Kertokaa mielipiteenne ja jutelkaa:) (17.v tyttö)

Utelias tyttö

Eli kysyn huvikseni kun oon kipee. Elikkä haluisin kuulla mielipiteenne musta kun ois vaan kiinnostavaa ylipäätään tietää mitä toiset ajattelee siitä millanen oon:)
Eli oon siis kohta 17 ja oon lukiossa. Mulla on pitkät ruskeet hiukset ja ruskeen vihreet silmät. Käyn salilla, harrastan ja opetan tanssia eli oon ihan hyvässä kunnossa. En oo mikään luuviulu eli lihaksia ja kyllä rasvaakin on jonkin verran. Painoindeksi on 20 ja oon 169cm pitkä. Oon luonteeltani tosi ilonen ja optimisti, mulla on paljon ihania ja rakkaita ystäviä joidenka mukaan oon tosi hyvä kuunteleem ja ihanaa seuraa:) en nyt haluu itteeni kehua ja kerron näin tarkasti että saisitte hyvän kokonaiskuvan musta, kysyäkkin saa jos kiinnostaa:)

13

154

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16vpoika :) :)

Kikkii? Oon 16v poika:)

• Utelias tyttö

En viitti nettiin laittaa kikkiäni mut täällä voin kyl jutella:)

• Utelias tyttö

Up

• koht17vpoika

Etitkö siis poikaystävää vai ihan vaan juttuseuraa? Mikä ois sun unelma poikaystävä, ja romanttisin paikka ekalle suudelmalle jonkun kans?

• Utelias tuttö

Juttuseuraa vaan koska en usko et poikaystävää löytää ettimällä. Unelmien poikaystävä välittäis musta, haluis viettää ailaa munkaa ja sitä ei haittais vaikka vaan makoiltais sängyssä et sekin olis ihanaa:) se kattois rakastuneesti eikä häpeilus näyttää tunteitaan. Kyllä ulkonäölläkin on väliä ja tottakai luonteella mutta teot ratkasee:)

• Utelias tyttö

Nii ja paikalla ei ois väliä vaan sillä miten se tapahtuu:)

• Utelias tyttö

Up

• Utelias tyttö

Nii ja pis kiva kans tietää et kelpaanko oikeestaan kellekkään kun en oo siis ikinä seurustellu:(

• Kuulostat mukavalta nuorelta naiselta. Ulkonäkö on hyvä ja luonne on sulaa kultaa. Plussaa saat siitä että oot hyvässä kunnossa ja pidät ittestäs huolta. Painoindeksi on ihan normaali, kenties voisi olla vähän korkeampikin. Oisit sopivan pitunen ku ite oon 183 cm pitkä. Mulla ei oo kerassaan mitään pahaa sanottavaa susta. Joku kiva poika saa susta vielä ihanan tyttöystävän. :)

Ja älä ota seurustelusta turhia paineita. Se oikea tulee sitten kohdalle jossain vaiheessa. Ei mullakaan oo ollu vielä kunnon suhdetta ja täytän syksyllä jo 20. Sulla on vielä hyvin aikaa.

Eipä mulla muuta tähän hätään. Illanjatkoja sinne päin!

• Utelias tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

Kuulostat mukavalta nuorelta naiselta. Ulkonäkö on hyvä ja luonne on sulaa kultaa. Plussaa saat siitä että oot hyvässä kunnossa ja pidät ittestäs huolta. Painoindeksi on ihan normaali, kenties voisi olla vähän korkeampikin. Oisit sopivan pitunen ku ite oon 183 cm pitkä. Mulla ei oo kerassaan mitään pahaa sanottavaa susta. Joku kiva poika saa susta vielä ihanan tyttöystävän. :)

Ja älä ota seurustelusta turhia paineita. Se oikea tulee sitten kohdalle jossain vaiheessa. Ei mullakaan oo ollu vielä kunnon suhdetta ja täytän syksyllä jo 20. Sulla on vielä hyvin aikaa.

Eipä mulla muuta tähän hätään. Illanjatkoja sinne päin!

Voi että ihanaa kiitos, sait hymyn huulille:)) illanjatkoja sullekkin!

• Utelias tyttö

UpUpUp, nyt tuli kakka housuun!

• poik

kiekkoilija94 tuossa jo kertoi käytännössä kaiken oleellisen hienosti :)

Voitko laittaa laittaa sähköpostiin sun kikin, ois kiva jutella kun itsekkin olen vähän sairaana :-) Sähköposti on [email protected] (ei oo sit oikee ykkössähköposti)

• Jotainrandomi

Uteliastyttö tos mun kik tuu kikkaa:)
      Markku97

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      90
      3916
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      412
      1432
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1117
    4. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      230
      944
    5. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      933
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      292
      845
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      812
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      25
      737
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      711
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      42
      702
    Aihe