jos tyttö on muuten tosi ystävällinen ja kiltti, arvostaa muita, on oma itsensä, ei kiusaa yms. ei käytä päihteitä, hoikka ja yrittää kaikkea uutta, mutta ei ole kovin notkea/liikunnallinen. siis jaksaa juosta ja hyppiä ja rakastaa pitkiä kävelylenkkejä, mutta juoksussa ja jumpassa jää kakkoseksi? on silti hoikka. syö normaalisti, hyvä koulussa yms. nii haittaako? :)
haittaako poikia?
10
276
Vastaukset
- cdjkew
Ei tosiaan.
- non-athletic
No ei todellakaan!! Oot ihan samanlainen kun minä mut vaan tyttö. Just tollaset keillä luonne on kultaa on ihan parhaita !! (:
- mietiskelen
kiitos
- mietiskelen
mietiskelen kirjoitti:
kiitos
ja niin minustakin :33
- idioottos
Ehdottomasti haittaa, tyhmä kysymys
Minusta ainakin on vain plussaa, jos tyttö onnistuu jollain keinoin häviämään minulle liikunnassa.
- mietiskelen
okei :) / :(
lisää mielipiteitä?
- asdf1234
Kaiken maailman turhuuksii ne tytöt miettii, ei todellakaan haittaa. :D
Ei haittaa ollenkaan. Jos pidät kunnostasi huolta ja elät terveellisesti, olet kuin unelma. Sillä ei ole yhtään mitään väliä, jos tyttö ei ole notkea tai nopea jaloistaan. En minäkään ole.
- Sklibbi
Tässä justiin kuvailtiin mua aika tarkasti. Satun vaan edustamaan toista sukupuolta.
Mainittakoon sitten ittekkin, jos varsinainen fyysinen kunto on se ainoa miinus kenessä tahansa, tuskin ketään haittaa. Se lienee kaikista helpoin korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564