onko kellää tietoo tästä/onko todettu tälläinen?
oon monta vuotta yrittänyt selvittää mikä niskassani on vialla.
Oon 25v nainen ja kärsinyt nii kauan kuin muistan kireistä niskoista ja lihasjännityksessä, jonka olen saanut kuriin säänöllisellä liikunnalla sekä hierojalla käynti auttaa..
Mut ongelma onkin oikealla puolella on pieni "pigmenttiläiksä" joka kipeytyy lihasperäisesti, kun sitä painaa tuntuu että ihon alla olisi jtn. pistävää
sekä kun sitä hieroo ni sen viereen tulee punainen jälki josta iho rikkoontuu.
Ja syy miksi tätä sitten hieron, on se et se on kipeytynyt jo yli 5 vuotta ja niin kauan kuin muistan oon sitä miettinyt mikä siinä voi olla.
Ja hieronta vaikka luulisi ei tee pahaa, päin vastoin, se vaatii hieromista.
vaikka kohta siitä ärtyykin..eli tosi ristiriitanen juttu..
Oon näyttänyt sitä monesti hierojalle ja yleislääkerille, sekä ihotautilääkeri.
He ei siittä ole osannut sanoa mitään.
ihotautilääkeri sanoi että hän voi koepalan ottaa mutta maksaa 200€
Eilen sit luin jälleen kerran faktaa hieronnasta ja kauan sitä miettinyt et iho siitä kohtaa ohempi ja tuli vastaan iskeeminen kudos joka ei saisi tarpeeksi happea,
Kyse on siis pieni ihoalue.
Iskeeminen kudos?!?!
kyllästynyt
2
710
Vastaukset
- kyllästynyt
Ja lisäystä jos on hieronut kipetä kohtaa paljon ja on esim joku paita päällä jossa on pesulappu jäänyt paidan sisään, lappu tuntuu tosi ikävältä kyseisessä ihokohdassa, mut taas kun esim poikaystäväni pitää päätä joskus selässäni ja hänellä on vähän partaa, ni parta taas tuntuu niinku piikkimatto et veri rupee kiertämään ja tuntuu hyvältä..mikä kyseisessä pigmentti kohdassa voisi olla?
- kyllästynyt
ei kellää oo samanlaisia oireita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35212214Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-18011228Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806563Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555357Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2053860- 1763643
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642713Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1772443Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva492222Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151922