Kumpi on parempi?
ac milan vai inter milan
11
973
Vastaukset
- Sheva
Ac Milan: 2002-2003: UCL-voitto, Coppa Italian voitto
2003-2004: Italian mestaruus
Internazionale Milan: 2002-2003:ei mitään
2003-2004: valmentajan vaihdos- anna
AC MILAN. kaikin puolin. ja shevalle tiedoksi, että tässä haettiin ihmisten mielipiteitä...!
- Sheva
anna kirjoitti:
AC MILAN. kaikin puolin. ja shevalle tiedoksi, että tässä haettiin ihmisten mielipiteitä...!
toinpa nyt vain pari faktaa esille
AC Milania tässä on kannatettu kohta kymmenen vuotta... - reva
Sheva kirjoitti:
toinpa nyt vain pari faktaa esille
AC Milania tässä on kannatettu kohta kymmenen vuotta...on sitä itteään, niin AC Milano kuin Inter Milan. Shit!!
- Los Merengues
reva kirjoitti:
on sitä itteään, niin AC Milano kuin Inter Milan. Shit!!
Mutta jos nyt pitää valita, niin Internazionalen kannalle taivun. Vaikkakin AC Milanin nykyinen menestys on ollut aivan toistaluokkaa Interin saavutuksiin verrattuna.
- MEIKÄMANNE
reva kirjoitti:
on sitä itteään, niin AC Milano kuin Inter Milan. Shit!!
HYVIÄ MOLEMMAT
- ninni
ac!
- Jeese
Tottakai se on Ac Milan.Enemmän tähtipelaajia kuin interillä.Onhan milan menestynyt paremmin kuin Inter.
- inter
nyt kuule äijä oot ihan pihalla! Etkö tiennyt sitä että ac milan on ihan paska joukkue! milan on moraaliton paska!
- Jeese
inter kirjoitti:
nyt kuule äijä oot ihan pihalla! Etkö tiennyt sitä että ac milan on ihan paska joukkue! milan on moraaliton paska!
Milläköhän perusteella sä toteat sen että milan on paska ja moraaliton joukkue.HÄ????
Inter on ihan paska joukkue.Tiedoksi vain.Eihän ne osaa kuin pelata tasapelejä.
- MINÄ'Ä
MOLEMMAT ON MUN SUOSIKKEI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172263Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671519Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61352Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell751175Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046