Selostajat olympialaisissa

selostajat kiinnosta

Mistä löydän kunkin lajin ja ottelun selostajien nimet kisoissa.Nyt kiinnostais selostajat tästä naisten jääkiekon pelistä joka tuli aamupäivällä.USA-Suomi .Tietääkö kukaan

17

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 124568

      Kaj Kunnas

    • Arska1

      Oli ehkä huonoin otteluselostus minkä olen koskaan kuullut. Toivottavasti Kunnas ei selosta enää mitään näissä kinkereissä.

    • puhut vähän mutta asiaa tahtosin minäkin tietää?

    • tattista vaan

      Hyvä löytyivät tuolta linkistä.

    • huhuhuhuhu

      Kunnaksen ääntä on todellakin vaikea kuunnella, aivan kuin henkiloppuisi! Tosin muija pelaajat pelaa kuin 12v pojat! ero on suuri miehiin:) ei ole minkäänlaista taktista osaamista suorastaan karmivaa munaus sarjaa oli koko peli:D

      • naisellinen nainen

        Kyllähän se tietysti ero on jo rakenteellisesti Naisilla Ja Miehillä hyvin sopii verrata 12v.poikiin mutta vain reenanneisiin eikä henkisellä tasolla.Täytyyhän naisen nainen olla vaikka urheiliskin nimittäin ruman näköisiä ovat ne botari naiset jotka miestä muistuttaa.


    • muistikuva

      EIkös ketterän junnut löylyttänyt naisten "maajoukkuetta" kerran :) joku harjoituspeli

    • ,,,,

      ............

    • kiekko räpylään vai

      Onko kaikki naispelaajat niitä lespoja

    • kai kunnas pois
    • Tapsa500

      Onneksi ne on koulutettuja ihmisiä mitkä tyopaikoista ja tekijöistä päättää. Ei mikään huuto-orkesteri joka itseasiassa on mitätön vähemmistö kisojen katsojamääriin (satoja tuhansia?)verrattuna. Eli siis demokraattisesti ajateltuna teidän protestointi erillaisesta selostajasta (Mertaranta)on turha. Selostajia tulee ja menee.

    • tyhhhyhmää

      Mertarantakin alkaa tympimään ,samat jutut ja typerät sanonnat.Valioliigan selostaja on hyvä,eläytyy aidosti ja keskittyy peliin,ja jos laukoo vitsejä ,ne liittyy peliin ,Kekeen tai Pasiin ,eikä Minä-itse tyyppi tyyliin Mertaranta.
      Lapsellista kerätä nimiä,2 viikkoo kestää olympialaiset,ja kuka katsoo naisten pelejä :)))))))
      Varmaan luuserit?!

      • ma-nu-

        tarkoitat varmaan Tuomas Virkkusta? Hän osaa tehdä tylsästäkin pelistä mielenkiintoisen, on asiantuntemusta ja ne heitot on oikeesti hauskoja;)


    • juups1

      Kettera C-junnut - Naisten maajoukkue 8-2 14.12.2010

    • pieni käenpoika vaan

      Kaj Kunnas ihan ykkösselostaja eilenkin sai nauraa hänen jutuilleen
      saisi selostaa enemmänkin kukkuu kukkuu!

    • kanada norja

      Todella epäpätevää selostusta, kunnas ei meinaa keksiä sanottavaa ja ainoa nimi minkä muistaa on crosby. Lisäksi nuo hiljaiset hetket ja samat sanat toistuu kokoajan! Ei minkäänlaista katselunautintoa tuota selostusta kuunnellessa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe