Kumpi on parempi?
ac milan vai inter milan
11
893
Vastaukset
- Sheva
Ac Milan: 2002-2003: UCL-voitto, Coppa Italian voitto
2003-2004: Italian mestaruus
Internazionale Milan: 2002-2003:ei mitään
2003-2004: valmentajan vaihdos- anna
AC MILAN. kaikin puolin. ja shevalle tiedoksi, että tässä haettiin ihmisten mielipiteitä...!
- Sheva
anna kirjoitti:
AC MILAN. kaikin puolin. ja shevalle tiedoksi, että tässä haettiin ihmisten mielipiteitä...!
toinpa nyt vain pari faktaa esille
AC Milania tässä on kannatettu kohta kymmenen vuotta... - reva
Sheva kirjoitti:
toinpa nyt vain pari faktaa esille
AC Milania tässä on kannatettu kohta kymmenen vuotta...on sitä itteään, niin AC Milano kuin Inter Milan. Shit!!
- Los Merengues
reva kirjoitti:
on sitä itteään, niin AC Milano kuin Inter Milan. Shit!!
Mutta jos nyt pitää valita, niin Internazionalen kannalle taivun. Vaikkakin AC Milanin nykyinen menestys on ollut aivan toistaluokkaa Interin saavutuksiin verrattuna.
- MEIKÄMANNE
reva kirjoitti:
on sitä itteään, niin AC Milano kuin Inter Milan. Shit!!
HYVIÄ MOLEMMAT
- ninni
ac!
- Jeese
Tottakai se on Ac Milan.Enemmän tähtipelaajia kuin interillä.Onhan milan menestynyt paremmin kuin Inter.
- inter
nyt kuule äijä oot ihan pihalla! Etkö tiennyt sitä että ac milan on ihan paska joukkue! milan on moraaliton paska!
- Jeese
inter kirjoitti:
nyt kuule äijä oot ihan pihalla! Etkö tiennyt sitä että ac milan on ihan paska joukkue! milan on moraaliton paska!
Milläköhän perusteella sä toteat sen että milan on paska ja moraaliton joukkue.HÄ????
Inter on ihan paska joukkue.Tiedoksi vain.Eihän ne osaa kuin pelata tasapelejä.
- MINÄ'Ä
MOLEMMAT ON MUN SUOSIKKEI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996