Eli kysyn huvikseni kun oon kipee. Elikkä haluisin kuulla mielipiteenne musta kun ois vaan kiinnostavaa ylipäätään tietää mitä toiset ajattelee siitä millanen oon:)
Eli oon siis kohta 17 ja oon lukiossa. Mulla on pitkät ruskeet hiukset ja ruskeen vihreet silmät. Käyn salilla, harrastan ja opetan tanssia eli oon ihan hyvässä kunnossa. En oo mikään luuviulu eli lihaksia ja kyllä rasvaakin on jonkin verran. Painoindeksi on 20 ja oon 169cm pitkä. Oon luonteeltani tosi ilonen ja optimisti, mulla on paljon ihania ja rakkaita ystäviä joidenka mukaan oon tosi hyvä kuunteleem ja ihanaa seuraa:) en nyt haluu itteeni kehua ja kerron näin tarkasti että saisitte hyvän kokonaiskuvan musta, kysyäkkin saa jos kiinnostaa:)
Kertokaa mielipiteenne ja jutelkaa:) (17.v tyttö)
13
127
Vastaukset
- 16vpoika :) :)
Kikkii? Oon 16v poika:)
- Utelias tyttö
En viitti nettiin laittaa kikkiäni mut täällä voin kyl jutella:)
- Utelias tyttö
Up
- koht17vpoika
Etitkö siis poikaystävää vai ihan vaan juttuseuraa? Mikä ois sun unelma poikaystävä, ja romanttisin paikka ekalle suudelmalle jonkun kans?
- Utelias tuttö
Juttuseuraa vaan koska en usko et poikaystävää löytää ettimällä. Unelmien poikaystävä välittäis musta, haluis viettää ailaa munkaa ja sitä ei haittais vaikka vaan makoiltais sängyssä et sekin olis ihanaa:) se kattois rakastuneesti eikä häpeilus näyttää tunteitaan. Kyllä ulkonäölläkin on väliä ja tottakai luonteella mutta teot ratkasee:)
- Utelias tyttö
Nii ja paikalla ei ois väliä vaan sillä miten se tapahtuu:)
- Utelias tyttö
Up
- Utelias tyttö
Nii ja pis kiva kans tietää et kelpaanko oikeestaan kellekkään kun en oo siis ikinä seurustellu:(
Kuulostat mukavalta nuorelta naiselta. Ulkonäkö on hyvä ja luonne on sulaa kultaa. Plussaa saat siitä että oot hyvässä kunnossa ja pidät ittestäs huolta. Painoindeksi on ihan normaali, kenties voisi olla vähän korkeampikin. Oisit sopivan pitunen ku ite oon 183 cm pitkä. Mulla ei oo kerassaan mitään pahaa sanottavaa susta. Joku kiva poika saa susta vielä ihanan tyttöystävän. :)
Ja älä ota seurustelusta turhia paineita. Se oikea tulee sitten kohdalle jossain vaiheessa. Ei mullakaan oo ollu vielä kunnon suhdetta ja täytän syksyllä jo 20. Sulla on vielä hyvin aikaa.
Eipä mulla muuta tähän hätään. Illanjatkoja sinne päin!- Utelias tyttö
kiekkoilija94 kirjoitti:
Kuulostat mukavalta nuorelta naiselta. Ulkonäkö on hyvä ja luonne on sulaa kultaa. Plussaa saat siitä että oot hyvässä kunnossa ja pidät ittestäs huolta. Painoindeksi on ihan normaali, kenties voisi olla vähän korkeampikin. Oisit sopivan pitunen ku ite oon 183 cm pitkä. Mulla ei oo kerassaan mitään pahaa sanottavaa susta. Joku kiva poika saa susta vielä ihanan tyttöystävän. :)
Ja älä ota seurustelusta turhia paineita. Se oikea tulee sitten kohdalle jossain vaiheessa. Ei mullakaan oo ollu vielä kunnon suhdetta ja täytän syksyllä jo 20. Sulla on vielä hyvin aikaa.
Eipä mulla muuta tähän hätään. Illanjatkoja sinne päin!Voi että ihanaa kiitos, sait hymyn huulille:)) illanjatkoja sullekkin!
- Utelias tyttö
UpUpUp, nyt tuli kakka housuun!
- poik
kiekkoilija94 tuossa jo kertoi käytännössä kaiken oleellisen hienosti :)
Voitko laittaa laittaa sähköpostiin sun kikin, ois kiva jutella kun itsekkin olen vähän sairaana :-) Sähköposti on [email protected] (ei oo sit oikee ykkössähköposti) - Jotainrandomi
Uteliastyttö tos mun kik tuu kikkaa:)
Markku97
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261