VARKAITA KENTÄLLÄ

SKY THIEVES

Helsinki-Vantaan lentoaseman poliisi kertoo Ylellä taskuvarkaiden röyhkeistä keinoista.
Poliisin mukaan ihmiset unohtavat vahtia tavaroitaan lentoasemalla, sillä he kuvittelevat, etteivät varkaat pääse suljetulle alueelle. Turvatarkastukset eivät kuitenkaan aina pidättele varkaita. Matkustajilta varastetaan lähes päivittäin kannettavia tietokoneita ja muuta tavaraa.

- Tiedossa on tapauksia, joissa Suomen lähialueilta on lennetty Helsinki Vantaalle, pyöritty päivä suljetulla alueella varkaissa, ja poistuttu sitten illalla maasta, Itä-Uudenmaan poliisilaitoksen lentoaseman yksikön päällikkö, ylikomisario Jukka Mikkola kertoo Ylellä.

Poliisi arvioi, että Kehärata tuo muutaman vuoden päästä paitsi paljon hyvää myös lieveilmiöitä. Mikkolan mukaan lentokenttä on tulevaisuudessa helppo kohde näpistelijöille ja taskuvarkaille.

Myös häiriöt saattavat lisääntyä. Poliisi arvioi, että väki saattaa valua lentoasemalle jatkoille, kun ravintolat muualla menevät kiinni.

Miettikääpä hyvät ihmiset miksi Suomi on tarkoituksellisesti saatettu tällaiseen alennustilaan , tämä maahan on kohta kuin jonkun banaanivaltion slummi. Lentoasemalla joudut vahtimaan laukkuasi etkä uskalla illalla asematunneliin mennä puhumattakaan iltayöstä kaupungille. Kukaan ei kiinnitä asiaan mitään huomiota, huumeiden vapauttamisesta puhutaan enemmän mediassa kuin yhteiskuntamme moraalin rappeuttamisesta. Vaikka EU:ssa päättääkin italian mafia, miksi Suomen pitää toteuttaa kaikki samat koiruudet ja antaa maa rikollisten käsiin

3

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thmfff

Tuskinpa Helsinki-Vantaa on yhtään vaarallisempi kuin mikään muukaan vaihtokenttä on koko ajan ollut. Siinä mielessä tämä nyt on aika naurettavaa. Tietysti se voi harmittaa kotimaan matkaajia.

Tampere-Pirkkalassa on turvallista ainakin menopäässä.

• mat-kal-la

Aivan niin. Hki Vantaalla saa olla yhtä varovainen kuin muuallakin. Esim. Italiassa lähtee sun tavarat jo heti turvatarkastuksessa muovikaukalosta pitkäkyntisten neitojen mukaan, jos et ole tarkkana. Väkeä liikkuu koko ajan tungokseen asti ja ne on nopeita nuo ammattivarkaat. Tekeevät vaikka porukalla turvatarkastukseen olemattoman hässäkän eli probleeman jostain vesipullosta ja kun huomiosi kiinnittyy siihen, on sinulta viety irtotavarat ja takki kaukalosta. Etuilu ja ryntäily kuuluu myös tähän varkaitten harrastamaan kuvioon.

Ei ole sattunut minulle, kun osaan olla varuillani.

• don't go there

Jos pelkää varkaita, ei ulkomailla kannata lähteä ollenkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe