät ja hyvästelevät.

        Hyvästelevät... Siis maitohappobakteereita ja närästyslääkkeitä kaupan päälle???


    • Mummuikäinen

      Huonoin palvelu on kautta aikojen ollut Hml:n poliisilaitoksen palvelutiskillä, nyk. Miekkalinnassa jatkuu sama tympeä kohtelu. Samanlaista on aina ollut muissakin valtion virastoissa.

      Siwa Nuppolassa Hattelmalantiellä on myös yksi oikein vastenmielinen työhönsä kyllästynyt kassa. Siellä on joskus miellyttävä, nuori, kohtelias, vaalea ja kaunis tyttö kassalla ja osaa palvella ystävällisesti hymyillen. Myös ne nuoret pojat kassalla ovat oikein mukavia.

    • Ei ole eikä tule....

      Hätilän Postissa se toinen meikatumpi naisvirkailija. Töksäyttää vastauksen asialliseen kysymykseen aina tyylillä, että ei tosiaankaan kiinnosta asiakkaan murheet postilähetyksen suhteen. Pakettien noutaminenkin hyllyistä tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa ja raskasta. Vaihtaisi duunia jos nykyinen homma ei yhtään nappaa

      • outo mielipide

        "Ei ole eikä tule..." nimimerkiltä?!

        Itse asioineena Hätilän Postissa parinkymmenen vuoden ajan.Tosin nykyään harvemmin.

        Olen täysin eri mieltä, koska omalta osaltani palvelu on aina ollut asiallista ja ystävällistä.

        Kaikki virkailijat asiansa osaavia ja palveluhaluisia.


      • Illa post

        Oletkos tietoinen, että postipalveluun tulossa muutos Hätilässäkin. ei ihme, että henkilökunta on uupunut. " Roikkuneet löysässä hirttosilmukassa" joa pitkän aikaa. Palvelu ei ainakaan tule paranemaan. Minä olen kovin pettynyt, sillä olen ollut erittäin tyytyväinen Hätilän postissa tarjottuun palveluun, ja monta vuotta.
        Itellan palvelut menee alas vuosi vuodelta. Tässä taas jännittelen, koska korti ovat perillä, ehkä ensiviikolla täällä Suomen maassa. Ulkoistetaan vaan plaveluita valtion ja kuntien taholta, mikään ei pelaa senkään vertaa, paitsi hinna korotukset.


    • entinen asiakas ...

      Idänpään Neste.Oppisivat edes tervehtiin .Varsinkin tämä ylimielinen mieshenkilö ( ilmeisesti omistaja ).Onneksi on Hämeensaaren neste josta saa hyvää palvelua.

      • Ihan maukasta

        Perjantaina Idänpään Nesteellä lounastamassa. Kassaneiti oli todella ystävällinen ja ruokakin oli ihan syötävää. Vois käydä toistekin.


      • uikkuli

        Minäkin äänestin jaloillani siinä vaiheessa kun näin omin silmin miten myyjä ajoi pari pikkupoikaa ulos vaikka muksut joivat rauhallisesti limpparia pöydässä. Jos yksi penska on käyttäytynyt Nesteellä huonosti, siellä ei saa asioida yksikään ko ikäluokan edustaja sen takia. Tarkoitukseni oli ostaa pullakahvit ja karkkipussi matkaevääksi, mutta kun näin maksavia asiakkaita käskettävän ulos ilman syytä, päätin asioida toisaalla. Suosittelen muillekin. Se pulju joutaa mennä konkurssiin.


      • muhala
        uikkuli kirjoitti:

        Minäkin äänestin jaloillani siinä vaiheessa kun näin omin silmin miten myyjä ajoi pari pikkupoikaa ulos vaikka muksut joivat rauhallisesti limpparia pöydässä. Jos yksi penska on käyttäytynyt Nesteellä huonosti, siellä ei saa asioida yksikään ko ikäluokan edustaja sen takia. Tarkoitukseni oli ostaa pullakahvit ja karkkipussi matkaevääksi, mutta kun näin maksavia asiakkaita käskettävän ulos ilman syytä, päätin asioida toisaalla. Suosittelen muillekin. Se pulju joutaa mennä konkurssiin.

        itse et ilmeisesti ole työskennellyt asiakas-palvelussa missä nuoriso sotkee, syleksii ym. ym.!! näit vaan sen hetkisen tilanteen!!!!!!! nuoriso on niin kauan tervetullutta kun käytös tavat ok!! toimii yllättävän hyvin häiriö käyttäytymiseen kun antaa koko poppoolle vähäks aikaa "portti-kiellon"!!!!!!!


    • huvittunut

      Huonointa: Ravarin grilliltä. Vetää pohjat.

      • ravari

        käykö siellä ravarilla edes kukaan? tai ylipäätään käykö jengi snägärillä muutenkin kuin viikonloppuöisin turpa täyttä kossukolaa, niin että muistaiskin jotain


      • MegaAteria
        ravari kirjoitti:

        käykö siellä ravarilla edes kukaan? tai ylipäätään käykö jengi snägärillä muutenkin kuin viikonloppuöisin turpa täyttä kossukolaa, niin että muistaiskin jotain

        Ei kai niissä niinkään enää tätänykyä käydä, taitaa voiton viedä Hesburgerit ja muut. Ei siinä, halvemmat evääthän sieltä saakin.


    • kylmät kaapista

      Sellaisessa paikassa hyvä palvelu jossa se hoituu ilman turhia lässytyksiä, liian tuttavallisiksi heittäytyvät myyjät rasittavia....

      • Ei_postiin

        Pääpostin tiskillä lässyttäjät ovat ärsyttäviä. Yrittävät myydät kaikkea mahdollista suklaasta lähtien, vaikka olen tullut postittamaan pakettia. Välttelen viimeiseen asti asioimista siellä. Onneksi on tullut muitakin tapoja laittaa paketti postiin.


      • A-s-i-a-k-a-s

        Samaa mieltä, haluan myös hyvää palvelua mutta, turha nuoleskelu alkaa ärsyttää asiakasta tai, puhuminen kuin lapselle tai vajakille.


    • Ei pitkäripainen

      Minä sain hyvää asiakaspalvelua alkossa. Pullossa oli sitä mitä etiketissä luvattiin.
      Huonoa palvelua sain kauan sitten Punaportilla. Vesipullon möivät vekkihousuiset prkl ja vielä vajaan.

    • mummo4

      Parasta palvelua saa ehdottomasti SOHVATUKUSTA ja AUTOASI korjaamo Ismo Lahtinen kauriala.
      Huonointa palvelua ABC asema.
      Olin lasten lasteni kanssa tiiriön ABC ja todella vähän henkilökuntaa asiakasmäärään nähden.
      Itse työskennellyt asiakaspalvelussa myöskin.

      • 5556

        abc:llä on aina liian vähän henkilökuntaa, varsinkin lounasaikaa


      • tuulos2

        ABC asemalla aina liian vähän henkilökuntaa.
        Ihmekkös kun työntekijöiden vaihtuvuus kova.
        Juu, itse kans kävin Tuulosen Sohvatukussa ja hyvää palvelua Jarilta.
        Kiva kun tännekkin on tullut liike mistä saa sohvia.


      • maukka88

        Ismo on paras! Suosittelen!


    • Parturikampaajat

      Tekisi mieli laittaa tähän eräs hämeenlinnalaisen parturikampaamon nimi ja sen omistajan nimi.Mutta en viitsi.Mutta, pakko todeta, että tälläisessä paikassakin saattaa saada huonoa palvelua.Jos asiakkaita palvelee hankala ja epämiellyttävä ja aistittavasti hermostunut ihminen.Joskus on saanut tuntea olevansa todella ei toivottu asiakas, josta halutaan nopeasti eroon.Muusta syystä, kuin seuraavan asiakkaan takia.
      Jos tälläisessä paikassa tuleekin hiukset kuntoon, voi silti olla loppu päivä pilalla.
      Eikä varmasti tee toiste mieli mennä samaan paikkaan.

      • rene 231

        Oon käyny vilattelee kikkelä siinä ikkunantakana joskus


      • Reddiez

        Kuulostaa tutulta. Itse löysin vihdoin omaan elämäntapaan ja arvoihin sopivan kampaamon. Mutta en viitsi enää maksaa siitä tunteesta, että olen epätoivottu asiakas.


    • minne vie tuulen tie

      Iloinen Kulkija - siellä aina ystävä!

    • Mielipiteeni

      Huonointa Kela ja verotoimisto (valtio), terveyskeskus (kunta). Parasta torimyyjät ja Hattelmalantien R-kioski!

      • täysin erimieltä

        nimimerkki "Mielipiteeni" kanssa!


    • täysin samaa mieltä

      Täysin samaa mieltä nimimerkki "Mielipiteeni" kanssa.

      • täysin eri mieltä

        Jassoo.
        Itse olen saanut asiani kerralla hoidettua ja ymmärrettävän selonteon asioihini liittyvistä perusteista.
        Mikä näissä asioissa nyt on niin vaikeaa?


    • täysin samaa mieltä

      Minä en ole saanut asioitani hoidetuksi noissa epäystävällisissä em. instansseissa useista käynneistä huolimatta. Vieläkin asiat kesken, kun virkailijat eivät osaa työtään, se tässä on vaikeaa.
      "Mielipiteeni" on oikeassa.

      • Asiakas A-MN

        Samat. Aika vaikea on asioida, kun asiakas tietää enemmän eikä hänkään tarpeeksi. Näin ainakin Kelassa.


    • Yx vaan

      Poikkesin kerran ihan sattumalta Salessa Poltsarilla ja olin ihan ihmeissäni, kun oli niin iloinen ja mukava kassaneiti.

      Kun taas bussissa (3) eräs nuorehko kuski ei osaa tervehtiä tai edes katsoa asiakasta päin. Vaikka itse tervehdin ja kiitän aina, hän ei koskaan vastaa, tuijottaa vaan eteenpäin. Muut kuskit ihan asiallisia ja jopa kohteliaita ja mukavia.

      • Voi mitä itsekehua

        Älä ny "Yx vaan" eli Salen kassa, viitti ittees täällä kehua noin moneen kertaan. 5-6 tympääntyneen näköistä kassaa siellä niin kuin monissa muissakin kaupoissa, eikä kukaan ketään palvele, itse sielläkin Salessa on itseänsä palveltava.


    • absu

      lidlissä eilen oli tosi ystävällinen ja hymyilevä kassaneiti, siis tiiriössä. ihan hyvä mieli tuli itsellekkin. kaunis oli tämä tyttö myös.

      • hintatietoinen

        Lidlissä olen myös Tiiriössä saanut hyvää palvelua, ja hintakin hivelee lompakkoa.


    • Sotkasta parasta

      Sotkasta sain parasta palvelua. Hinnasta tingittiin pyytämättä 30% ja kaluste kasattiin kotonani ilman korvausta ja vanha sohva vietiin myös pois. Suosittelen!

    • huomenna kakkukahvit

      tiiriön prismassa sain hyvää palvelua jälleen kerran! loistava se uusi salaattibaari siellä vihannesosastolla!

      • Hallintoalennuksella

        Heipä hei darja!


    • Vaihdokitkin vähissä

      SCC:n Katinalan toimipisteessä. Odottelin alueella kaupan avautumista, mutta lupauksista huolimatta vain tyhjä pelto odotti edessä

      • Luotan Kokoomukseen!

        Malta hetki, niin siinä on silmänkantamaton rivi kiiltäviä Mersuja ostajaansa odottamassa. Myt on autokaupan ja kaiken muunkin kaupan kulta-aikaa.
        Ja senko vaan aika tästä paranoo. Kyky-Kokoomus kyllä hoitaa!


    • Yx vaan

      Joo, salen kassa olen tietysti! :) Tasan yhden kerran siellä poikennut j a hymyi-
      levää ystävällistä palvelua sain. Mutta niinhän se menee: "metsä vastaa, niinkuin sinne huutaa." Hapannaamalle ei kukaan jaksa hymyillä.
      Ihme,kun useat täällä kehuvat Salen henkilökuntaa ja sinulle ollaan oltu epäystävällisiä. Outoa.

    • hyvä kaurialan aptee

      Oletteko nähneet apteekeissa hymyilevää farmaseuttia,nyt tämmöinen ihme löytyi Kaurialan apteekista.Mikä kumma vetää tähän ammattiin näitä mörököllejä.Aulangon apteekki on yliveto,tuntuu että tekee rikoksen kun sinne menee.

      • Juuri näin on16

        TottA ihan pelottaa tämä farmaseutin käytös.Aina toivon ettei vaan ole vuorollani
        äksyilemässä.....

        Olen paljon asioinnut Tiiriön apteekissa sielä tilanne aivan ok.Kiitokset asiallisesta
        palveluksesta.


      • Blues2

        Goodman apteekki ihan ok, samoin Reskan apteekissa ja Keskusapteekissa myös hyvää palvelua.


    • netshop käy

      Ollaan käyty viimeiset pari viikkoa kiertään jo kahdesti keskustan urheiluliikkeet. Myyjiä on vapaana 2-4, mutta kukaan ei tule myymään. Ei ihme että saavat pyöriä alentamassa varastojensa hintoja.

      Päädyttiin ostaan kamat netistä. Turha enää tulla kehaseen kuinka liikkeistä saa sentään palvelua. Ei saa enään ja netissä hinnatkin paremmin esillä.

      • ex asiakas

        Top Sportisa on nuori vihainen pulleahko nainen. Muutaman kerran niin töykeä että huh. Tollanen muija asiakaspalvelussa, taitaa olla omistajan kaveri, muuten ei luulis pitävän tuota. Ai nii, mut se on sitä HMLn asiakaspalvelua, pomon kanssa hyvää pataa, asiakkaista ei niin väliä.


    • kaks palautusta

      Prisman kodinkoneosastolla on ihan tietämättömiä poikasia muka "palvelemassa". Eivät osaa selittää laitteista mitään.

      • Blues2

        Eihän nää kuulemma edes näe asiakasta kun näppäilevät älypuhelimiaan.


    • p.... paikka

      Edelleen tämä Idänpään Nesteen myyjä mieshenkilö,voiko ylimielisempää heppua olla.Kävin pitkästä aikaa kyseisessä paikassa,sai olla viimeinen kerta kun niitä ovia avaan.Avaisivat jo se Ossin pullan kahvion ettei tarvitsisi ajaa kaupunkiin asti kahville.

      • eäriwid

        Siis itänesteen yrittäjä on nuori n vähä yli 30 v mies.mut ei ainakaan mun kokemuksen perusteel ole mikään ylimielinen.Ja ainakin meille takseille/kuskeille tuolta saa alennusta.Osas asioita toki pieni,mut se kertonee et halutaan pitkäaikaisia asiakassuhteita vaalia.Vessat ainakin miesten osalta remonti tarpees.Ja polttonesteet alueen kallimpia,mut nuo lienee sen neste emo yhtiön juttuja.ps itse tääl taksia 14v ajanut enemmän tai vähemmän.


    • Petipaikalta

      Kanta-hämeen keskussairaalan ensiapu.Varmasti hektistä ja ällöäkin hommaa, mutta nuoremmat hoitsut, tytöt ja pojat eivät vaikuta aina kovin auttamis ja työhaluisilta.

    • Uula9

      Ainoat mistä saa Hml:ssa enää palvelua on: Poltsarin Sale, Linnan Kappahahl ja Kempsu, Suomalainen, Eurokangas, Puuilo, Etola.

      Pahimmat: Terra, Linnan urheilu, If-vakuutus, Prisman urheilu ja kodinkoneet, Sportia, Aleksi 13, linja-autoasema ja Hermanni.

    • Demisent

      Parasta palvelua:

      Parolantien ärrä
      Poltinahon Sale
      Sokoksen kemikalio
      Pekan akvaario
      Kukkakauppa Pioni
      Suomalainen kirjakauppa


      Huonointa palvelua:

      Tiiriön Kappahahl
      Kodin Terra Puutarha
      If-vakuutus
      Top Sport

      • Kriitikkona

        Parasta palvelua:

        Tiiriön Kappahl
        Kodin Terra puutarha
        If-vakuutus
        Top Sport

        Huonointa:
        Poltinahon sale
        Suomalainen
        Eurokangas
        Etola


    • Jukolan kukkatalo

      Jukolan kukkatalossa aina hyvää ja ystävällistä palvelua.
      Pirjo etenkin aina symppis ja niin palveluhenkinen.
      Siellä kun piipahtaa.On kuin kotiin menisi.Harmittavan ahdasta vaan, entiseen liikkeeseen verrattuna.

    • tupsutin

      Perusteluja olisi ihan mukava kuulla toisilta jotka ovat ladelleet vain nimet tänne. Mikä on ollut sitä hyvää palvelua ja miksi on ollut huonoa...

      Itse olen aina saanut hyvää palvelua Salesta, kassat ystävällisiä ja välillä pakkaavatkin ostokset. Kahvila Kaunossa saa aina lämpimän hymyn ja ystävällisen tervehdyksen kun poistuu. Mukava paikka ja hyvät tarjottavat. Naisena kiitän erityisesti myös Siroa, siellä saa aina loistavaa palvelua. Ja emotionissa sujuu myös palvelu, aina tullaan kysymään voiko auttaa. Vaikka itsellä on kyllä melko ristiriitaiset fiilikset autokaupoista niin suuret kiitokset Hämeen Automyynnille, luotettava ja asiallinen yritys. Loi jälleen uskoa autokauppoihin.

      Sen sijaan...Bussikuskit saisivat opetella sitä hymyä ja ystävällistä asennetta. Välillä tuntuu, että kuskit valitaan sen perusteella kuka on eniten kyllästynyt elämäänsä. Siis valitettavasti ihan vain muutama kuski osunut omalle kohdalle jolta oikea asiakaspalvelu asenne löytyy.
      Samoin Ecco kaupasta löytyy yksi rouva joka on niin naama solmussa ettei kauppaan edes uskalla mennä.

      Toki moneen pätee se, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

      • miilu

        Aivan samaa mieltä olen bussikuskeista! Muutama mukava ja hyväkäytöksinen on sekaan eksynyt, mutta sitten on näitä jotka eivät edes katso matkustajaan päin,eivätkä osaa vastata tervehdykseen tai kiitokseen. Siitä huolimatta kiitän ja tervehdin aina.

        Jukolan kukkatalossa olen myös aina saannut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.
        Jukolan S-marketissa tykkään myös käydä. Ainakin vakkari henkilökunta kauppiasta myöden tervehtii iloisesti hymyillen. Kassalla ei myöskään tarvitse kauaa jonottaa, nopeasti tulee lisäkassa tarvittaessa. Toisin on naapuri marketissa.


      • Lopariputki
        miilu kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä olen bussikuskeista! Muutama mukava ja hyväkäytöksinen on sekaan eksynyt, mutta sitten on näitä jotka eivät edes katso matkustajaan päin,eivätkä osaa vastata tervehdykseen tai kiitokseen. Siitä huolimatta kiitän ja tervehdin aina.

        Jukolan kukkatalossa olen myös aina saannut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.
        Jukolan S-marketissa tykkään myös käydä. Ainakin vakkari henkilökunta kauppiasta myöden tervehtii iloisesti hymyillen. Kassalla ei myöskään tarvitse kauaa jonottaa, nopeasti tulee lisäkassa tarvittaessa. Toisin on naapuri marketissa.

        Bussifirmoissa ei oo nyt kivaa, joten näkyy asiakkaallekkin...


      • markettiduunis
        miilu kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä olen bussikuskeista! Muutama mukava ja hyväkäytöksinen on sekaan eksynyt, mutta sitten on näitä jotka eivät edes katso matkustajaan päin,eivätkä osaa vastata tervehdykseen tai kiitokseen. Siitä huolimatta kiitän ja tervehdin aina.

        Jukolan kukkatalossa olen myös aina saannut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.
        Jukolan S-marketissa tykkään myös käydä. Ainakin vakkari henkilökunta kauppiasta myöden tervehtii iloisesti hymyillen. Kassalla ei myöskään tarvitse kauaa jonottaa, nopeasti tulee lisäkassa tarvittaessa. Toisin on naapuri marketissa.

        Mikä kauppias S-marketissa on?


    • eliittiä

      kanssa samaa mieltä bussikuskeista! varsinkin vekan bussikuskit pääosittain todella äksyjä ja ylimielisiä! jopa niiden toimisto vittuili kun kyselin löytötavaroita. paitsi siitä firmasta nuoremmat naiskuskit hyviä asiakaspalvelijoita ja nuori brune mies tosi mukava ja komee

      • Vekan bussikuskit

        sitä ja tätä.
        Minulle riittää, että auto kulkee ja vie turvallisesti perille.


    • christe

      Hyvät: Tiiriön Cm ja Subway, Puuilo, Topkapi, Sale, Tapiola, TeleFinland Cm.

      Pahimmat: HM, Mamas ja Papas, Mulperipuu, Aleksi 13, Top Sport, Terra ja IF.

    • poltsarin mummo

      Oli poistettu se mis kehuttiin parasta olevan Polltarin sale ja huonoin Marin Grilli. Mitäs siinä oli pahaa?

      • NelosKarhu

        Mitäs siinä sitten luki oikein?


      • Jakomielinen
        NelosKarhu kirjoitti:

        Mitäs siinä sitten luki oikein?

        Paras kodinkone liike Gigantti, paras kepsu paikka topkapi. Huonoimmat tekniset ja kodin terra


    • Bordeaux blanc

      Ehtottomasti parasta palvelua Kasarmikadun tullin pisteestä. Siro hymyileväinen brunette palveli ja oi niitä nappisilmiä. ;)

    • kumi4

      Etolassa palvelu huonoa.

    • Hauhaukku

      Tuulosen musti ja mirri. Siellä se Mirri on kyllä aika kiva ja namu.

      • akka 60plus

        Hämeensaaren city marketin infopisteessä yks nyrpeä tumma keski-ikäinen muija. Ei osaa kiitosta edes sanoa. En jätä Veikkauksen kuponkeja silloin kun hän työvuorossa.


      • lë musti

        Totta maar. Siellä on mukava käydä, kun on hekilökunnalla hymy herkässä.


      • Ei auta palautekaan
        akka 60plus kirjoitti:

        Hämeensaaren city marketin infopisteessä yks nyrpeä tumma keski-ikäinen muija. Ei osaa kiitosta edes sanoa. En jätä Veikkauksen kuponkeja silloin kun hän työvuorossa.

        Samanlaiset kokemukset, valitettavasti.


      • Asiakas rasitteenaan
        Ei auta palautekaan kirjoitti:

        Samanlaiset kokemukset, valitettavasti.

        Taitaa jatkaa edelleen, kun kassajonosta tiirasin. Kassatkin vähän omituisia.


      • P-e-t-t-y-n-y-t
        akka 60plus kirjoitti:

        Hämeensaaren city marketin infopisteessä yks nyrpeä tumma keski-ikäinen muija. Ei osaa kiitosta edes sanoa. En jätä Veikkauksen kuponkeja silloin kun hän työvuorossa.

        Aivan paska paska palvelu neuvonnassa jos sitä voi sanoa edes olevan. Olin hoitamassa erästä asiakaspalautusta nevonnanassa ja sen olisi luulut olevan ns rutiinia henkilökunnalle niin, eikös siihen tarvittu vuorotellen kolmen ihmisen sähläämistä ja aikaa reilu puolisen tuntia. Lieneekö ne Cm:ssa niin huonoja / tumpuleita työntekijöitä vai, halusivatko kyykyttää minua ilkeyksissään ja siinä toivossa että, kyllästyisin ja lähtisin pois kesken asiani hoitamisen. Ei kannata ostaa mitään Hämeensaaren-Cm kaupasta mitä epäilee voivansa joutua vaihtamaan / palauttamaan.

        Cm-kahvipisteessä on pääosin asiallinen palvelu mutta, yksi nuorehko nainen on aina tympeän ja äksyn oloinen.


    • Ohjas meisselillä

      Tänään kun olin odottamassa bussia pysäkillä, niin paikallinen liikennöitsijä ajoi tyhjällä autolla ohitse ja näytti meille odottajille keskisormea ja paljasta hanuria. Siinä oli jo liikenneturvallisuuskin vaarassa. Ei kauhean hyvää asiakaspalvelua sanon minä.

    • Lähes vanhus

      Parasta palvelua tarjoavat kaikki nuoret kesätyöntekijät joka ikisessä liikkeessä ja palvelupisteessä, missä olen asioinut. Kiitos nuoret koululaiset ja opiskelijat. Hyvää jatkoa teille kaikille!

      • Kiitti vaan nuoret

        Juu, nuoret työntekijät on parhaita, annetaan kannustusta nuorille. Vanhat kääkät näyttää usein työhönsä kyllästyneiltä, kun eivät ole parempaan pystyneet.


    • mimm__

      Tiiriön Subway:ssa usein päiväsaikaan myymässä nuorimies jollla aina pilke silmäkulmassa ja jaksaa palvella asiakkaita aina ystävällisesti ja iloisesti, pointsit hälle! :)

    • hahaahaahaha

      Viunakaupasta olen saanut ostaa viunaa. Viunasta käänni tulee ja kännisä on kiva olla.
      Palvelu kohillaan.

    • kattokassinen2

      Olen yhden kerran saanut suoraan sanoen aivan jäätävän pa**aa asiakaspalvelua.Tämä tapahtui Hämeenlinnan Seppo Soininen Oy Autoasi liikkeessä Kaurialassa. Vittuiltiin päin naamaa ja ivailtiin. Ei kuulema kiinnosta herraa korjata kuin uusia autoja, vanhoissa autoissa on liian iso työ. Ja minunkin autoni oli kuulema täysi paska , laskun osasi kyseinen kyllä kirjoittaa vaikka autolle ei osannut (halunnut) mitään tehdä! Liike näyttää muuttaneen pois kaurialasta nyt, enkä tiedä onko kyseinen mieshenkilö vielä "korjaamassa" autoja k.o. liikkeessä. Mutta minä en ainakaan tuon kokemuksen jälkeen enää käytä Autoasi liikkeitä -ikinä! :D

      Mitään muuta huonoa asiakaspalvelu paikkaa ei tule mieleeni, mutta hyvinä voisin mainita esimerkiksi Kelloliike Laine, Tiiriön Expert, Poltinahon Salo, K-market Manu, ja oikeastaan kaikki R kioskit ja Siwat Hämeenlinnassa. Aulangon kylpylässä on myös ihanat ystävälliset myyjät.

      • saa jos

        Olen saanut !


      • kolari

        käytiin ukon kanssa hakemassa pölypusseja ,ei ollut kaveri sanoi tilaavansa ja ilmoittavansa tekstarilla. ja niin kävi.tuhat kiitos tiiriön expartille


      • Anonyymi

        suurella todennäköisyydellä olet törmännyt itseensä Soinisen Seppoon, Ko kiukkuttelija/Mielensäpahoittaja muuti idänpäähän lafkoineen ja lakeijoineen käyttäytyminen tuskin herralla on parantunut todennäköisesti on vain parantanut kuin sika juoksua, Haukkui avoimesti työntekijoitään tyhmiksi käyttäen myös värikkämpiä ilmaisuja vaikuttaen verbaalisti lahjakkaalta nerolta.


    • hämppään

      Idänpään r-kioski on hieman negatiivisen oloinen.. Yksi idänpään s marketin myyjistä on n. 50 v, käyttää ylitseampuvia meikkejä ja kamalat irtoripset..Poltinahon salessa on yksi mies, joka pitää asiakkaista hyvää huolta, heittää vitsiä oikeeseen.aikaan :) kunnallinen eläinlääkäri Nina Kivistö on aivan valloittava persoona, en vaihtaisi eläinlääkäriä koskaan :) askartelukaupan myyjät ovat tylyjä jos ei löydä itse jotain tuotetta.
      Ainii ja pancho villa, siellä myydään.pilaantunutta lihaa monesti.. Kenkä oscarissa työntekijöitä pidetää kaikelta salassa ja asiakkaita esimies ei muka ehdi tapaamaan..

    • Tenhunen

      Huonoin ja ylimielisin palvelu on ehdottomasti Hämeenlinnassa Tiiriön Sportiassa!

      • Tiia-Marja

        HPK-Juniorijääkiekolla on yhteistyösopimus Sportian kanssa!! Kysymys vaan, että kuinkahan tasapuolisesti kilpailutus on hoidettu??? Vai onko?


    • 2.6 promillee

      Poliisilaitoksella,kyyti oli ripeetä mutta muuten palvelu hidasta.

      • Pomputettavana

        Polliisilaitoksella miekkalinnassa oli joku toimistoneiti saanut johtajapäällikkökohtauksen ja halus pompottaa asiakasta, ilmoitin et olin varannut ajan asiakaspalveluun jo kuukausi sitten joten nyt vaan on palveltava. Kyseinen neiti haki kaappinsa ovensuuhun virkapukuisen ladonoven nojaamaan ja yritti häätää luukulta jollain verukkeella. Ilmoitin, ettei ole aikaa turhiin käynteihin vaan asia pitää hoitaa nyt. Tytteli ei sit voinut enää tiuskia vaan joutui lyömään paperiin tarvittavat leimat ja poistuin paikalta postia odottamaan - poliisilaitoksella käyntiä vaatinut pahvi kopsahti postista noin viikon kuluttua.


    • Asian beaver

      Thai-hieromossa koko hoito ja olivat ystävällisiä. Selvästikin ammattilaisia!

    • pakkeliapintaan

      Kukaan kokenut kantolan pintaväriä? Tuntuu ettei ne edes näe asiakkaita. Taitaa olla oma porukkansa kuka siellä käy ja saa palvelua. Eikä ne muutkaan kantolan alueen paikat taida sen häävimpiä olla.

      • kaksipuolta

        Olen asioinut pari kertaa työni puolesta. Josei olisi työn puolesta, niin en asiois. Totta tosiaan eivät paljoo kysele tarviiko apua, eivätkä apua pyytäessä turhan paljon ylimääräsiä hymyile.. Toisaalta, eivät myös kauppaile ylimääräsiä.


    • Ainikki

      Goodmanin Kodin Anttilassa joulunaikaan oli todella miellyttävä ja auttavainen mies kassalla.Tuli hyvä mieli "mummelille".Kiitos hänelle-Goodmanissa yleensäkin hyvää palvelua.

    • Sale sai palkinnon

      Poltinahon Sale on ihan huippu paikka! Myös tiiriön Expert on ollut jo vuosia suosikkini asiallisen palvelun takia, tosin nyt henkilökunnan joukossa on musta lammas, jota pyrin välttelemään. Kaikki kunnia myös Kanakouluntien Siwalle.

      Huonointa palvelua olen saanut ihan yleisesti autokaupoissa ja isoimmissa pankeissa.

    • Luulis :)

      Hyvää palvelua:

      molemmissa Subeissa ( ja tosiaankin aiemmin mainittu Tiiriön Subin iloinen miespuolinen myyjä vielä erikseen mainittava)
      Tiiriön ja Goodmanin Emotioinit
      Goodmanin S-marketin lihatiski
      Siro-alusasuliike

      Huonoa palvelua (tympeät myyjät)

      Elämänlanka
      Gemina
      Askartelukauppa
      Jotkut Gigantin miesmyyjät
      Lelusoppi (omistaja?)

    • täydellinen ihminen

      Pahimmat: Sokruleipuri Suomisen happamat myyjättäret,GIGANTTI,idänpään terveysasema,marin grilli,tiiriön paskanen mäkki,....Hyvää palvelua saakin miettiä hmmm............?????? aulangon apteekki (paitsi se silmälasipää mamma) siellä on todella ystävällistä porukkaa töissä..ainiin ja hätilän kirjasto ja ossin pulla.

      • Eltaantunut hajukin

        Mainittu mäkki on kyllä todellakin tosi saastaisessa kuosissa, pinnat tahmeat.


    • vielä plussa päälle

      Tiiriön McDonalds saa multa täydet pisteet palvelusta. Aina loistavaa ja ystävällistä palvelua ja annokset lämpimiä sekä pöydät hohtavan puhtaina.

    • Tytttö

      Sale Hätilän iloinen ja reipas nuori miesmyyjä on ihan huippu! Aina tulee hyvä mieli, kun asioi hänen kanssaan.

      • kiväkäväistä

        Kumpi niistä?
        Kaikki Hätilän SALE:n asiakaspalvelijat ovat miellyttäviä.

        Taitaa olla SALE:n tavaramerkki. Ja hyvä niin.
        Teho ei ystävällisestä ja kohteliaasta käytöksestä vähene.


      • hyvähyvä

        Yes, niin on hyvä tuo Salen porukka Hätilässä.


    • todella_pettynyt

      Huonoin palvelu mitä ikinä missään olen saanut:

      Hämeenlinnan kaupunki: Maankäytön ja ympäristön palvelupiste
      Sekä rakennuslupa-asiat ja kaavoitusosasto, aivan uskomattoman huonoa palvelua!

      Jos olisin diktaattori niin koko porukka menisi vaihtoon, ensimmäisenä Tarja Niemenlehto. Tällä menolla Hämeenlinna menee konkurssiin.

    • etsilleenjee

      Meillä himassa, kun vaimo tyytyväinen, olen minä tyytyväinen asiakas.

    • eiap

      up!

    • aasiakas

      Parasta palvelua Rossossa ja paskinta Vekan bussissa nuorelta naiselta!

    • Kantolan

      Auto ja MP- huollossa on ilo ollut aina asioida eli pointsit sinne!

    • helkkarintantta

      Dressmann tummatukkainen naismyyjä katteen myymälässä.Että osaakin olla imelä ja epämiellyttävä myyjä.Jos et osta niin osaa näytttää naamallaan mitä mieltä siitä on.Siihen kauppaan en astu,ei niin halvalla myydäkkään.

      • Sopparitpoikkiheti

        Elisan pulju Goodmannissa. Varmaan ylimielisintä palvelua mitä mistään ikinä löytyy,. hei olet meidän armoilla tyyliin.


    • Sähkömestarintiellä

      Rengasmaailmassa hyvä ja edullinen palvelu, kummit vanteille ammattitaidolla kolhimatta ja hintakin oli sopuisa!

    • Kaisalii

      Olen tyytyväinen kun tiiriön seppälä loppui. Aina huonoa palvelua.

    • defrghg44

      Hämeenlinnan Mehiläisessä olen saanut surkeinta palvelua mitä missään

    • todellanaurattavaa

      Terrassa on todella surkea palvelu.Myyjiä persettä ei meinaa saada millään irtoaan tuolista.

    • outoo-oli

      Mikähän sit oli, kun tuol Terrassa oli vaikeeta saada myyjää kattoon ees koneelta että onko kyseistä tuotetta. Oli vaan sen vertas kummallista, että ihmettelin. ihan kuin olisi oikein uhrautunu sit kattoon. Kyllä on vetelää porukkaa. Tää oli nainen, ei mikään ikäloppu, nainen parhaas iässä.

    • Ö_tarvike

      Edesmenneeseen A-Tarvikkeeseen oli kyllä jotenkin vastenmielistä mennä. Vtutti jo etukäteen !

    • suleiman_valkozibali

      Karvaranteet on kohteliaita ja nöyriä.

    • aasiakas

      Huonoa palvelua vekan bussissa! Kannattais vaihtaa alaa kun niin tuntuu nyppivän asiakaspalvelu! Ja vielä nuori varmaan vastavalmistunut nainen!

      • persaukisethiiteen

        Palvelusta en tiedä mutta huonoa mieltä saa kun lukee näiden valittajien kommentteja.Itse kun on kädet täynnä töitä ja harrastuksia niin ei kerkeä keskittymään epäolennaisiin asioihin.Aikanaan oli sanonta että kiukkuiset vanhat akat ovat kovia valittamaan mut vielä pahempia ovat nää työttömät,amiksen käyneet persaukiset jotka luulevat saavansa 5euron ostoksella miljonäärin kohtelun.


      • aina-mun-pitää
        persaukisethiiteen kirjoitti:

        Palvelusta en tiedä mutta huonoa mieltä saa kun lukee näiden valittajien kommentteja.Itse kun on kädet täynnä töitä ja harrastuksia niin ei kerkeä keskittymään epäolennaisiin asioihin.Aikanaan oli sanonta että kiukkuiset vanhat akat ovat kovia valittamaan mut vielä pahempia ovat nää työttömät,amiksen käyneet persaukiset jotka luulevat saavansa 5euron ostoksella miljonäärin kohtelun.

        "jotka luulevat saavansa 5euron ostoksella miljonäärin kohtelun", jaa että ostoksen summako määrää sen, miten asiakkaita palvellaan? Jos on tätä mieltä, kannattaa vaihtaa alaa. Tosin huomasin sen jo hoitoalalla työskennellessäni, että kun osastolle saapui vähän nimekkäämpi potilas, niin johan tuli joihinkin hoitajiin liikettä ja osastonhoitajakin kävi useaan otteeseen lirkuttelemassa.
        Mutta aloituksen kysymykseen vastaus: Hyvää palvelua Poltinahon Salessa (yllätys, yllätys) ja Goodmanin DNA:ssa.


      • pyörälläkesäisin

        Niin no.
        Bussin kuljettajat mieltävät varmaan itsensä vain kuljettajiksi.

        Aikanaan kauan sitten suorastaan ärisivät matkustajalle, kun rahastajat poistettiin ja joutuivat nämä kuljettajat "sivutöinään" arvolleen sopimattomaan rahastajan hommaan.

        Nauratti, kun katseli niitten kiukuttelua.

        Itselleni kyllä riittää, että pääsen paikasta A paikkaan B.
        Kestän tämän rahastusosion kyllä hyvin.

        Tulipa vielä mieleen, että aina ovat neuvoneet jäämään pois oikealla pysäkillä itselleni tuntemattomalla alueella.
        Viimeks Jukolan terveyskeskukseen mennessäni.


    • Kersanttikaroliinaa

      poltsarin ärrä, sotilaallisen jämäkkää palvelua, en tiedä onko se hyvää vai huonoa.

    • Blues2

      Parasta: Korukauppa (en muista nimeä, ei siis kultasepänliike) Goodman Hml, Anttila Goodman Hml, Sotka Hml, H&M Goodman Hml, Claes Olhsson Goodman Hml.
      Huonointa: Parolantien kukkakauppakauppa Hml (tai ei ollut huonoa palvelua vaan palvelelua ei ollut ollenkaan) odotin parvekukukat kädessä, että olisin voinut maksaa, niin takahuoneesta tuli myyjä palvelemaan juuri kauppaan tullutta asiakasta, ei siis minkäänlaista pelisilmää eikä tilannetajua. Kukat jäi ostamatta ja jää edelleen tässä kaupassa. Samanlainen surkean asiakaspalvelun kukkakauppa on Kankaantakana, en muista nimeä (on puutarha), kukat aivan loistavia, mutta ei minkäänlaista asiakaspalvelua, kukat jää sieltäkin ostamatta.

      • mitässulle

        Parolantien kukkiksen perinnekohkausta.


    • Blues2

      Äsken jo tilitin, mutta yksi surkeus unohtui eli huontointen listaan: Hätilän Solerileipuri Suominen, en ikinä mene ko. liikkeeseen.

      • Nyrpsnyrps

        Joo, toi totta neitokainen kohteli mua kun mulla olis ollut kuppa.


    • KäykääToteamassa

      Keskustan citymarket, joka oli aiemmin kymmeniä vuosia Anttila.
      Samat tympeät myyjät???????
      Itse muutin Hämeenlinnaan vuona 1995 ja siitä asti ollut todella surkeaa palvelua KASSOILLA.
      Uskomatonta, ettei siihen ole pahemmin kiinnitetty huomiota.
      Tiedän monia jotka eivät käy siellä ollenkaan huonon palvelun takia.

      Jotain hyvääkin, kaikki myyjät ei ole samanlaisia, mutta niitä ei ole montaa.

      Selvän eron huomaa parhaiten siitä, että mitä vanhempi myyjä, sen huonompi palvelu, joidenka pitäisi olla hyvänä esimerkkinä nuoremmille myyjille, mutta eipä vaan.

      Itse käyn keskustan Cittarissa vain kahvilla....sitä eivät ole vielä pilanneet huonolla asiakaspalvelulla.......ehkä sekin pv on vielä nähtävä. Miksikö? No siksi koska yleensä ihmiset muuttuu sen myötä, missä seurassa liikkuvat.

    • hei rengas vekka nais myyjä ei halunnut palvella olin varm. 15min paikalla päätin et renkaita saa muualtakin .joten hipsin pois

    • neverevernever

      Sähköasennus Alkio, keksii hinnat päästään ( päissään?) Tiuskii asiakkaille puhelimessa ja työn jälki on mitä on eli jälkiä jää. Kättely maksaa viiskymppiä ja kilometri maksaa saman kun muilla sata kilometriä.

    • Juhannuskukka

      Goodmannissa hyvät palvelut-en ole yhtään epäkohteliasta ihmistä siellä tavannut.Monissa paikoissa "kolunnut".

    • goodmanesimerkiksi

      silloin tällöin kun tällekin palstalle eksyy niin jää kyllä kuva että täällä asiakaspalvelusta ja työn laadusta valittavat henkilöt eivät ole ko. liikkeissä edes asioineet. sen verran läpinäkyvää mustamaalausta ja kateutta ovat monet tekstit pitäneet sisällään

    • päärynäsiideri

      Lehmusto on paras! Hämeensaaren citymarketin kassa Aime, kiitos ystävällisyydestä ja ilosesta kohteliaisuudesta!

    • sktpl

      Katsastuskonttorilla säihkysilmä jota kuolaan vuosittain.

    • sepimaalta

      Ylivoimaisesti parasta asiakaspalvelua saa hesburger h-linna, wartiamäentie 2, osuuskauppa hämeenmaa, loistava henkilökunta, naisilla hymy herkässä, saa asiakkaan hyvälle mielelle, aina kun maalaiset käy kaupungissa asioilla, poiketaan hamurilaisilla, kiitos vaan,,,, ter.maalainen ajokoiramies,

    • reppumiesm

      Loistavaa palvelua saa tiiriön citymarketin vaateosastolla, nais myyjät palvelee aina ystävällisesti ja neuvoo vaateitten ostossa, erityisesti pitkähiuksinen vaaleahko nainen joka tulee heti neuvoon kun meikäläisellä on vaikeuksia löytää sopivia vaateita, ilo asioida tässä kohteessa, kuuteet ostan aina tästä liikkeestä, kiitos vaan,

    • Audimiesmyllymäestä

      Poltinahon Kesoililla sain tosi paskaa palvelua vuonna 1989.
      Meni ainakin kymmenen sekuntia ennen kun tulivat tankkaamaan.
      Mainitsin asiasta ja uhkailin meneväni seuraavan kerran eureninkadun huoltsikalle, lupasivat parantaa tapansa

      • sljdbn

        Et saanut koska -89 siinä ei enää Kesoilia ollut


      • Kesoil

        Kyllä nuuten oli, kysy vaikka Heinämäeltä


    • myntti

      Hankkijalla tiiriössä saa hyvää palvelua, nais myyjät aivan upeita, huumori lentää pilke silmäkulmassa, mukava asioida,

    • JapuistometsäänNäpille

      Aulangon SEO-huoltsikalla huono palvelu 80-luvulla. Ainoa hyvä puoli oli saakelin isotissinen kassaneiti, en vaihtanut tankkauspaikkaa juuri hänen takiaan.

    • raivostunut

      Huoonointa mahdollista palvelua LINNANINFRA

    • typytä

      Minä olen saanut hyvää palvelua hesessä tiiriön prismassa wartiamäentie 2, käyn joskus hapurilaisen syömässä ja pehmiksen, loistavaa palvelua, ter..mixu 6.v.

    • aurinkopaist

      Guudmannin s- Market kahvila, siellä on se hyvän tuulinen nais myyjä jolla on nauru herkässä ja huumori lentää, tosin nykyään häntä näkee harvenmin, ilo käydä kahvilla aamupäivällä ..

      • Yuyutewnbvvg

        Missä siellä on kahvila????


      • 7yiyi

        Käytä silmiäs...


      • Yyyyyyytttttttt
        7yiyi kirjoitti:

        Käytä silmiäs...

        Ei ol kahvilaa............vai myydäänkö lihatiskillä erikseen kahvia??


    • Yutouytro

      Seuraava kauppaketju joka menee konkurssiin on Citymarketti tai Siwa..........molemmissa huono asiakaspalvelu
      Siihen kaatui myös anttila

      • Ei..onnistu

        Siwathan on myyty Keskolle ja niistä tulee pääosin K-Marketteja...


    • Enasioienää

      Erityisesti tiiriön CM. En paskempaa asiakaspalvelua ole nähnyt muutamaa myyjää lukuunottamatta. Esim. "asiakaspalvelu"tiskille on valiintunut kaikkein vittumaisimmat ihmiset.

      • Citymarketjees

        Umä olenn saanut todella erinomaista palvelua Tiiriön asiakaspalvelussa useita vuosia sitten. Hyvitettiin esim lasten talvitakinhinta vaikkei kuittia ollut tallessa, kun vetoketju oli mennyt rikki.


      • P-e-t-t-y-n-y-t

        Tiiriön Cm muuten hyvää / asiallista palvelu paitsi marketin kahvilassa. Sen vuoksi en enää käy siellä kahvilla!


    • kahvitu

      Kyl mää kahvia juon usein guudmannin s-marketissa, halpaa ja hyvää, ja tuoretta syötävää, hyvä palvelu,, kyl näin on,,,

    • kiitosss

      Joo minäkin käyn usein siellä kahvilla, on halpaa ja syötävä tuoretta,

    • pizzaakin

      Star-pizza Aulangontiellä. Tuotteet hyviä ja kaverit ystävällisiä.

    • shoppinggirl

      Parasta: Poltsarin Sale, Parolantie R-kioski (Jaana), Manu, Eurokangas, Pentik, Tiger, H&M,
      Huonointa: OP-kiinteistömyynti, Lelushop, ent pääposti, Laurell (torin reunalla), Mymiou (paitsi omistaja ok),

    • viiva57

      Huonointa palvelua Hätilän Kotipizzassa.

    • Marjukkavain22

      Huonointa palvelua olen saanut Jukolan s-marketista. Nuori naismyyjä on edes kassalla puhunut sanaakaan. Törkeää... Myös keskustan cm:ssä huonoa palvelua usein. Hyvää asiakaspalvelua olen saanut mm. Kultajousesta, piparkakkutalosta, hätilän kukka kaupasta, lounaspaikasta kantolasta jonka nimeä en nyt tähän hätään muista, idänpään nesteeltä, sekä katsastuskuviolta.

      • EiHaluaisiMyydä

        Se yksi Jukolan s-marketin kassa ei sano mitään kellekään vaan tuhahtelee jos ostat alkoholia, se vihaa juoppoja tai jotain.


    • aasian_tunteja

      Virolaiset ja tsekkilaiset huorat ovat hyvijä, suosittelen!

    • Huonointa

      Vaunulasta, ehdottomasti! (siis auto- ei ex-lastentarvikeliikkeestä)

    • BeverlyHills

      Parasta keskussairaalan ensiavussa. Niin mukavia nuoria ja kauniita hoitajia.

      Huonointa: Terhi K. vai mikä se viiskymppinen akka on, joka luulee olevansa parikymppinen. Itseensä täynnä.

      • Tupakoivat.riivinraudat

        Ai nuoria&kauniita, salli mun nauraa.


    • Aalttu

      Hätilän k kaupan lihatiskin "miehet", miten saavat pitää työpaikkansa!

      • Anonyymi

        Aivan kenkää tulikin. Ihan idioottimainen sekin keski-ikäinen ylimielinen ukko. Ei tehnyt mieli mennä koko kauppaan!


    • mummuikäinen

      Paras palvelu on Goodmanin S-marketin lihatiskillä. Leikkeleistä antavat maistiaisia ja selostavat auliisti joka palan alkuperän. Ruokaohjeitakin olen saanut joskus. Ja aina niin ystävällisiä ja palvelualttiita nuoria työntekijöitä (poikia). Siellä on mukava asioida. Joskus juttelen siellä muuten vaan aikani kuluksi, jos ei ole muita asiakkaita. Ja tuotteet ovat aina erinomaisia ja tuoreita. Valikoimaa riittää, erikoisuuksiakin joskus. En voisi kuvitella ostavani mitään valmiiksi pakattuja (vanhentuneita, laputettuja) tuotteita lidlin tai salen tyyliin.

    • koiramiesakaa

      Hankkijalla loistava henkilökunta naismyyjät mukavia ja ystävällisiä, mukava käydä ,,,

      • Anonyymi

        Juu.. Ostin Hankkijalta Fiat 600:sen osarilla. Sain oranssin Hankkija-lippiksen kaupanpäälle. Konelasta lupasivat Pick-up mosseen Pravdan vuosikerran kaupantekijäisiä. Otin lippiksen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu.. Ostin Hankkijalta Fiat 600:sen osarilla. Sain oranssin Hankkija-lippiksen kaupanpäälle. Konelasta lupasivat Pick-up mosseen Pravdan vuosikerran kaupantekijäisiä. Otin lippiksen !

        ;-)))))))))))


    • Yksilöllisesti

      Siro alusasuliike; huonoin kokemus. Kehuvat asiakaspalvelun kunnioituksella, mutta "takakireys" ja asiakkaan kohtaamisen jäykkyys/suorittaminen/yliyrittäminen/kaavamaisuus tekee luonnottomaksi tilanteen asiakkaan kannalta. Ostohetkessä jäin yhtäkkisesti ilman yhtäkään myyjää. Tuotteisiin tutustuessa tuntui kuin en olisi saanut koskea niihin itse lainkaan. Kontrolloitu tunne. Varmasti laadukkaat tuotteet, mutta fiilis liikkeessä jollain lailla painostava.
      Hyvä kokemus Waate Kammari. Ystävällinen hyväksyvä tervetullut olo jo ovelta. Jäi omaa tilaa pohtia mitä kassalle vei. Myyjä läsnä,mutta ei kiinni. Tarvittaessa apuna : )

      • Anonyymi

        Millainen palvelu Sirossa nykyään, kannattaako mennä?
        Waate-Kammarin valikoima on huonontunut vuosi vuodelta.


    • osokskikis

      Epämiellyttävin kokemus oli reipas vuosi sitten Change Lingerie -alusvaateliikkeestä Goodmannissa. Myyjä ei suostunut myymään minulle C80- kokoisia rintaliivejä, koska hänen mittauksensa näytti, että C75 on aivan riittävä ja venyy käytettäessä. Sanoin, etten voi pitää enkä "venyttäää" liian kireitä vaatteita, ja juuri siksi tulin tähän liikkeeseen, että saisin minulle sopivat. Myyjä ei antanut periksi. Sai jotenkin tuputetuksi minulle vielä kaksi rintsikka/housusettiä, yhteensä noin 100 €. Olin liikkeessä myöhään perjantai-iltana, maksoin ostoksen. Kokeilin kotona vielä. Liivit tuntuivat kuristavan minut hengiltä. Palasin liikkeeseen lauantai-aamuna, pyysin vaihtamaan liivit suurempiin.
      Ei vaihdettu, vaikka hinta- ym laput olivat yhä kiinni tuotteissa, kuitti mukana ja kaikesta näki, ettei vaatteita ollut käytetty. Myyjä kehtasi tarjota minulle vielä kanta-asiakkuutta! Lähdin liikkeestä ostoksineni. Lähtiessäni neuvoin myyjää ilmoittamaan jo näyteikkunassa, että saadakseen hänelle itselleen sopivat liivit, ostajan on esitettävä lääkärintodistus, miksi hän ei voi pitää liian kireitä vaatteita.
      Olen kertonut kokemuksesta kaikille tutuilleni, muutamille tuntemattomillekin, ja varoittanut astumasta tuon putiikin oviaukosta. Ohikulkiessani olen huomannut, ettei siellä juuri asiakkaita näy. Löysin liivisetit taannoijn kaappia siivotessani. Heitän ne roskiin.

    • todellasurkeetapalvelua

      ParkMan niminen kännykkäpysäköintejä ottava firma. Siellä ei vastata sähköposteihin eikä puhelimella. Todella törkeetä käytöstä. Jos otat käyttöön tämän sovelluksen sinun täytyy antaa luottokorttisi numero että voivat laskuttaa suoraan luotolta. Älkää missään tapauksessa menkö tähän lankaan.

    • tuliiloiseksi

      Kaurialan R-kioski nuori vaalee mies ollu jonkin aikaa töis kassal hyvää palveluu!!

    • RäjähdysVaara

      Kelassa on saanut hyvää palvelua sen jälkeen kun Matu-invaasio tsunami iski sinne. Nyt saat asiat kuntoon aulan hymytyttöjen avulla minuuteissa. Ennen matuja piti istua jonkun pilkkuvirheen tai tyhmän kysymyksen kanssa/takia puolitoista tuntia penkissä ja katsella kun virkailijat lähti yksi kerrallaan tauolle.

    • Uskomatonta-touhua2017

      YLIVOIMASESTI HUONOINTA PALVELUA VIIPURINTIEN TERVEYSASEMALLA. Ekana sairaanhoitaja hoki monta kertaa: voi paska, voi paska, voi paska. OLIKOHAN KYSEINEN NAISSAIRAANHOITAJA FEIKKI. USKOMATONTA ETTÄ VUONNA 2017 SAA VIELÄ NOIN ONNETONTA PALVELUA JA VÄLISSÄ MENI PALVELEMAAN TOISTA ASIAKASTA KÄYTÄVÄLLE.

    • hyväjarmoooooooo

      Harvialantien S market. Todella ylimielistä porukkaa. Onneksi talo kohta puretaan kun tulee uusi sairaala. Kulmala kuulemma suunnittelee siihen neljä kerroksista pysäköintitaloa

    • Anonyymi

      Apteekeissa on vastenmielistä käydä,kun lähes kaikki farmaseutit ovat niin tympeitä täällä.. Tiiriössä erityisesti! Raatihuoneenkatu ainoa missä saa inhimillisen kohtelun

      • Anonyymi

        FAKTA Tiiriön apteekki Prismassa edelleen ikävä paikka. En edes resepti lääkettäni sieltä saanut. Piti mennä hakemaan keskustan apteekista ja siellä sanottiin, että mitään estettä lääkkeen saamiselelle ei ole. Ikävävää kohtelua.


    • Anonyymi

      Parhaat kokemukset: Poltsarin Sale, Kaurialan r-kioski, GM Ahito Sushi, Fida, My Milou, Eurokangas, Iittalan Iittala shop, keskustan Lidl
      huonoimmat: Gigantti,
      P.s. vieläkö Gigantin henkilökunnalla watsapp ryhmä, jossa haukkuvat asiakkaita?

      • Anonyymi

        Kuka käy gigantissa??


    • Anonyymi

      Minä, silloin, kun Gigantissa on tarjous päällä, tuote yleensä aina edullisimmin saatavilla. Varaan sen etukäteen netistä ja noudan, ei tarvi sen enempää olla palveltavana

    • Anonyymi

      Sain vuonna 1988 hyvää palvelua Vinkalossa.

    • Anonyymi

      A-tarvikkeeseen oli jotenkin vastenmielistä mennä !

      • Anonyymi

        Onko se olemassakaan?? Penseä paikka muistaakseni.


    • Anonyymi

      tiiriön tokmanni hätilän lidl ja hätilän k supermarket ainakin nykyään huonoa!

      • Anonyymi

        Mut hätilän lidlistä saa piparia


    • Anonyymi

      Powerissa ollut iloisia ja simpsakoita myyjäneitejä, kenen kanssa asioi mielellään

    • Anonyymi

      Top-hat eli toppahattu-baari, myivät vielä yhden ison ruukun vaikka olin jo varma että olen liian kaasussa. Asiaa kun ihmettelin niin myyjätär vaan hymyili ja sanoi että ei me maksavaa asiakasta pois ajeta !

    • Anonyymi

      Voi kamala minkälaisia naikkosia oli 6.7. illalla Goodmanin S-marketin lihatiskillä (lihojensa puolesta kyllä sopivatkin sinne oikein hyvin). Eivät olleet huomaavinaan asiakasta, hääräsivät vaan jotain omiaan selin asiakkaisiin. Vastukseksi kysymykseeni sain tosi ynseän ja kyllästyneen vastauksen. Ei mitään palveluhalua. Ennen oli siinäkin kaupassa niin miellyttäviä ja ystävällisiä, avuliaita myyjiä. Varsinkin ne nuoret pojat. Ikävä tule. Mitä lie nämä nykyiset pimut?

      • Anonyymi

        Siis 6.9. illalla, ei 6.7. Olen vähän ajastani jälkeenjäänyt vissiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis 6.9. illalla, ei 6.7. Olen vähän ajastani jälkeenjäänyt vissiin.

        Eipä ole paljon kummosempia ne S-marketin hyllyjentäyttelijätkään, jos uskaltaa jotakin kysyä. Ei tervehditä, eikä hymyn häivää kasvoilla. viittaavat vaan ynseästi johonkin hyllyväliin, että siellä on, etsi itse. Voisiko kauppias kouluttaa näitä asiakaspalvelijoita käyttäytymään ihmismäisesti, ovat kuin jotain ... sanonko suoraan mitä. Miellyttävimpiä ovat olleet työharjoittelussa olleet nuoret, kiitos heille avuliaisuudesta ja ystävällisyydestä. Ilman mitään palkkaa siellä raatavat ja kohtelevat ikäihmisiäkin niin mukavasti ja auttavasti ettei mitään moitteen sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole paljon kummosempia ne S-marketin hyllyjentäyttelijätkään, jos uskaltaa jotakin kysyä. Ei tervehditä, eikä hymyn häivää kasvoilla. viittaavat vaan ynseästi johonkin hyllyväliin, että siellä on, etsi itse. Voisiko kauppias kouluttaa näitä asiakaspalvelijoita käyttäytymään ihmismäisesti, ovat kuin jotain ... sanonko suoraan mitä. Miellyttävimpiä ovat olleet työharjoittelussa olleet nuoret, kiitos heille avuliaisuudesta ja ystävällisyydestä. Ilman mitään palkkaa siellä raatavat ja kohtelevat ikäihmisiäkin niin mukavasti ja auttavasti ettei mitään moitteen sanaa.

        Onko siellä henkilökunta jotain Hattelmalan entisiä asiakkaita - lievästi ke.....ta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole paljon kummosempia ne S-marketin hyllyjentäyttelijätkään, jos uskaltaa jotakin kysyä. Ei tervehditä, eikä hymyn häivää kasvoilla. viittaavat vaan ynseästi johonkin hyllyväliin, että siellä on, etsi itse. Voisiko kauppias kouluttaa näitä asiakaspalvelijoita käyttäytymään ihmismäisesti, ovat kuin jotain ... sanonko suoraan mitä. Miellyttävimpiä ovat olleet työharjoittelussa olleet nuoret, kiitos heille avuliaisuudesta ja ystävällisyydestä. Ilman mitään palkkaa siellä raatavat ja kohtelevat ikäihmisiäkin niin mukavasti ja auttavasti ettei mitään moitteen sanaa.

        Ei S-ketjusta kannata mitään asiakaspalvelua odottaa. Sehän on vain asiakasomistajille tarkoitettu varasto, mutta työharjoittelijat eivät ole sitä vielä hoksanneet. Sain tarpeekseni jo kauan sitten.


    • Anonyymi

      Prisman kassalla on yksi niin tympeän oloinen akka, että kierrän kaukaa, mieluummin valitsen aina jonkun muun kassan vaikka olis kuinka pitkät jonot. En viitti kattella sen nyrpeää ja kyllästynyttä naamaa. Voisko se harkita jotain muuta ammattia, kun ei näytä viihtyvän nykyisessä työssään, vaikka kuka tommosta viiskymppistä ruttunaamaa ottaisi mihinkään.

    • Anonyymi

      Yhdellä ärrällä nainen joka kyylää asiakkaita kun varkaissa olis.. Muutenkin epämiellyttävä

    • Anonyymi

      Tiiriön Hankkijassa on mukavat myyjät ja kassahenkilöt.

      • Anonyymi

        Kaikki nuoret asiakaspalvelijat ovat avuliaita ja ystävällisiä, kiitos heille. Ottakaa kauppiaat paljon nuoria töihin. Se kannattaa. Saatte pysyviä ja uskollisia asiakkaita.


    • Anonyymi

      Hämeensaaren tokmannissa on jännä myymälävartija, jonka käyttäytyminen hieman yllätti. Tosin olin kesähelteillä hakemassa mökille täydennystä rennoissa kesävaatteissa ja sentin parransängessä.

      Vartija kulki käytännössä perässä koko ajan. Käsi kuvitellulla "pistoolinkahvalla". Antoi ilmein ymmärtää että tuollaisella hampuusilla ei ole tänne asiaa.

      Itse johtohenkilönä, kun pääsin yli henkilökohtaisesta tyrmistyksestä, koen että tuolla on asenne aivan kohdallaan. Sen näköisiä hampuuseja jollaiselta varmaan näytin, heiluu tuolla varmaan tämän tästä. Ja kauhoo tavaraa taskuihinsa minkä ehtii.

      Vartiointi aivan kohdallaan 👍

      • Anonyymi

        Näytit syyrialaiselta kurkunleikkaajalta, hyvä että maksavia asiakkaita suojellaan !


    • Anonyymi

      Tämä kommentti ei liity mihinkään tiettyyn myymälään. Vaan kodinkoneliikkeisiin yleisesti.

      Jos tarvitset jotakin. TV:tä, jääkaappia, pölynimuria....

      Niin tee ensin kotitehtäväsi. Guuglaa, tutki, selvitä.

      Varmistu siitä, mikä tuote on sinulle juuri se oikea.

      Tämän jälkeen ota yksinkertaisesti selvää missä liikkeessä kyseisen tuotteen saa edullisimmin.

      Jos kävelet mihin tahansa liikkeeseen tietämättä mitä haluat, niin kauppias myy sinulle mitä haluaa. Eikä tämä ole välttämättä se mitä tarvitset. On typerää mennä kauppaa arpomaan itselleen rahankulua.

    • Anonyymi

      "HUONOIN PALVELU: ... If-vakuutus "

      Näin on.

    • Anonyymi

      Kazarminkadun puliisiasemalla heikkoa.

      • Anonyymi

        Kasarilla siellä oli kyllä hyvä palvelu yöpyessäni (vastentahtoisesti) siellä, aamupala tarjoiltiin putkaan ja saunan kautta kotiin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasarilla siellä oli kyllä hyvä palvelu yöpyessäni (vastentahtoisesti) siellä, aamupala tarjoiltiin putkaan ja saunan kautta kotiin !

        Sauna kyllä kelpais.


    • Anonyymi

      Hattelmalantien R-kiskalla on kyllä yksi niin ynseä naisihminen töissä, että on pitänyt kääntyä ovelta monta kertaa takaisin ja viedä veikkauslappuni muualle. Miten tommonen tiuskija ylipäänsä on saanut töitä mistään? Suupielet aina alaspäin ja nakkelee niskojaan, ihan kuin "ei tarttis tänne tulla yhtään asiakasta".

      Onkohan se mukavin myyjä jo eläkkeellä, kun ei ole muutamaan vuoteen näkynyt? Oli aina niin iloinen ja ystävällinen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe