Kaipailen vertaistukea :( taas vietän ystävänpäivää yksin :( kuudestoista vuosi peräkkäin D: kertokaa onko joku muukin yksinäinen
Ystävänpäivä
13
190
Vastaukset
- 14+4
Lopeta tämä paska.
- Eräs trotskilainen
Ystävänpäivä on yliarvostettu juhla. Mie lupaan siulle olla silloin niin yksin kuin mahdollista ihan vain vertaistuen vuoksi.
- 13vforeveralone
Joo mä oon ystävänpäivän yksin. Ehkä masentavimmat kokemukset on ala-asteelta koulussa kun kaikilla oli sellaiset sydän-laput joihin kaikki pyydettiin nimmareita kaikilta. No mulla olikin siinä joka vuosi sellaiset kolme joista yksi oli opettajalta ja kaksi joiltain sääliviltä yseiltä. No mutta kuitenkin voimia sulle.
- oce
13vforeveralone kirjoitti:
Joo mä oon ystävänpäivän yksin. Ehkä masentavimmat kokemukset on ala-asteelta koulussa kun kaikilla oli sellaiset sydän-laput joihin kaikki pyydettiin nimmareita kaikilta. No mulla olikin siinä joka vuosi sellaiset kolme joista yksi oli opettajalta ja kaksi joiltain sääliviltä yseiltä. No mutta kuitenkin voimia sulle.
Hmmm m. Meä koulusa o vissii jokhu saataran tanssiaiset...ei kiitos...
Huomasin just että meän kylä juoppo on saanu uuen auton.
Yliarvostettu ja masentavvaa sinkkuna...
-laiska ocean-- joka ei jaksa kirjautua kännykälä
Minäkin olen näillä näkymin ystävänpäivänä yksin ja isolla todennäköisyydellä tietokoneella. Sitten tiiä, et mitä mää koneella teen. Kyl kai mää täällä pyörin. Tai sitten poltan kirkon läpsauhtuhmasiilihiljaa!
- FavouriteGirlInTheWorld
Mun koulussa on vuorotellen tytöt ja pojat halaajina, eli isot sydämmet kaulassa. Noh, viime vuonna en yhtään halia saanut, enkä taida itsekään mennä ketään halailemaan..
- Aika jees
No mulla sattuu ystävänpäivänä oleen siivouspäivä, että mäkin oon sit vertaistukena :D
Meillä koulussa on paljon sellaista, että pitää kirjoittaa väkisin ihmisistä hyviä asioita... Vinhaa, kun omassa lapussa ylipuolet on "Kiva" ja sitten tulee näitä ihmeitä: "hiljainen", "rauhallinen" tai "hyvä koulussa"... (WTH?? Huudan ja juoksen ympäri koulua... Eikä kukaan muu kuin kaverit ja lv huomaa... Tämäkin on testattu..)
Mutta juu. Ystävän päivä on yliarvostettu juhla, joka ei tietääkseni ole edes suomalainen. Viime vuonna olisin mieluummin ollut matikan tunnilla, kuin salissa kuuntelemassa "Rakkauslauluja". (Eli Robinia ja sun muita ihme kappaleita... )- HeKee
Ystävänpäivä on amerikkalainen kaupallinen kulutusjuhla, missä ostetaan vaaleanpunaista krääsää joka nakataan roskiin seuraavana päivänä. Ei ole oikein juurtunut suomalaisuuteen, joten älä huoli sinkkuna olemisesta.
- Tyttö peruskoulussa
HeKee kirjoitti:
Ystävänpäivä on amerikkalainen kaupallinen kulutusjuhla, missä ostetaan vaaleanpunaista krääsää joka nakataan roskiin seuraavana päivänä. Ei ole oikein juurtunut suomalaisuuteen, joten älä huoli sinkkuna olemisesta.
Niin juuri. Mutta harmittaa, kun muut kamut(ne kokonaiset 2) on yötä toisillaan ja kun niille sai tulla vaan yks kamu, joten kattelen kai lätkää tv:stä
Miten jotkut voi soittaa koulussa Robinia tai muuta sellaista, josta nooin puolet tykkää ja noin toiset puolet inhoaa?
Mitä ideaa on siinä, että juhlitaan ystävänpäivää, mutta se hoidetaan vaan antamalla kortteja?Ystävän päivä on semmonen haista paska -juhla. Yksi kulutusjuhlista amerikassa ja täällä joku halailu juttu. piilottelin vessassa koko halailutunnin. Mul oli eväät mukana ja lukemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136