Oon 15v tyttö ja haluaisin alottaa rossi touhun ihan vaan harraste mielessä. Vanhemmat tähän touhuun suostuu jne ja isäpuoli osaa rassailla niitä vehkeitä kun on myös kelkkaa ajanu ihan kisamielessä. Ite oon nyt puolisen vuotta ajanu mopolla nii liikenteessä ku jäällä (cpi sx 50 supercross) vaikka se vähän liian iso onki mutta kaatunu en kertaakaan. Ja joskus pienempänä ajellu jollain kiinalisella minicrossilla. Oon n.167cm ja 57 kg . Mutta siis onko KTM sx 85 sopivan kokonen??
Onko ktm sx 85 sopivan kokoinen?
Kotkaa
3
160
Vastaukset
- Unohda!
Rossitouhu ei ole tyttöjen laji ollenkaan!
- kotkaa
Onhan se yhtälailla kun miestenkin!
- crossityttö
kotkaa kirjoitti:
Onhan se yhtälailla kun miestenkin!
Miten kävi? Ostitko pyörän ja oliko sopiva? Itsellä sama mietintä menossa. Tytär 14v haluaisi ajaa ja ajattelin samaa pyörää. On ajanut muutamia vuosia pikkuveljen crossilla ja mopolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341