Aina välillä sängylleni on ilmestynyt pienen pieniä mustia/tummanruskeita hyönteisiä. Tässä parin kuukauden aikana olen niitä nähnyt jo muutaman, mutta ne tosiaan liikkuvat aina yksitellen. Asumme kerrostalon 3. kerroksessa ja se tässä ihmetyttääkin että miten ne tänne jaksavat löytää. Ovat siis vikkeliä pikkuruisia, mutta kyllä ihan paljaalla silmällä erottaa. Ohessa on kuva, ja tosiaan näyttävät pieneltä pisteeltä jotka liikkuvat hyvin vikkelään. En ole ainakaan puremajälkiä itsestäni vielä löytänyt. Osaisiko joku tunnistaa tämän kyseisen hyönteisen ja olisiko jotain konstia millä ne saisi kuriin ihan kokonaan? Alkaa jo vähän huolestuttamaan :/
http://i58.tinypic.com/5vpzpt.jpg
Sängyllä pieniä tummia hyönteisiä
Ötököitä
2
474
Vastaukset 2
- Joukojou
Satiaisia hehe
- plöö
onko löytynyt jo vastaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588