Si Kao Trang

Lähtö lähestyy ja kyselen taas vinkkejä. Meillä laskeutuu kone Krabin kentälle aikaisin aamulla. Voikohan siellä vaihtaa rahaa tai jossain kylässä. Hotellimme on rauhallisessa paikassa, Pak Mengiin on 3km. Vähän rahaa vaihdan Suomessa ja meillä on hotellissa puolihoito. Mutta kuitenkin käteistäkin tarvitsee jossain. Onko kellään tietoa asiasta? Voin kysellä myös matkanjärjestäjän kautta.

11

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tynkky2

      jos te menette anatara si kao hotelliin, niin hotellissa on pankkiautomaatti,oltiin marraskuussa.

    • Joo, mennään Anantaraan. Kiitos, tynkky2!
      Onko sinulla muita vinkkejä alueesta?
      Matkakuume lisääntyy, lähtö reilun viikon päästä.

      • tynkky2

        sayonaaraa, mielelläni vastailen kysymyksiin .Hotelli ihan ok(ei niin luksusta mitä esitteiden kuvauksista helposti mieleen tulee)Pak mengiin 2km (pyöriä saa lainata respasta, mutta pyörät aika huonossa kunnossa ja palauttaa pitää ennen klo6 koska tulee pimeätä(turvallisuus).Kylässä ei oikeastaan ole mitään muuta ravintoloita kioskeja.Trangiin n.1h matka(respasta voi tilata 9hengen hiacen 5h n.75euroa eli 1h trangiin/robinsson ostari 2h/ja 1tunti iltamarkkinat(enimmäkseen thaikku ruokia ja 1h takas ihan ok.Me oltiin marraskuussa ja kausi ei ollut käynnistynyt vielä kunnolla eli hotelli oli aika tyhjillään.Kradan on kyllä aika helmi jos tykkää snorklailla niin kun me tykätään.Kysymyksiä jos tulee mieleen , vastailen mielelläni.


      • kaukaahaetuu
        tynkky2 kirjoitti:

        sayonaaraa, mielelläni vastailen kysymyksiin .Hotelli ihan ok(ei niin luksusta mitä esitteiden kuvauksista helposti mieleen tulee)Pak mengiin 2km (pyöriä saa lainata respasta, mutta pyörät aika huonossa kunnossa ja palauttaa pitää ennen klo6 koska tulee pimeätä(turvallisuus).Kylässä ei oikeastaan ole mitään muuta ravintoloita kioskeja.Trangiin n.1h matka(respasta voi tilata 9hengen hiacen 5h n.75euroa eli 1h trangiin/robinsson ostari 2h/ja 1tunti iltamarkkinat(enimmäkseen thaikku ruokia ja 1h takas ihan ok.Me oltiin marraskuussa ja kausi ei ollut käynnistynyt vielä kunnolla eli hotelli oli aika tyhjillään.Kradan on kyllä aika helmi jos tykkää snorklailla niin kun me tykätään.Kysymyksiä jos tulee mieleen , vastailen mielelläni.

        Krabin kentällä voi vaihtaa rahaa. Suomessa ei kannata vaihtaa...kurssit vaihteli viime viikolla 44-45 välillä riippuen vaihtipaikasta. Aika kaukana kaikesta on hotelli. Kimppakyyti kannattaa ottaa ja tingata hinta alas.


      • 28 kertaa
        kaukaahaetuu kirjoitti:

        Krabin kentällä voi vaihtaa rahaa. Suomessa ei kannata vaihtaa...kurssit vaihteli viime viikolla 44-45 välillä riippuen vaihtipaikasta. Aika kaukana kaikesta on hotelli. Kimppakyyti kannattaa ottaa ja tingata hinta alas.

        ei ole mitään järkevää syytä että vaihtaa vasta käteistä perillä. Se ero mikä valuutassa on ei vaikuta mihinkään kun puhutaan 2 viikon olemisesta. Siis sen verran jo kotona käteistä että pärjää 1-2 pv perillä ja sitten automaatista lisää tai vaihtaa euroja tarpeen tullen. Thaimaassa ei taksin käyttö maksa juuri mitään eli ei siihen mitään kimppakyytiä tarvita. Tingata kyllä pitää ja kovasti.


      • euroksiikoo
        28 kertaa kirjoitti:

        ei ole mitään järkevää syytä että vaihtaa vasta käteistä perillä. Se ero mikä valuutassa on ei vaikuta mihinkään kun puhutaan 2 viikon olemisesta. Siis sen verran jo kotona käteistä että pärjää 1-2 pv perillä ja sitten automaatista lisää tai vaihtaa euroja tarpeen tullen. Thaimaassa ei taksin käyttö maksa juuri mitään eli ei siihen mitään kimppakyytiä tarvita. Tingata kyllä pitää ja kovasti.

        kyllä sitä ny reteesti on rahhaa...aina valitellaan,jos singha maksaa jossakin 50thb, kun nyt maksaa 60thb...songtaewilla pitää patibussilla kulkea,kun ei oikeisiin takseihin saati tuktukiin ole perillä varaa.
        ehdottomasti kaikki kandee vaihtaa perillä. ennekuin on paikanpäällä ei paikallista valuuttaa tarvitse..lentokentillä parjää euroilla missäpäin maailmaa tahansa.


    • Finnmatkojen retki Trangiin näkyy maksavan 20€/aikuinen.
      Oliko hotellilta omaa kuljetusta Pak Mengiin vai mikä se bussijuttu on?
      Onko muut lähialueen saaret kuin Koh Kradan käymisen arvoisia?
      Joo, hotelli on sivussa mutta se oli tarkoituskin. Aiotaan lomalla rentoutua,
      snorklailla, käydä spa-hoidoissa. Mopojen ja pitkähäntäveneiden jatkuva pörinä ei rentouta meitä. Iltabileitäkään ei kaivata kun on muksut mukana.

      Viime talvena oltiin Dewa Phuketissa Nai Yang Beachissä ja oltiin tyytyväisiä
      lomaamme.

      • TYNKKY2

        Heitin hiace jutskan jos haluaa omatoimisesti retkeillä(itse tykätään retkeillä oman perheen kesken) ja voihan siihen autoon ottaa joku samahenkinen perhe jakamaan kuluja.Pak mengin kuljetuksista ei kokemusta,low seasonilla ei ilmeisesti järjestetä kuljetuksia ja pak mengissä ei oikeastaan ole mitään erikoista.Kaikki saaret käymisen arvoisia,rannalta näkyy mm. mook,lanta eikä libong ja rokkaan hirveän kaukana ole.Oltiin perheen kanssa Dewassa 2012 ja tykättin siitä enemmän, vaikeahan niitä on viivalle laittaa niin erillaiset hotellit(anantara huone yksiö ja dewassa kolmio 120 neliöö ja helevetin hyvät maastopyörät sai lainata telineestä tarpeen vaatiessa,aina DEWAA ikävöiden t.TYNKKY


      • omaamatkaaa

        Kannattaa ottaa paikallisesta toimistosta kaikki retket..Arvio on, että puoleen hintaan saa vrt suomimatkatoimistot.


    • Kiitos taas vinkeistä. Mekin oltiin Dewassa kolmiossa. Tykättiin kovasti ja pääsin esim yksin aamulenkeille. Ja sieltä oli hotellin kuljetus ostareihin ja Patongille.
      Saas nähdä, onko Anantarassa mitään vastaavaa kun on korkeasesonki.

      Alkaa jo jänskättää. Ylihuomenna klo 9 aamulla startataan kotoa. :)

      • pösilö

        viajesx2, oliko matka ja hotelli hyvä? Kokemuksia kyseisestä paikasta ja vinkkejä lapsiperheen silmin kiitos :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe