Selostajat olympialaisissa

selostajat kiinnosta

Mistä löydän kunkin lajin ja ottelun selostajien nimet kisoissa.Nyt kiinnostais selostajat tästä naisten jääkiekon pelistä joka tuli aamupäivällä.USA-Suomi .Tietääkö kukaan

17

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 124568

Kaj Kunnas

• Arska1

Oli ehkä huonoin otteluselostus minkä olen koskaan kuullut. Toivottavasti Kunnas ei selosta enää mitään näissä kinkereissä.

• puhut vähän mutta asiaa tahtosin minäkin tietää?

• tattista vaan

Hyvä löytyivät tuolta linkistä.

• huhuhuhuhu

Kunnaksen ääntä on todellakin vaikea kuunnella, aivan kuin henkiloppuisi! Tosin muija pelaajat pelaa kuin 12v pojat! ero on suuri miehiin:) ei ole minkäänlaista taktista osaamista suorastaan karmivaa munaus sarjaa oli koko peli:D

• naisellinen nainen

Kyllähän se tietysti ero on jo rakenteellisesti Naisilla Ja Miehillä hyvin sopii verrata 12v.poikiin mutta vain reenanneisiin eikä henkisellä tasolla.Täytyyhän naisen nainen olla vaikka urheiliskin nimittäin ruman näköisiä ovat ne botari naiset jotka miestä muistuttaa.

• muistikuva

EIkös ketterän junnut löylyttänyt naisten "maajoukkuetta" kerran :) joku harjoituspeli

• ,,,,

............

• kiekko räpylään vai

Onko kaikki naispelaajat niitä lespoja

• kai kunnas pois
    • Tapsa500

Onneksi ne on koulutettuja ihmisiä mitkä tyopaikoista ja tekijöistä päättää. Ei mikään huuto-orkesteri joka itseasiassa on mitätön vähemmistö kisojen katsojamääriin (satoja tuhansia?)verrattuna. Eli siis demokraattisesti ajateltuna teidän protestointi erillaisesta selostajasta (Mertaranta)on turha. Selostajia tulee ja menee.

• tyhhhyhmää

Mertarantakin alkaa tympimään ,samat jutut ja typerät sanonnat.Valioliigan selostaja on hyvä,eläytyy aidosti ja keskittyy peliin,ja jos laukoo vitsejä ,ne liittyy peliin ,Kekeen tai Pasiin ,eikä Minä-itse tyyppi tyyliin Mertaranta.
      Lapsellista kerätä nimiä,2 viikkoo kestää olympialaiset,ja kuka katsoo naisten pelejä :)))))))
      Varmaan luuserit?!

• ma-nu-

tarkoitat varmaan Tuomas Virkkusta? Hän osaa tehdä tylsästäkin pelistä mielenkiintoisen, on asiantuntemusta ja ne heitot on oikeesti hauskoja;)

• juups1

Kettera C-junnut - Naisten maajoukkue 8-2 14.12.2010

• pieni käenpoika vaan

Kaj Kunnas ihan ykkösselostaja eilenkin sai nauraa hänen jutuilleen
      saisi selostaa enemmänkin kukkuu kukkuu!

• kanada norja

Todella epäpätevää selostusta, kunnas ei meinaa keksiä sanottavaa ja ainoa nimi minkä muistaa on crosby. Lisäksi nuo hiljaiset hetket ja samat sanat toistuu kokoajan! Ei minkäänlaista katselunautintoa tuota selostusta kuunnellessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      248
      6358
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      36
      4792
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      27
      2643
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      315
      2351
    5. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      185
      1550
    6. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      50
      1545
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1389
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      134
      1315
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      36
      1126
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      182
      1082
    Aihe